۵۱۷۲۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پشتیبانی گورباچف از پوتین

میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی سال ۱۹۹۱ که کمتر در باره مسائل داخلی روسیه اظهارنظر می کند، کارنامه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور را در حل مشکلات و بحران ها موفقیت آمیز خواند.

خبرگزاری ایرنا: میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی سال ۱۹۹۱ که کمتر در باره مسائل داخلی روسیه اظهارنظر می کند، کارنامه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور را در حل مشکلات و بحران ها موفقیت آمیز خواند.

گورباچف در یک مقاله نوشت: پوتین در شرایط کنونی روسیه مسئولیت ها و نقش های خاصی را بر عهده دارد.
وی در این مقاله که روز جمعه در خبرگزاری ایتارتاس منتشر شد، افزوده است: پوتین توانست، اوضاع بحرانی را که از سلف خود (بوریس یلتسین بنیانگذار روسیه نو) به ارث برده بود، حل کند و وضعیت کشور را ثبات بخشد.
گورباچف ادامه داده است: در این دوره شاهد خروج روسیه از بحران و تقویت موقعیت کشور در عرصه بین المللی هستیم، هر چند پیشتر یعنی زمان وجود برخی تدابیر با ماهیت مستبدانه (زمان شوروی) چنین شرایطی نیز وجود داشت، اما اکنون دیگر ناممکن است.
وی همچنین اظهار کرد که روسیه برای نظام چند حزبی و رقابت های سیاسی آمادگی یافته و بلوغ کامل دارد و حرکت کشور در مسیر دمکراسی و پیشرفت فقط با تکیه بر اراده مردم شکل می گیرد.
رهبر شوروی در زمان فروپاشی همچنین گفت: روسیه برای برگزاری انتخابات سالم و رقابت های چندحزبی آمادگی کامل دارد.
روسیه سال ۲۰۱۸ شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که حزب حاکم روسیه واحد به عنوان دارنده اکثریت مطلق پارلمانی باز هم شانس در اختیار داشتن دولت آینده را دارد.
انتخابات ریاست جمهوری روسیه براساس زمان پیش بینی شده، ۲۰ اسفند ۹۶ برگزار و مطابق قانون سه ماه پیش از آن برنامه های مرتبط اعلام می شود.
براساس گزارش های انتشار یافته، افزون بر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که احتمالا نامزد حزب حاکم خواهد بود، ممکن است ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب لیبرال دمکرات وگریگوری یاولینسکی رهبر حزب یابلوکا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.
بر اساس قانون اساسی روسیه، یک فرد می تواند دو دوره متوالی رئیس جمهوری این کشور باشد و پوتین رئیس جمهوری کنونی نیز امکان نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ را دارد.
ولادیمیر پوتین از ۳۱ دسامبر ۱۹۹۹ دو دوره چهار ساله رئیس جمهوری روسیه بود و پس از آن به مدت چهار سال تا ۲۰۱۲ و طی دوره ریاست جمهوری مدودیف نخست وزیر این کشور شد.

پوتین از آغاز دوره سوم ریاست جمهوری خود (مارس ۲۰۱۲)، مدودیف را به عنوان نخست وزیر روسیه منصوب کرد و مطابق قانون اساسی نیز می تواند براساس اصلاحات انجام شده یک دوره شش ساله دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج