جاباما
۵۱۷۱۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نظامی‌پور: باید ۶ امتیاز آینده را بگیریم

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت:درست است که یک امتیاز از سیاه‌جامگان بیشتر داریم ولی نباید گول بخوریم و باید ۶ امتیاز آینده را بگیریم.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت:درست است که یک امتیاز از سیاه‌جامگان بیشتر داریم ولی نباید گول بخوریم و باید ۶ امتیاز آینده را بگیریم.

امید نظامی‌پور در خصوص شکست صبا مقابل سپاهان اظهار داشت: اگر ما در بازی روز گذشته نتیجه می‌گرفتیم خیلی خوب می‌شد، ولی خدا را هزار مرتبه شکر که تیم‌های دیگر هم باختند و همه چیز دست خود ما مانده است.

وی در خصوص اینکه صبا یک امتیاز از سیاه‌جامگان بیشتر دارد و این موضوع به‌نفع این تیم است، گفت: طبیعتاً آن یک امتیاز برای ما بی‌تأثیر نیست، ولی نباید گول بخوریم و باید از هر دو بازی باقیمانده ۶ امتیاز بگیریم.

نظامی‌پور در خصوص اینکه گفته می‌شود سیاه‌جامگان در هفته آخر مقابل پرسپولیس به خاطر بی‌انگیزگی تیم قهرمان کار راحتی دارد، گفت:‌ پرسپولیس قطعاً برای آن بازی باانگیزه است. آنها به جز اینکه قهرمانی را به دست آورده‌اند به دنبال آقای گلی مهدی طارمی هستند و از آن سو می‌خواهند همه رکوردها را به دست بیاورند. از طرف دیگر علیرضا بیرانوند به دنبال ادامه کلین‌شیت‌های خود است و همه این مواردی که گفتم باعث می‌شود که آنها با انگیزه دوچندان به مصاف سیاه‌جامگان بروند.

وی در پایان در خصوص اینکه تا چه زمانی با صبا قرارداد دارد، گفت: من تا پایان فصل با صبا قرارداد دارم و ان‌شاءالله باید شرایط را بررسی کنم و بعد تصمیم بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج