۵۱۷۲۷۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

کسبه پلاسکو به روحانی نامه نوشتند

شورای نمایندگان کسبه پلاسکو با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهوری، از اجرایی نشدن مصوبه دولت در خصوص حمایت از کسبه پلاسکو انتقاد و اعلام کردند: کسبه پلاسکو هنوز بلاتکلیف و سردرگم هستند و مصوبه دولت فقط در مقام صحبت و سخن است.

خبرگزاری تسنیم: شورای نمایندگان کسبه پلاسکو با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهوری، از اجرایی نشدن مصوبه دولت در خصوص حمایت از کسبه پلاسکو انتقاد و اعلام کردند: کسبه پلاسکو هنوز بلاتکلیف و سردرگم هستند و مصوبه دولت فقط در مقام صحبت و سخن است.

در نامه شورای نمایندگان کسبه پلاسکو به رئیس جمهور با موضوع پیگیری مصوبات کارگروه هیئت دولت در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو آمده است: احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به مصوبه کارگروه هیئت دولت در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو، مقرر شد جهت جبران قسمتی از خسارت‌های وارده به کسبه آسیب دیده پلاسکو، ضمن بخشیده شدن جرایم و معوقات بانکی، تنفس دو ساله در جهت استمهال وام‌های کسبه ساختمان پلاسکو در نظر گرفته شود.

در ادامه این نامه آمده است: همچنین در این کارگروه مصوب شد که وام ۳۰۰ میلیون تومانی با بهره ۹ درصد دو تنفس یکساله به کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو پرداخت شود که اسناد آن هم موجود است اما متاسفانه با گذشت نزدیک به ۳ ماه از تاریخ این مصوبات، هیچ‌گونه دستورالعمل و ابلاغیه‌ای در این باب به بانک‌های عامل صادر نشده است و کسبه پلاسکو هنوز بلاتکلیف و سردرگم هستند که مصوبه دولت در خصوص حمایت از کسبه پلاسکو اجرایی نشده و فقط در مقام صحبت و سخن است.

شورای نمایندگان پلاسکو در ادامه از رئیس جمهور تقاضا کردند با توجه به آغاز سال جدید کاری و مشکلات فراوان و عدیده کسبه که همگی از تولید‌کنندگان و کارآفرینان کشور بوده و با این مشکلات دست به گریبان هستند، دستور عاجل فرمایید هر چه سریعتر این مصوبات و پرداخت وام اجرایی شود. همچنین در مصوبات کارگروه تأکید شده بود نسبت به انواع معوقات مالیاتی، بخشودگی کامل تا سال ۱۳۹۴ صورت پذیرد و نسبت به سال ۹۵، این حادثه در نظر گرفته شود. لذا این قسمت از مصوبه هم در مقام حرف و سخن باقی مانده و دستورالعمل عاجل و فوری حضرتعالی را می‌پذیرد.

شورای نمایندگان کسبه پلاسکو، علاوه بر رئیس جمهور، نامه‌هایی را نیز به وزیر کشور، وزیر اقتصاد و دارایی و معاون اول رئیس جمهور نوشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا خودتان را بیمه نکرده بودید؟
      چرا از گرمایش غیر استاندارد بهره بردید؟
      حالی که دولت به شما داد به کس دیگری از مصیبت دیده ها در جای دیگر نداد.
      من هم با شما همدل هستم
      ولی خودتان را هم بسیار مقصر می دانم
      هم دلم میخواهد به شما کمک کنند
      و هم عقلم می گوید بسیاری از شما را بایستی مدتی حبس کنند.

    • بدون نام

      کدام حمایت؟ تقصیر را گردن سازنده اش که اول انقلاب اعدام کردند انداختند. تموم شد و رفت.

    • بدون نام

      اون موقع که سودهای میلیاردی می کردید فکر بیمه را می کردید . اگر از قشر کارگر بودید مردم همه کمک می کردند ولی از قشر بازاری جماعت دلی خوشی ندارند.

    • بدون نام

      اینجا هم مثل یه ملک خصوصی بوده دیگه به دولت چه مربوطه تا صد سال دیگه بخواد بهتون خدمات بده.
      برین یقه صاحب ملکتون رو بگیرین.

    • بدون نام

      دولت از این دروغها 4 ساله به ملت زیاد میگه .فکر کنم الزایمر داره..چند روز دیگه میگه من کی قول وام 300 میلیونی دادم.تا اقا زاده ها و مدیران هستند مگه ادم دیوانه باشه وام 9درصد بده. اونی که به مردم کاسب و نیازمند وام 4 درصد میداد دولت قبل بود..ما فقط وام میلیاردی بدون ضمانت به اقا زاده ها میدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج