۵۴۶۵۶۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نصرتی: شماره ۲۰، گل صعود را می زند

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی که در سال ۱۳۸۴ موفق به زدن گل صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شده بود، در مصاحبه ای به بازنگری خاطرات خود در آن روز خاص و خوشحالی مفرط مردم از آن پیروزی تاریخی پرداخته است.

ورزش سه: محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی که در سال ۱۳۸۴ موفق به زدن گل صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شده بود، در مصاحبه ای به بازنگری خاطرات خود در آن روز خاص و خوشحالی مفرط مردم از آن پیروزی تاریخی پرداخته است.

محمد نصرتی روز 18 خرداد ماه 1384 موفق شد در مقابل بحرین گلزنی کند و تیم ملی با گل این بازیکن پیش از پایان رقابت ها و دیدارپایانی برابر ژاپن صعودش را به جام جهانی 2006 آلمان مسجل کرد.

نصرتی در مورد آن گل که باعث صعود ایران به جام جهانی شد به "ورزش سه" گفت: من در مسابقات مختلفی بوده ام و قهرمانی های مختلفی مثل قهرمانی با پرسپولیس، قهرمانی با تیم ملی در بوسان و .. را داشته ام ولی آن روز و آن گل یکی از مهم ترین روزهای فوتبالی برای خودم و همینطور فوتبال ایران بود.

نصرتی در مورد اینکه به عنوان یک مدافع و با حضور ستارگانی نظیر کریمی، دایی، مهدوی کیا، هاشمیان ، نکونام و.. کسی انتظار گلزنی از او را نداشت، ادامه داد: من پستم یک مدافع بود. در آن تیم بازیکنان بزرگی حضور داشتند و کسی توقع گلزنی از من نداشت و با خواست خدا و تمرینات خوبی که در آن مقطع داشتم، آن گل را زدم. چون دوره ی قبل هم به جام جهانی نرفته بودیم شیرینی خاصی آن پیروزی داشت. تا ساعت ها بعد از بازی در ورزشگاه بودیم و بعد برای رفتن به هتل استقلال 3.5 ساعت در راه بودیم و حتی کار به جایی رسید که مردم برای ابراز علاقه اتوبوس تیم ملی را هل می دادند که کمی هم ترسیده بودیم(با خنده).


مدافع سابق تیم ملی در مورد شباهت های تیم برانکو ایوانکوویچ و کی روش که در آستانه حضور در جام جهانی قرار دارد، عنوان کرد: در آن تیم 7، 8 لژیونر داشتیم و توقعی هم که وجود داشت این بود که تیم صعود کند. در آن زمان تمام ارکان فدارسیون مثل آقای دادکان، همایون شاهرخی وبرانکو کار خود را به خوبی انجام دادند و همدلی و وفاق خاصی در تیم وجود داشت. به دلیل اینکه بحرین 4 سال قبل تیم ملی را خیلی اذیت کرده بود حس خاصی در بین بازیکنان قدیمی تیم ملی وجود داشت و همین باعث شیرین تر شدن بردن بحرین شد. الان هم تمام ارکان فدراسیون خوب کار می کنند و امیدوارم روز دوشنبه هواداران ورزشگاه را پر کنند و با حضور آنها تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

نصرتی در مورد اینکه فکر می کند چه کسی می تواند زننده گل صعود باشد، اظهار داشت: من چند سال در تیم ملی بودم و شماره ۲۰ برایم خیلی خوش یمن بود. در حال حاضر این شماره را آزمون به تن می کند و امیدوارم برای او هم این شماره خوش یمن باشد و فکر می کنم می تواند گل بزند. البته بازیکنانی مثل قوچان نژاد، طارمی و .. هم به واسطه پستی که دارند می توانند زننده گل باشند.

مدافع فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز در پایان با اشاره به حوادث تروریستی تهران اضافه کرد: با خانواده هایی که در حوادث تروریستی تهران داغدار شدند همدردی می کنم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. ما ایرانی ها همه برای وطنمان جان می دهیم و یک کشور قدرتمند هستیم. امیدوارم خدا همه تروریست ها را با خاک یکسان کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو دیگه چی میگی سوتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج