۵۵۷۰۱۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای گل رفتنی شد؟

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دو روز استراحت، با غیبت مهاجم این تیم و بازگشت مربی دروازه‌بان‌ها انجام شد.

خبرآنلاین: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دو روز استراحت، با غیبت مهاجم این تیم و بازگشت مربی دروازه‌بان‌ها انجام شد.

سرخپوشان که به مناسبت عید فطر و طبق برنامه، دو روز گذشته را از تمرینات گروهی معاف بودند، برنامه آماده‌سازی خود را از صبح امروز (چهارشنبه) از سر گرفتند.
در تمرین امروز همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، ملی پوشان حضور پیدا کردند و ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم هم به تمرینات اضافه شد.
در این بین غیر از احمد نوراللهی که باید مجوز حضور او در تمرینات پرسپولیس صادر شود تا بتواند به بازیکنان اضافه شود، از جمع بازیکنان حال حاضر تنها مهدی طارمی در تمرین امروز غایب بود كه غیبت او مجددا این شایعه را بر سر زبان ها انداخت كه طارمی رفتنی شده است.
تمرین امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۲۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. برانکو ایوانکوویچ در ابتدا بازیکنان را برای گرم کردن و کار با موانع در اختیار مارکو استیلینوویچ قرار داد. در بخش بعدی، تمرینی ترکیبی در برنامه بود که بازیکنان پس از گذر از موانع پاسکاری کرده یا شوت به دروازه انجام می‌دادند.

تمرین پرسپولیس بعد از حدود یک ساعت در داخل زمین به پایان رسید و سرخپوشان برای ادامه کار راهی سالن وزنه شدند.

در مورد زوج منشا - طارمی که شاید از ابتدای فصل کنار هم به میدان بروند البته هنوز چیزی مشخص نیست اما بیشتر گمانه زنی‌ها مبنی بر این است که این ترکیب می‌تواند زوج موفقی باشد. هر دو بازیکن درتصاحب توپ پشت مدافعان حریف عالی‌اند و خصوصیات مثبت دیگری از جمله جایگیری درست، سرعت بالا، مقابله بدنی با مدافعان حریف و بازی تخریبی، قدرت سرزنی و نواختن ضربه نهایی با هوش بالا دارند که از هر کدام مهاجمی کامل در قد و قواره فوتبال ایران می‌سازد.
از طرفی به نظر می‌رسد منشا در مقایسه با علیپور قدرت تمام کنندگی بیشتری داشته باشد و حتی بازی بین خطوطش از این مهاجم بهتر باشد. با این حساب اگر طارمی و منشا نوبتی این کار را به درستی انجام دهند می‌توان انتظار کارایی بالاتری از آنها داشت. البته تمام این مسائل ریز فنی می‌تواند تحت تاثیر مسائل کلی‌تر روانی گم شود و رنگ ببازد. مثلا اینکه ارتباط این زوج بیرون از زمین چگونه باشد. اینکه حسادتی در کار نباشد و حس همکاری بالا برود.
فداکاری برای یکدیگر می‌تواند نشان صمیمیت این دو بازیکن در راس خط حمله پرسپولیس باشد که با توجه به خارجی بودن منشا و تازه وارد بودنش دشوار می‌نماید. البته طبیعی است که نمی‌توان انتظار داشت که این ارتباط در همان بازی‌های پیش فصل یا هفته‌های ابتدایی لیگ شکل بگیرد اما چنانچه دو بازیکن به لحاظ روانی نزدیک به هم باشند با توجه به کیفیت فنی شان احتمال موفقیت به‌عنوان یک زوج بالاتر خواهد رفت.

با این حال ابتدا باید دید كه طارمی در پرسپولیس ماندگار می شود، بعد از آن می توان به تحلیل فنی حضور او در خط حمله این تیم فكر كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه کجارو داره بره

    • بدون نام

      اگه بمونه بهش میگیم امسال دیگه پاس نده ؛هتریک کنه....:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج