۵۰۰۲۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونق بازار طلا در آستانه روز مادر و سال نو

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه بعد از ۱۲ ماه سرانجام طی دو سه روز گذشته شاهد رونق جزئی در بازار بوده ایم، گفت: حباب سکه فروکش کرده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه بعد از ۱۲ ماه سرانجام طی دو سه روز گذشته شاهد رونق جزئی در بازار بوده ایم، گفت: حباب سکه فروکش کرده است.

محمد کشتی آرای در ارتباط با وضعیت خرید و فروش در بازار طلا و جواهر در آستانه سال جدید و روز مادر، اظهار داشت: خرید و فروش در بازار طی دو سه روز اخیر رونق پیدا کرده و وضعیت خوبی در بازار حاکم شده است.

وی افزود: بعد از ۱۲ ماه سرانجام طی دو سه روز اخیر کمی بازار طلا و جواهر شلوغ شد ولی این به معنای خروج این بازار از رکود نیست چراکه همچنان رکود در این بخش وجود دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه خرید و فروش های جزئی در بازار انجام می شود، درباره حباب قیمت سکه نیز گفت: حباب سکه در حال کم شدن است و قیمت ها درحال رسیدن به تعادل هستند.

کشتی آرای گفت: تعادل در عرضه و تقاضا مشاهده می شود؛ البته با وجود افزایش ۲۴ دلاری قیمت جهانی طلا فقط قیمت طلای ۱۸ عیار بالا رفت و تغییری در قیمت انواع سکه رخ نداد.

در بازار سبزه‌میدان قیمت فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و ۱۹۵ هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۱۷۱ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی ۶۹۴ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳۷۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۴۳ هزار تومان است.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار داخلی به‌ارزش ۱۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان مورد معامله قرار می‌گیرد، همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۲۹.۸ دلار قیمت خورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج