۵۹۷۰۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آسمان بارسلونا فعلا آفتابی است

بر خلاف اخبار زیادی که در مورد بحران در بارسلونا شنیده شده، شرایط این تیم فعلا مساعد به نظر می رسد.

ورزش سه: بارسلونا موفق نشد در بازار تابستانی اهداف خود مانند فیلیپ کوتینیو و آنخل دی ماریا را جذب کند و همچنین این تیم ستاره بزرگی مانند نیمار را نیز به پاری سن ژرمن واگذار کرد.

شکست در ۲ دیدار رفت و برگشت برابر کهکشانی ها در سوپرکاپ باعث شد همگان از وجود بحران در این تیم صحبت کنند اما واقعیت در جهان امروز کاملا متفاوت است و تجزیه و تحلیل ها باید بر اساس شرایط فعلی یک تیم انجام پذیرد.

واقعیت امروز این است که بارسا در حال حاضر با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به رقبایی چون رئال و اتلتیکو مادرید در صدر قرار دارد و تساوی دیروز تیم زیدان که غایبان فراوانی داشت باعث به وجود آمدن شرایط مساعدتری برای بارسلونا در لالیگا شده است.

تصمیم مهم والورده بر خلاف سرمربی های قبلی

با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان اصلی بارسا دقایق زیادی در روزهای اخیر برای تیم های ملی خود به میدان رفته بودند؛ اما والورده ترجیح داد در ترکیب اولیه خود کسی را شگفت زده نکند.

با توجه به تساوی رئال مادرید پیش از شروع دیدار بارسا، والورده نیز می دانست که این دیدار نقشی کلیدی برای تیمش دارد.

پس او برخلاف دیگر مریبان سالهای اخیر از جمله گواردیولا، تاتا مارتینو یا لوییس انریکه تصمیم گرفت به بازیکنانش استراحت ندهد و علیرغم اینکه بلوگرانا این هفته دیدار حساسی برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان را در پیش دارد، سرمربی جدید کاتالان ها ترجیح داد ریسک کند.

آیا اسپانیول لایق این شکست سنگین بود؟

علیرغم شکست سنگین رقیب همشهری بارسا در دربی کاتالونیا، ۳ صحنه تاثیرگذار و کلیدی در جریان بازی وجود داشت.

زمانی که بارسا با ۲ گل از حریف پیش بود، شاگردان سانچس فلورس ۳ شانس مسلم گلزنی توسط پاتی و باپتیستائو را از دست دادند که می توانست جریان بازی را تغییر دهد.

طبیعی است که اگر برابر بارسا شانس های خود را از دست دهید، تنبیه خواهید شد؛ پس در ادامه بازی فستیوالی از حرکات درخشان بازیکنان بارسا در زمین اجرا شد.

آیا آندره گومز می تواند به وعده خود عمل کند؟

این اتفاق به آسانی رخ نخواهد داد؛ زیرا فصل قبل به دشواری برای آندره گومز گذشت و این بازیکن چند بار توسط هواداران بارسا هو شد.

پس با توجه به اینکه بارسا در بازار تابستانی نشان داد که مشکلی با فروش گومز ندارد، وی این فصل باید نمایش بهتری نسبت به فصل اول خود ارائه دهد.

در دقایق کوتاهی که او برابر اسپانیول به میدان رفت، موفق شد پاس زیبایی برای دمبله ارسال کرده و زمینه ساز گل پنجم شود. پس به نظر می رسد گومز در شرایط بهتری نسبت به فصل اول حضور خود در نوکمپ قرار داشته باشد.

حمات مسی و سوارز از خرید جدید

عثمان دمبله شروع درخشانی در ترکیب بارسا داشت و موفق شد با از خودگذشتگی و ارسال پاس به سوارز، نقش اصلی را در به ثمر رسیدن گل پنجم ایفا کند و بعد از به ثمر رسیدن گل، مسی و سوارز برای جشن گرفتن به سمت دمبله دویدند.

علیرغم اینکه این پیروزی بیشتر به نام لیونل مسی ثبت خواهد شد، ایوان راکیتیچ و یوردی آلبا نیز نقشی کلیدی در برد پرگل بلوگرانا ایفا کردند.

نقش مهم این دو بازیکن نه تنها ارسال پاس گل برای لیونل مسی، بلکه مربوط به حضور درخشان و غالب در میانه میدان و سمت چپ خط دفاعی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج