جاباما
۵۹۶۸۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معماهای برانکو

بازی پرسپولیس و الاهلی یک برنده خوشبخت دارد که در فینال غرب آسیا و نیمه نهائی کل آسیا شرکت خواهد کرد.

آی‌اسپورت: بازی پرسپولیس و الاهلی یک برنده خوشبخت دارد که در فینال غرب آسیا و نیمه نهائی کل آسیا شرکت خواهد کرد.الاهلی انتخاب‌های دیگری هم دارد. آنها می‌خواهند گل نخورند. بازی تساوی هم به الاهلی کمک می‌کند که به آرزوی بزرگش برسد. حتی اگر این تساوی با یک گل باشد. تساوی با دو گل بازی را به گزینه برنده بودن سوق می‌دهد و تساوی ۳ گل به بالا الاهلی را حذف می‌کند. پرسپولیس نباید گل بخورد و گل هم بزند.

معمای اول

پرسپولیس با دو هافبک تدافعی بازی می‌کند؟

اگر پرسپولیس با دو هافبک تدافعی بازی کند باید یک مهره از خط حمله یا یک هافبک میانی پشت مهاجمین را کم کند. گزینه‌های احتمالی در صورت بازی همزمان ربیع خواه و کمال باید مسلمان و یا علیپور باشند. اتفاقی که در نیمه اول بازی با گسترش چندان دلچسب نبود. اگر پرسپولیس با دو هافبک تدافعی بازی کند باید مدافعین کناری‌اش با وینگرهایش فضاسازی کنند. کاری که محرمی و احمدزاده قادر به انجام آن در نیمه اول بازی با گسترش نشدند و در سمت چپ امیری و مصلح غریبه با هم بودند.

معمای دوم

پرسپولیس به همان روش 2-4-4 لوزی خود برمی‌گردد؟

برانکو در بازی با الاهلی مشکلات بازی با گسترش را ندارد که بازیکنان ملی پوش‌اش خسته بودند. اگر پرسپولیس به این روش بازی کند پرسپولیس نیاز به مدافعین کنار رونده دارد که فشار روی کمال به تنهائی نباشد و احمدزاده و کمال و مسلمان و امیری در هنگام هجومی متمایل به مرکز زمین باشند و دو مدافع کناری بتوانند در نقش‌های وینگر و حتی گوش بازی کنند و تیم در ضد حمله ضربه نخورد.

معمای سوم

چه کسانی دفاع‌های راست و چپ خواهند بود؟

بی‌گمان مدافع راست ماهینی است اما در سه نقطه دیگر وضعیت مشخص نیست. اگر سید جلال سالم باشد زوج او و شجاع در کنار هم خواهند بود و انصاری به دفاع چپ می‌رود. هر چند بازی‌های ملی انصاری نشان می‌داد که او در پست مدافع میانی بهتر جواب می‌دهد و شاید حسینی در این بازی هم استراحت کند و مصلح به چپ رود تا با گام‌های بلندش توان سمت چپ را بالا ببرد و انصاری بار دیگر در مقابل مهاجم سریع سوری الاهلی قرار گیرد.

معمای چهارم

چه کسانی روی نیمکت می‌نشینند؟

‎اگر پرسپولیس بازی با یک هافبک تدافعی را تجربه کند ربیع خواه روی نیمکت خواهد بود و بی‌گمان نعمتی پاسور قهار تیم در انتظار فرصتی دیگر برای این که خودی نشان دهد اما برانکو می‌تواند از منشا که عالی در بازی رفت بود صرف نظر کند؟ آیا برانکو به امیری استراحت می‌دهد و بشار رسن را به بازی فرا می‌خواند؟ آیا علیپور روی نیمکت خواهد نشست تا زوج منشا و طارمی بازی کنند؛ یا یکی از این دو ستاره در زمان‌های دفاع حریف به زمین می‌آید؟ به انتظار می‌نشینیم.

تورج عاطف
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج