جاباما
۵۹۷۰۷۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نیمار: باور دارم که امسال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن دلیل جدایی‌اش از آبی‌و ‌اناری‌ها برای پیوستن به PSG را بیشتر بودن شانس موفقیت این تیم برای فتح مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال دنیا دانست.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه سان، نیمار که تابستان امسال با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان لقب گرفت، معتقد است که شانس تیم جدیدش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید زیاد است.

او که هفته‌ای ۵۰۰ هزار پوند از PSG حقوق می‌گیرد در ۴ سال حضورش در نوکمپ در کنار ستاره‌هایی مانند لیونل مسی و لوئیس سوارس ۸ جام از جمله یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد.

در آستانه آغاز مأموریت پاری‌سن‌ژرمن در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با مصاف خارج از خانه برابر سلتیک، نیمار ۲۵ ساله راجع به شانس قهرمانی تیمش گفت: یکی از بزرگترین دلایل من برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن کمک به این باشگاه برای تاریخ‌سازی بود. لیگ قهرمانان تنها جامی نیست که ما می‌خواهیم ببریم اما جام بسیار مهمی است. هدفی که ما در این فصل داریم قهرمانی در لیگ قهرمانان است. باشگاه ما الان در سطحی قرار دارد که می‌تواند قهرمان شود. من واقعاً به توانایی تیمم برای بردن لیگ قهرمانان ایمان دارم.

نیمار ادامه داد: ما نه تنها کیفیت لازم برای رقابت در لیگ قهرمانان را داریم بلکه از تجربه لازم برای رسیدن به هدف‌مان در این رقابت‌ها برخوردار هستیم. بازیکنان تیم ما می‌دانند چگونه باید لیگ قهرمانان را ببرند. من و دنی آلوز تجربه قهرمانی در این رقابت‌ها را داریم. دنی سه بار قهرمان این رقابت‌ها شده است. تیاگو موتا هم زمانی که در بارسلونا و اینتر بود این جام را برده است، همین‌طور دی‌ماریا در رئال مادرید.

مهاجم سابق بارسلونا در پایان تأکید کرد که به هیچ عنوان به خاطر بالا بودن رقم قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن تحت فشار نیست.

او عنوان کرد: ارقام نقل و انتقالات ربطی به بازیکنان ندارند. تمام چیزی که ما می‌خواهیم بازی برای باشگاه‌های‌مان است که یک چالش فوق‌العاده خواهد بود و می‌خواهیم موفق باشیم. ماجرای نقل و انتقالات و ارقامی که برای خرید و فروش بازیکنان تعیین می‌شود به باشگاه‌ها مربوط می‌شود و وظیفه بازیکن تنها تمرکز روی بازی‌اش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبین

      توخواب قهرمانی قهرمانان رامی بینی این چند بازی که بردی ضعیف ترین تیمهای فرانسه بودند

      پاسخ ها

      • استقلالیم

        خخخ نیمار فکر کرده حالا ک اون رفته پاریس همه چی تمومه .. بارسلونا همین الانم از ژرمن قویتره. ..مادرید وقتی رونالدو رو داره مهار ناپذیره. .. اینا حتی بعنوان سرگروه هم بالا نمیان

    • هاشم

      نیمار‌کنارسلطان‌مسی‌نیمار‌بود‌الان‌درحدواندازه‌یه‌توپ‌جمع‌کنم‌نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج