۵۹۱۷۹۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دادستان اردبیل:

حکم اعدام قاتل «آتنا» به دیوان عالی ارجاع شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی برای تائید نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع شده و با تائید نهایی دیوان عالی کشور زمان و مکان اجرای حکم مشخص و اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: بعد از زحماتی که در دادسرای پارس‌آباد و در دادگاه کیفری یک اردبیل کشیده شد و تحقیقات مفصل و مبسوطی که پیرامون پرونده انجام شد و جمع‌آوری دلایل و مدارک و بحث‌های کارشناسی، در یک روند خیلی دقیق و قانونمند قاتل آتنا اصلانی محاکمه شد.

وی افزود: با بررسی های انجام شده و دلایل و مدارک موجود حکم پرونده صادر شد که این فرد از بابت قتل عمل محکوم به قصاص نفس و از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام شده و چون بحث سرقت نیز در پرونده مطرح بود متهم به حبس و شلاق و رد مال از بابت سرقت محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: حکم اعدام این فرد برای تائید نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع شده و با تائید نهایی دیوان عالی کشور زمان و مکان اجرای حکم مشخص و متعاقبا اعلام می‌شود.

عتباتی بیان کرد: این رای غیرقطی است و قابلیت اعتراض در دیوان عالی کشور را دارد و منتظر هستیم که این روند ادامه داشته و بعد از اینکه پرونده در دیوان عالی کشور هم مورد بررسی قرار گرفته و قطعیت پیدا کرد در سریع‌ترین زمان ممکن این رای اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با دستور ریاست قوه قضائیه و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان روند بررسی پرونده چه در مرکز استان و چه در دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت انجام و رسیدگی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج