۵۹۶۹۹۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طاهری: به برد پرسپولیس برابر الاهلی خوشبینم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس و استقلال خاص است و کمک ویژه ای دریافت نمی کنیم.

خبرگزاری مهر: علی اکبر طاهری با حضور در برنامه تلویزیونی «حوالی امروز» شبکه پنج سیما درباره برنامه های خودش گفت: باشگاههای فوتبالی در ایران بصورت حمایتی اداره می شود. شاید در ظاهر خصوصی شده باشند اما نمی توانند درآمدزایی های لازم را داشته باشند. این مشکلی است که در ادبیات فوتبال ایران به دلیل عدم دریافتی باشگاه ها به خاطر تبلیغات محیطی و بحث بلیت فروشی هنوز هم پا برجاست. در تمام دنیا، تیم های فوتبالی روی پای خودشان می ایستند.

وی تصریح کرد: ما نمی توانیم هزینه هایمان را بالانس کنیم. به همین خاطر، مدیریت به حای آنکه به رشد آینده بپردازد مجبور است به بدهی های گذشته که روی هم انباشته شده است فکر کند و از هدف اصلی خود خارج شود.متاسفانه بحث مدیریتی را کمرنگ می کنیم و به بخش خصوصی فقط می پردازیم. بخش خصوصی هم به این معنا نشده است که در ایران بخواهیم کار حرفه ای را دنبال کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات عمده باشگاه پرسپولیس افزود: بحث بلیت فروشی، حق پخش و تبلیغات محیطی قسمت مهمی از اهداف درآمدزایی است. از دو سال پیش که آقای تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران بودند بحث بلیت فروشی را پیگیر شدیم. متاسفانه هنوز بحث تبلیغات محیطی هنوز برطرف نشده است. در صورتیکه می تواند کمک زیادی به مجموعه باشگاهی کند. استقلال و پرسپولیس در حال حاضر دولتی هستند اما هیچ کمکی به ما نمی دهند.

وی درباره پرداخت بدهی های مانوئل ژوزه و دستیارانش تصریح کرد: چنین رقم سنگینی را باید پرداخت کنیم. پیش بینی می شد که محکوم شویم. چون تمام مدارک به ضرر باشگاه پرسپولیس بود. مدارکی که توسط مسئولان وقت باشگاه در اختیار آنها بود و توانستند به خواسته خود هم در نهایت برسند. صحبت هایی را با آقای سلطانی فر داشته ایم و قرار است کمک هایی صورت بگیرد. اما اگر این اتفاق از جانب آنها رخ ندهد ما باید پولشان را بدهیم. این در حالی است که هنوز پول لازم برای صرف هزینه های جاری را نیز به طور کامل نداریم.

طاهری درباره دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان افزود: من با توجه به زحماتی که کادر فنی و بازیکنان و ارتباط تنگاتنگی که مدیریت با آنها دارد امیدوار هستم بتوانیم به این مهم برسیم. خیلی خوشبینم که آنها را شکست دهیم. در بازی رفت میزبان بودیم و نتیجه دو بر دو خوب نیست و فردا فقط برای بردن به میدان می رویم.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه بگوییم پاداش ویژه می دهیم جالب نیست. ارزش آنها بسیار بیشتر از اینهاست. امیدوارم با دعای خیر مردم باعث شادی هوادارانمان شویم.

طاهری در پایان راجع به حق پخش تلویزیونی باشگاهها گفت: برای همین دیدار فردا که تلویزیون پخش می کند درآمد زیادی نصیب تلویزیون می شود اما سودی به باشگاه پرسپولیس و ستقلال نمی رسد. باید کمک هایی در این راستا صورت گیرد تا بتوانیم هزینه هایی که باشگاه انجام می دهد را بتوانیم پرداخت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا باش تاببینیم ازکنارش چقدبه جیب میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج