جاباما
۵۹۶۸۹۹
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

کشف تازه در پرونده مهندس قاتل

شامگاه دوشنبه گذشته اجساد ۳ نفر از قربانیان در آپارتمانی در خیابان فکوریان -حوالی خیابان یخچال درشمال تهران- پیدا شد!

روزنامه ایران: شامگاه دوشنبه گذشته اجساد ۳ نفر از قربانیان در آپارتمانی در خیابان فکوریان -حوالی خیابان یخچال درشمال تهران- پیدا شد!

تحقیقات اولیه نشان داد مرد جوان- پژمان- پس از کشتن همسر و پسرش به زندگی خود نیز پایان داده است. اما در این میان معمای ناپدید شدن پدر و مادر پژمان به‌عنوان دغدغه‌ای مهم برای تیم جنایی مطرح شده بود تا اینکه صبح روز بعد اجساد آنها هم دردفتر کار پسرشان واقع درخیابان پاسداران پیدا شد.
شواهد نشان می‌داد این زوج میانسال صبح همان روز به تهران آمده بودند ولی خبری از آنها نبود. در ادامه تحقیق و با توجه به رد خون روی خودروی شاسی بلند پژمان که در پارکینگ خانه‌شان متوقف بود احتمال قتل زوج میانسال در شرکت مهندس جوان قوت گرفت که با شناسایی محل شرکت در خیابان پاسداران، اجساد این مرد و زن هم پیدا شد. جسد پدر پژمان داخل اتاق و جسد مادرش داخل سالن دیده می‌شد.درحالی که هر دوی آنها با یک ضربه چاقو به گردن‌شان به قتل رسیده بودند.
در ادامه مشخص شد پژمان روز قبل با پدر و مادرش تماس گرفته و به بهانه اینکه قصد انتقال سندی به نام آنها را دارد، از هر دو خواسته که صبح اول وقت خود را به تهران برسانند. بدین ترتیب صبح دوشنبه پژمان به فرودگاه مهرآباد رفته و پدر و مادرش را به بهانه‌ای به شرکتش برده بود. دوربین‌های مداربسته شرکت هم نشان می‌داد پژمان ابتدا به همراه پدرش وارد شرکت شده و بعد از نیم ساعت به پارکینگ آمده و این بار مادرش را با خود به داخل شرکت برده است.
حدود نیم ساعت پس از ورود مادر، مهندس جوان درحالی که لباس‌هایش را عوض کرده و ساک دستی مادرش را به‌دست داشت ساختمان را ترک کرده بود. بعد ازآن پژمان راهی خانه‌اش شده و نقشه قتل همسر وپسرنوجوانش را اجراکرده ودست آخرهم به زندگی خود پایان داده است.درادامه مشخص شد او بدهی سنگینی به یکی از آشنایانش داشته و قرار بوده روز حادثه این بدهی را برگرداند!درحال حاضرتحقیقات پلیسی برای کشف زوایای پنهان این جنایت تکاندهنده ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستگو

      تازه نلود خبر تکراری بود خودتی

    • بدون نام

      امیدوارم هرچه زودتر حقیقت آشکار بشه و همه بدونن این مرد مهربون و نجیب و این استاد بزرگوار قاتل نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقیقت در درون این ماجرا نهفته است!! جناب مهندس (پژمان) نشان داده است که سواد و تحصیلات عالیه در زندگی تاثیر بسزایی دارد!! آقا پژی مهندس با استفاده از سواد خیلی شسته رفته پدرومادر را به قتل رسانده و سپس، همسر و فرزند و در پایان خود را نیز تمام کرده است، اگر این آقا پژی مهندس نمی بود حداقل در پایان نمی توانست کار خود را بسازد و اکنون در بیمارستان او را مداوا میکردند، ولیکن به واسطه سواد مهندس کار خودرا بطور دقیق انجام داده و مثل آنها زن که همسر و دو فرزند خود را کشت و در آخر نتوانست کار خودرا تمام کند چون تحصیلات عالی نداشت، مهندس جوان پژمان عزيز از بازجویی گریخت،

    • بدون نام

      واقعا استادی و مهندسی و نجابت و بزرگواری تو رفتارش موج میزنه. غیر از ی جانی کی میتونه همسر و فرزند و پدر و مادر ک هرکدومشون برای ی ادم انگیزه زندگی هستن رو با چاقو بکشه؟! بخاطر بدهی یا هر چیز دیگه

    • امیر علی

      خدا عاقبت همه مون رو ب خیر کنه

    • بدون نام

      نمیشه گفت انگیزه چی بوده و چه شرایطی داشته که دست به همچین کار وحشتناکی زده
      ولی صد درصد من نمیتونم این مرد رو مهربون و نجیب و بزرگوار خطاب کنم
      چون هر کدوم از این صفات به تنهایی میتونن راه درست و انسانی رو به ادم نشون بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج