۵۹۷۴۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: دعوت شدن یا نشدن شمس مهم نیست

نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای تیم‌های فوتسال ایران اعزامی به بازی‌های داخل سالن آسیا آرزوی موفقیت کرد و گفت که پاداش بازیکنان فردا پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتسال ایران اعزامی به بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: بعد از برگزاری مراسم تقدیر از بهترین‌های فوتسال ایران که به صورت مستقل از فوتبالی‌ها برگزار شد، امروز مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتسال اعزامی به بازی‌های داخل سالن آسیا را داریم که قبل از سفر آنها انجام می‌شود. برای هر دو تیم بانوان و آقایان دعایی خوانده می‌شود تا بروند و با موفقیت بازگردند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مراسم برترین‌های فوتسال پس از گذشت 11 هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه تقویم فشرده‌ای در رده باشگاهی، ملی و لیگ داریم، نتوانستیم این مراسم را زودتر برگزار کنیم. تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده که تقویم ما سبک‌تر خواهد بود، زودتر از این از برترین‌ها تقدیر شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال در خصوص نارضایتی فوتسالی‌ها از پرداخت یک سکه به برترین‌ها سال ۹۵ گفت: در بحث تقدیر از بهترین‌های فوتسال، بیشتر بحث معنوی آن را در نظر داشتیم و اینکه خانواده فوتسال را ارج بنهیم. هنوز توانمندی مالی خوبی پیدا نکردیم و امیدواریم اسپانسرهای خوبی پیدا و از لحاظ مالی شرایط بهتری پیدا کنیم. بیش از ۸۰ درصد فوتسال توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و باید به آنها نیز به نوعی دلگرمی بدهیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: نمی‌توان ارزش کار فوتسالی‌ها را با مسائل مادی تعیین کرد. به طور مثال نمی‌توانیم از اسماعیل‌پور که به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده، با 200 سکه هم تقدیر کنیم.

وی درباره عدم پرداخت پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال کمی دچار مشکل بوده و این برای همه تیم‌ها رقم خورده که مشکل مالی وجود داشت. به همین دلیل از آقای تاج خواستیم این موضوع را بررسی کرده و با تأمین منابع مالی قطعاً پاداش‌ها پرداخت می‌شود. سعی داریم تا فردا این پاداش را به بازیکنان تیم ملی فوتسال برسانیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه انتخاب برترین‌های فوتسال و اینکه گویا چهار تیمی نماینده آنها در نظرسنجی حضور داشتند در لیگ فصل گذشته حضور نداشتند، اظهار داشت: در هر صورت اینهایی که در انتخابات شرکت کردند، تیم‌هایی بودند که در مسابقات و در رده‌های مختلف حضور داشتند. نمی‌گوییم بدون ایراد بودیم و قطعاً ایرادهایی هم داشت، اما برای شروع کار خوبی بود و اگر بخواهیم با یک ضوابط خاصی انتخاب برترین‌ها را داشته باشیم، باید یکسری مسائل را در نظر بگیریم. انتخاب‌ها نیز توسط نماینده تیم‌ها و هیئت‌ها صورت گرفته است.

کفاشیان در خصوص عدم دعوت از برخی بزرگان فوتسال که باعث ناراحتی آنها نیز شده بود، گفت: آنهایی که نیامدند، دعوت بودند. ما برای تمام نفراتی که در فوتسال نقشی داشتند، دعوتنامه‌ ارسال کردیم. حتی می‌خواستیم آنها جوایز را بدهند که فوتسالی‌ها از خودشان جوایز را بگیرند، اما نیامدند.

وی درباره اینکه آیا حسین شمس در مراسم امروز دعوت بوده که در مراسم بدرقه حاضر شده است، تصریح کرد: حتماً دعوت بوده که آمده، اما از نظر من خیلی مهم نیست. حتماً دعوت بوده که آمده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مسئله شکایت جیووا از این فدراسیون و اینکه آیا مشکلی به وجود می‌آید یا نه، گفت: مشکلی نیست. اصلاً شکایتی نبوده و قراردادی بین ما با جیووا بود که فسخ شده است. ان‌شالله مشکلی پیش نمی‌آید.

کفاشیان در مورد اینکه گویا کارلوس کی‌روش در گفت‌وگویی اعلام کرده پس از جام جهانی از ایران می‌رود، اظهار داشت: نه، کی‌روش اصلاً چنین حرفی نزده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج