جاباما
۴۹۱۲۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیش از پرواز به امارات توافق کردند

تراکتور با ابراهیم زاده قرارداد داخلی بست؟

«تراکتورسازی قبل از پرواز به سمت امارات برای بازی با الجزیره با منصور ابراهیم زاده برای سرمربیگری فصل بعد این تیم به توافق رسید.» این را یکی از اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی می گوید.

تراکتور با ابراهیم زاده قرارداد داخلی بست؟

روزنامه تماشا: «تراکتورسازی قبل از پرواز به سمت امارات برای بازی با الجزیره با منصور ابراهیم زاده برای سرمربیگری فصل بعد این تیم به توافق رسید.» این را یکی از اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی به تماشا می گوید. با این اوصاف رفتن تونی سرمربی محبوب تبریز از تراکتور قطعی است.

تونی به تازگی از مشکلات مالی تراکتورسازی گله کرده بود. هیئت مدیره تراکتورسازی از جعفری خواسته بود که از تونی برای فصل بعد برنامه بگیردو او را در تراکتور نگه دارد. تونی اما به دلیل آنکه پول این فصل خود را دریافت نکرده بود حاضر به دادن برنامه نشد. از طرف دیگر به دلیل گرانی دلار، جعفری نمی توانست تونی را برای فصل بعد هم حفظ کند.

جعفری از طرف دیگر به دلیل حواشی زیادی که این فصل در تراکتور به وجود آمد مایل نبود سرمربی پرتغالی اش را در تبریز نگه دارد. منصورابراهیم زاده سرمربی فعلی نفت تهران پیشنهادش به هیئت مدیره تراکتورسازی بوده که با موافقت اعضا روبرو می شود. به گفته عضو هیئت مدیره تراکتور مذاکرات جعفری با ابراهیم زاده نتیجه بخش بوده است.

گفته می شود جعفری با ابراهیم زاده قرارداد داخلی هم امضا کرده است. ابراهیم زاده در کنار فرکی گزینه سپاهان برای جانشینی کرانچار هم بود. کرانچاری که احتمالا به راپیدوین خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپاهان

      کرانچار 100 بار اعلام کرده سال دیگه اولویت اولش سپاهانه ما هم ازش راضی هسیم بی خودی استرس به سپاهانیا وارد نکن و تفرقه بین ما و تراکتوریا ننداز ابراهیم زاده مبارک تراکتوریا باشه انسان بسیار شریف و با اخلاقیه و از نظر فنی هم خودشو نشون داده تنها مربی ایرانی حاضر در بین مربیان برتر قرن و یازدهمین مربی فصل 2010 جهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج