۵۹۶۶۶۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

داستان استیون کینگ رونق را به گیشه امریکا بازگرداند

افتتاحیه ۱۰۰ میلیون دلاری در انتظار فیلم ترسناک «آن»

با آغاز اکران تریلر ترسناک «آن» (It) و استقبال گسترده سینماروها و منتقدان از این فیلم اقتباسی که بر اساس رمان ۱۹۸۶ استیون کینگ ساخته شده، طلسم رکود دو ماهه گیشه امریکا شکسته شد.

آی ‌سینما: با آغاز اکران تریلر ترسناک «آن» (It) و استقبال گسترده سینماروها و منتقدان از این فیلم اقتباسی که بر اساس رمان ۱۹۸۶ استیون کینگ ساخته شده، طلسم رکود دو ماهه گیشه امریکا شکسته شد.
افتتاحیه 100 میلیون دلاری در انتظار فیلم ترسناک «آن»
«آن» به عنوان محصول جدید کمپانی «نیولاین» و استودیوی «برادران وارنر» از جمعه گذشته (هشتم سپتامبر) در بیش از 4100 سالن سینمای امریکای شمالی روی پرده رفته و طبق پیش‌بینی کارشناسان، فروش این فیلم در سه روز نخست افتتاحیه به بیش از 100 میلیون دلار خواهد رسید.

به گزارش «ورایتی»، بعد از افتتاحیه ۱۱۷ میلیون دلاری فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» که از هفتم تا نهم ژوییه روی پرده رفت، افتتاحیه «آن» رکورددار فروش فیلم‌های سال ۲۰۱۷ تا اینجای کار خواهد بود. در حالی‌که «دیو و دلبر»، «نگهبانان کهکشان ۲»، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «زن شگفت‌انگیز» رتبه‌های اول تا چهارم پرفروش‌ترین افتتاحیه‌های سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده‌اند، فیلم «آن» هم -در صورت درست از آب درآمدن پیش‌بینی‌ها- در رتبه پنجم قرار خواهد گرفت.

جالب آن‌که تا چند وقت پیش، فروش افتتاحیه این فیلم درجه آر (R) بین ۶۵ تا ۷۵ میلیون دلار پیش‌بینی شده بود اما استقبال گسترده سینماروها معادلات تحلیلگران گیشه را با اختلافی چشمگیر بر هم زد. فروش روز جمعه فیلم «آن» از مرز ۵۱ میلیون دلار عبور کرد که در این میان، فروش پیش‌نمایش پنج‌شنبه شب (۱۳.۵ میلیون دلار) هم در نظر گرفته شده است. بعد از دو فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» و «دیو و دلبر»، فروش پیش‌نمایش «آن» رکورددار فیلم‌های ۲۰۱۷ تا اینجای کار به شمار می‌رود.

آندرس موسچیتی فیلمساز آرژانتینی که سال ۲۰۱۳ فیلم ماورایی ترسناک «مامان» را بر پرده سینماها داشت، دومین فیلم بلند کارنامه‌اش را با اقتباس از رمان ترسناک استیون کینگ نویسنده سرشناس امریکایی مقابل دوربین برده است.

رمان «آن» که نخستین بار در سال ۱۹۸۶ منتشر شد، روایتگر تجربیات هفت کودک است که در دام موجودی هولناک گرفتار می‌شوند. «آن» ابتدا در هیات یک دلقک ظاهر می‌شود تا طعمه مورد نظرش را از میان بچه‌های کم سن و سال به دام بیاندازد. بیل اسکارسگارد (بازیگر «بلوند اتمی») نقش دلقک شیطان صفت را در این فیلم ایفا کرده است.

کمپانی «نیولاین» تولیدکننده این فیلم ترسناک ۳۵ میلیون دلاری است و استودیوی «برادران وارنر» پخش داخلی و بین‌المللی آن را بر عهده دارد. آمار مربوط به واکنش مخاطبان ‌حاکی از آن است که بیش از ۴۸ درصد تماشاگران از «آن» به عنوان فیلمی «عالی» یاد کرده و ۳۸ درصد دیگر نیز با عبارت «خیلی خوب» به فیلم واکنش نشان داده‌اند.

علاوه بر استقبال تماشاگران، جدیدترین ساخته موسچیتی واکنش تحسین‌آمیز منتقدان را هم به دنبال داشته است. به طور میانگین، ۸۸ درصد منتقدان در سایت «راتن تومیتوز» به این فیلم رای مثبت داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج