۵۸۴۵۸۵
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

رپورتاژ آگهی

جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی

در روش جراحی پیشرفته و نوین، عملکرد و حفظ ظاهر بینی بعد از گذشت چندین سال و به صورت دراز مدت مطرح است. دکتر بهرام بادامچی با استفاده از شیوه های مدرن بهترین جراحی بینی را انجام می دهد.

جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی
در روش جراحی پیشرفته و نوین، عملکرد و حفظ ظاهر بینی بعد از گذشت چندین سال و به صورت دراز مدت مطرح است. برای حفظ عملکرد تنفسی بیمار قبل از عمل جراحی باید مشکلات نهفته انحراف بینی و اسپور (Spure) و سینوزیت با توجه به آندوسکوپی تشخیصی بینی و سینوسی که داخل مطب انجام می شود و با تهیه عکس CT اسکن توسط بیمار، پزشک جراح با آگاهی کامل حین عمل به عملکرد و مستقیم قرار گرفتن تیغه بینی توجه نماید و مواظب حفظ کارکرد دریچه داخل بینی باشد و با استفاده از غضروف های زنده و مناسب که از تیغه بینی به دست می آید مانع از افتادگی نوک بینی در دراز مدت بشود.
جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی
کلیه مراحل قبل و بعد از عمل و مراحل آن توسط بروشورهایی در مطب، به اطلاع بیمار رسانده می شود. در ضمن تا حصول نتیجه نهایی، همکاری نزدیک بین جراح و بیمار برقرار است. مراحل تامپون گذاری و گچ گیری برای استخوان بینی طوری مهیا است که مشکل تنفسی در سه روز اول با استفاده از تامپون های سوراخ دار برای بیمار ایجاد نشود و برای ثابت نگه داشتن Splint روی بینی از گچ های مخصوص که زیاد به چسب کاری نیاز ندارد استفاده می شود.
جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی
انواع بینی

بینی استخوانی غضروفی:
اگر بافت پوست روی بینی قوام معمولی داشته باشد و زیاد نازک نباشد، نتیجه این اعمال معمولا قابل پیش بینی خواهد بود و اگر مدل نیمه فانتزی و طبیعی مد نظر باشد، مشکلات تنفسی برای بیمار حداقل خواهد بود.
جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی

بینی گوشتی:
۱) بینی گوشتی انواع مختلفی دارد، می تواند بینی گوشتی با پوست ضخیم باشد (اصطلاحا پوست پرتقالی) چون قابلیت ارتجاعی پوست در این موارد کم است، شکل دهی به این بینی مشکل می باشد. این بینی ها قابلیت بهبودی در حد کمتر از ۳۰% دارند.

۲) در نوع دیگر، پوست بینی ضخیم نیست ولی حجم سباسه و چربی روی بینی زیاد است. این ها بینی هایی هستند که با کار گذاشتن غضروف و تقویت داربست بینی، بینی قابلیت جمع شدن در طی ۱۸ ماه را دارند. این نوع بینی ها قابلیت بهبودی در حد ۳۰ درصد دارند.

۳) نوع سوم بینی های گوشتی، بینی هایی هستند که مساحت پوست آن ها زیاد بوده ولی قوام غضروف خوب دارند. در نهایت این بینی های گوشتی نیز قابلیت بهبودی بالای ۳۰ درصد دارند.
جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی جراحی مدرن بینی توسط دکتر بهرام بادامچی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج