جاباما
۴۹۸۱۵۵
۴ نظر
۵۰۴۰
۴ نظر
۵۰۴۰
پ

آقایان با این مدل موها در سال ۹۶ جذاب تر شوید

با شروع سال جدید، شاید شما هم بخواهید که تغییراتی به صورت خود دهید. اگر تمایل دارید که با جدیدترین مدل های موی مردانه آشنا شوید، این مطلب را دنبال کنید.

برترین ها: همیشه جدیدترین ها می تواند چهره و ظاهر شما را به روز تر جلوه دهد مثل انتخاب مدل مویی که سالهای اخیر برای آقایان پیشنهاد می شود. درست است که همیشه به آرایشگرمان اعتماد می کنیم و از او می خواهیم که مدلی را که به فرم صورتمان می آید، بزند اما گاهی هم دوست داریم که جدیدترین و محبوب ترین مدل ها را امتحان کنیم. با شروع سال جدید، شاید شما هم بخواهید که تغییراتی به صورت خود دهید. اگر تمایل دارید که با جدیدترین مدل های موی مردانه آشنا شوید، با ما همراه باشید.
راک
اگر سبک راک را می پسندید، حتما از این مدل مو هم خوش تان خواهد آمد. اما این مدل نیاز به صبوری دارد، به این علت که شما باید برای درست کردن آن، زمان زیادی را در مقابل آینه بگذرانید. اگر به این مدل علاقه دارید، هنگام کوتاه کردن موها، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای موهایتان را کمتر کوتاه کند. این مدل مو شما را فردی مدرن و به روز نشان می دهد.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
آلمانی
یکی دیگر از مدل موهایی که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، مدلی است که در آن بالای موها بلند و پهلوها خالی است. این مدل را برای پسران جوانی که صورتهای گرد و پر و موهای خیلی صافی دارند توصیه می شود چرا که موهای کوتاه دو طرف صورت بر کشیدگی چهره آنها اضافه خواهد کرد.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
عقابی
در این مدل مو اطراف سر نسبتا خالی و بالای سر بلند است. تنها تفاوت اش با مدل قبلی در این است که در این مدل موهای بلند به سمت بالا شانه می شود، در حالی که در مدل قبلی موها خوابیده است.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
چتری
برای این مدل، کافی است که قسمتی از موهایتان را روی پیشانی بریزید. این مدل مو به برخی از آقایان، به خصوص آنهایی که فرم صورت مثلثی شکل دارند، می آید.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
فرق کج
این مدل مو، یکی از ساده ترین مدل موهاست که به تمام آقایان می آید. به بیان دیگر، آقایان با هر فرم صورتی می توانند این مدل را امتحان کنند. محبوبیت این مدل به سالها قبل باز می گردد. اگر شما هم دوست دارید که آن را امتحان کنید، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای سرتان را کمتر کوتاه کند. برای درست کردن این مدل، موهایتان را با کرم مو کمی چرب، سپس آن را با شانه به یک طرف هدایت کنید.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
حجیم ساده
این مدل مو برای آقایانی که موهای پر پشتی در قسمت جلوی سر دارند، مناسب است. در این مدل دیگر احتیاجی نیست که از حجم موهایتان کم کنید. موهایتان را به سمت بالا شانه کنید و بگذارید که مو حالت طبیعی خود را حفظ کند.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
تن تنی
این مدل را بیشتر برای پسران نوجوان پیشنهاد می‌کنیم زیرا در این مدل تمام موها از پشت سر تا جلو کوتاه و کاملا خورد خواهد شد و تنها در قسمت جلو یا همان بالای پیشانی کمی ‌از بقیه نقاط بلندتر است و به سمت بالا شانه می شود. در صورت داشتن پیشانی بلند آن را کمی ‌به سمت جلو مایل کنید.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
تیغ تیغی
شاید بگویید که این مدل هیچ جذابیت خاصی ندارد اما برای آقایانی که فرم صورت مربعی یا بیضی دارند، بسیار مناسب است و چهره شان را از این رو به آن رو خواهد کرد. برای این مدل لازم است که کمی از قسمت بالای موهایتان را بلندتر از پهلوها بزنید. سپس آن را به صورت تیغ تیغی حالت داده و به سمت بالا هدایت کنید.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
مکعبی
این مدل مو در میان آقایانی که موهای ضخیم و وز دارند، مجبوبیت خاصی دارد. برای درست کردن آن، لازم نیست شما کاری بکنید، کافی است از آرایشگرتان بخواهید تا موهایتان را حالت مکعبی کوتاه کند.
آقایان با این مدل موها در سال 96 جذاب تر شوید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      من به مد کاری ندارم ۲۵ سالمه ولی ۷ ساله فقط اصلاح معمولی می‌کنم کاری به مدل سون و سفیدکردن دور و خط انداختن و بعضی مدل های جلف ندارم

    • بدون نام

      جون من واسه اقایان یه مطلب مفید بزارید

    • شیما

      خیلی زشت بودن

    • م

      اینا چیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج