جاباما
۵۹۸۲۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷

کنفرانس دیشب اپل با رونمایی از چندین محصول جدید همراه بود که در این مطلب به معرفی مهم ترین آنها می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: کنفرانس دیشب اپل با رونمایی از چندین محصول جدید همراه بود که در این مطلب به معرفی مهم ترین آنها می پردازیم.
دستیار هوشمند خانگی Apple Homepod
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

شایعه تولید بلندگوی هوشمند اپل برای رقابت با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار مانند Amazon Echo و Google Home دیشب در طی کنفرانس رسمی و با معرفی محصولی به نام Homepod به واقعیت پیوست، یکی از جالب ترین ویژگی های این بلندگوی هوشمند تنظیم خودکار حجم صدا در محیط های مختلف است؛ این گجت حجم محیطی که در آن قرار گرفته را سنجیده و نسبت به آن به گونه ای حجم صدای خروجی اش را تنظیم می کند
که صدایش واضح بوده و در عین حال بیش از حد هم بلند نباشد، ویژگی های جالبی در آن به کار گرفته شده که برخی از آنان در حوزه موسیقی هستند، برای مثال در طول پخش موسیقی می توانید از Homepod نام گیتاریست آهنگ در حال پخش را بپرسید و دستیار هوشمندتان به سادگی به این سوال پاسخ خواهد داد، Homepod در کنار ویژگی های مرتبط با موسیقی از قابلیت های کاربردی همسانی در مقایسه با دیگر رقبا بهره می برد و قیمتی ۳۴۹ دلاری برایش در نظر گرفته شده است.

iMac Pro،iMac و MacBook های جدید با سخت افزاری به روز و قدرتمند
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

در قسمتی از مراسم دیشب شاهد معرفی نسخه جدیدی از کامپیوتر های رومیزی iMac بودیم، نسخه به روز رسانی شده این کامپیوتر از ویژگی هایی همچون صفحه نمایش رتینای جدید، قدرت پردازش گرافیکی بیشتر، پردازنده نسل هفتم اینتل و یا Kaby Lake و درگاه یو اس بی Type C استفاده شده است و همچنین iMac جدید قابلیت خاصی برای تولید محتوای سازگار با فناوری واقعیت مجازی را داراست.

iMac Pro نیز با تغییراتی همراه بوده است؛ صفحه نمایش جدید با دقت۵K، طراحی جدید سیستم خنک کننده، پردازنده ۸ هسته ای زایان با قابلیت ارتقا به نمونه ۱۸ هسته ای، ۴ ترابایت حافظه SSD ، ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم از نوع ECC و چهار درگاه Thunderbolt ۳ بخشی از ویژگی های جدید iMac Pro هستند.

قیمت iMac جدید با صفحه نمایش 21.5 اینچی 1099 دلار و قیمت نمونه ای که از صفحه نمایش 4K استفاده می کند 1299 دلار است وقیمت کامپیوتر رومیزی iMac Pro نیز از 4999 دلار شروع می شود. MacBook ها هم با تغییراتی همراه بوده اند که مهم ترین آنها به کار گیری پردازنده های نسل هفتماینتل و یا Kaby Lake در آنها بوده است و قیمت پایه اعلام شده برای پیش خرید آنان معادل 1299 دلار است.
iOS ۱۱ و App Store
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

نسخه جدید سیستم عامل iOS با تغییرات گسترده ای همراه بوده است، دستیار هوشمند شما و یا Siri هوشمند تر از گذشته در کنار شما خواهد بود، Siri می تواند به جمله ها گوش کرده و آنها را به زبان های دیگر ترجمه کند و با زیر نظر گرفتن نحوه استفاده کاربر از گجت قادر است تا انجام اعمال خاص هر کاربر را به وی پیشنهاد کند.

iMessage نیز با بهبود هایی همراه است، در سیستم عامل جدید کاربر می تواند از Conversation های خود بر روی شبکه iCloud فایل پشتیبان تهیه کند، وی قادر است تا با استفاده از سرویس iMessage پرداخت های بانکی انجام دهد و ...

یکی از بزرگ ترین تغییرات اعمال شده در iOS۱۱ مربوط به عکس برداری است، به لطف بهینه سازی های اعمال شده در iOS۱۱ عکس برداری در شرایط نوری نامطلوب با دقت و کیفیت بیشتری انجام می شود، کاربر قادر است تا به عکس های Live Photos را ویرایش کند و ...

یکی از بحث بر انگیز ترین تغییرات جدید سیستم عامل iOS مربوط به طراحی جدید Control Center آن است؛ کاربر با استفاده از این ویژگی می تواند به تنظیمات بیشتری دسترسی داشته باشد و علاوه بر این شاهد به کار گیری هرچه بیشتر فناوری 3D Touch در طراحی Control Center جدید هستیم.
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

ویژگی امنیتی جدیدی به سیستم عامل جدید اضافه شده که باعث می شود آیفون در هنگام رانندگی کاربر و به منظور جلوگیری از کاهش تمرکز وی به طور خودکار حالت Do Not Disturb را فعال کند.
Ipad ها نیز به لطف iOS۱۱ کارایی بیشتری خواهند داشت، اکنون مولتی تسکینگ آیپد ها شباهت زیادی به کامپیوتر و لپ تاپ ها پیدا کرده و با اضافه شدن اپلیکیشن Files کاربر می تواند به مدیریت فایل های مختلف موجود بر روی گجت اش بپردازد.

App Store هم رنگ و بویی جدید گرفته و طراحی ظاهری آن به کلی تغییر پیدا کرده است، با اضافه کردن قسمت How To به App Store کاربر می تواند به سادگی از نحوه کارکرد و نیز نکات موجود در اپلیکیشن های مختلف آگاهی کسب کند و اپل قسمت App Of The Day را نیز به App Store بازگردانده است.

Ipad Pro ۱۰.۵ Inch
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

با اضافه شدن نمونه ۱۰.۵ اینچی از این به بعد iPad Pro در سه سایز مختلف در دسترس خواهد بود، آیپد جدید همانند آیفون ۷ از یک دوربین اصلی ۱۲ مگا پیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی آن نیز دقتی ۷ مگا پیکسلی دارد، پشتیبانی از درگاه USB ۳.۰ و عمر باتری ۱۰ ساعته آن از دیگر ویژگی های معرفی شده درباره این آیپد جدید هستند، اما قطعا مهم ترین ویژگی موجود در این نسل از آیپد ها به کار گیری فناوری جدیدی به نام ProMotion در آنهاست که باعث افزایش بهره وری در استفاده از قلم نوری مخصوص اپل و یا Apple Pencil شده و زمان پاسخ دهی آن را به ۲۰ میلی ثانیه کاهش می دهد.

iPad Pro 10.5 اینچی هم اکنون بر روی سایت اپل برای فروش قرار گرفته و قیمت نمونه 64 گیگابایتی آن 649 دلار است.

سیستم عامل جدید مک با نام MacOS High SIERRA
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

نسخه بعدی سیستم عامل Mac با پیشرفت هایی همراه است که از جمله آنان می توان به ویژگی جدید مرورگر Safari برای مسدود کردن Tracker ها و نیز جلوگیری از پخش اتوماتیک ویدئو ها در برخی از وبسایت ها، نرم افزار گرافیکی جدیدی به نام Curves برای رقابت با Adobe Photoshop و بازنگری در بخش مدیریت فایل ها برای دسترسی و جستجوی آسان تر اشاره کرد، در بحث گرافیکی سیستم عامبپل نیز شاهد معرفی نسخه جدید Metal به منظور پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی هستیم.

سیستم عامل Watch OS 4
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

طی کنفرانس دیشب اپل شاهد معرفی سیستم عامل جدید Apple Watch بودیم، طراحی گرافیکی و رابط های کاربری جدیدی در آن به کار گرفته شده که استفاده از آن را آسان تر خواهد کرد، علاوه بر این شاهد پیشرفت هایی متمرکز بر بحث قابلیت های ورزشی این ساعت هوشمند هستیم که یکی از آن ها هدف گذاری ماهانه برای تحرک و سوزاندن کالری بیشتر توسط کاربر است و در نهایت کاربران این ساعت هوشمند با استفاده از فناوری NFC قادر به انجام اعمال جدیدی در حوزه فعالیت های ورزشی حرفه ای خواهند بود.

iPhone X
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

iPhone X(iPhone ۱۰) نام جدید ترین پرچم دار اهالی کوپرتینو است و همانطور که از شایعات پیش از برگزاری کنفرانس دیشب مشخص بود، شاهد طراحی کاملا جدیدی در این گوشی هوشمند بودیم، صفحه نمایش جدید این گوشی که اپل از آن به عنوان Super Retina یاد می کند اندازه ای ۵.۸ اینچی داشته و دقت آن ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل است و از فناوری های HDR۱۰ و Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند.

در آیفون جدید هیچ نشانی از سنسور اثر انگشت و دکمه Home دیده نمی شود و اپل برای باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی از فناوری جدید احراز هویت به کمک اسکن سه بعدی صورت با نام Face ID استفاده کرده است، پردازنده A11 Bionic استفاده شده در این گوشی به مراتب قدرتمند تر از پردازنده آیفون 7 است و شاهد ویژگی های جدید دیگری همچون پشتیبانی از شارژ بی سیم و شکلک های انیمیشنی در این آیفون هستیم.

دوربین های این آیفون نیز در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت هایی را نشان می دهند، دوربین اصلی این گوشی دوگانه و ۱۲ مگاپیکسلی است و برای ثبت عکس های دقیق تر از فناوری لرزشگیر Dual Optical Image Stabilization استفاده می کند؛ دوربین جلوی گوشی نیز پیشرفت هایی داشته که یکی از آنها پشتیبانی از عکس برداری در حالت Portrait است.

همچنین اپل به هنگام معرفی پرچمدار خود از 2 ساعت عمر باتری بیشتر در مقایسه با آیفون قبلی صجبت کرده است. یکی دیگر از جالب ترین گجت های معرفی شده در مراسم WWDC 2017 دیشب پد شارژ بی سیم AirPower بود که کاربر با استفاده از آن می تواند گجت های مختلف خود را به طور همزمان شارژ کند.

iPhone X در دو رنگ Space Gray و Silver به بازار عرضه می شود و همچنین دارای دو ظرفیت داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. قیمت نمونه ۶۴ گیگابایتی ۹۹۹ و قیمت تعیین شده برای نمونه ۲۵۶ گیگابایتی ۱۱۴۹ دلار است و پیش فروش آن از ۲۷ ام ماه سپتامبر آغاز می شود.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

اپل در کنار پرچمدار جدیدش دو آیفون دیگر را با نام های iPhone 8 و iPhone 8 Plus معرفی کرد که از لحاظ ظاهری تغییر زیادی نسبت به iPhone 7 و iPhone 7 Plus ندارند و تنها تغییر شاخص ظاهری آن در مقایسه با آیفون های پیشین به استفاده از شیشه برای ساخت قاب پشتی گوشی محدود شده است. پردازنده مورد استفاده در تولید این گوشی ها از نوع A11 Bionic است؛ دوربین های پیشرفته تر و نیز صفحه نمایش با پشتیبانی از فناوری True Tone از دیگر پیشرفت های iPhone 8 در مقایسه با iPhone 7 است.

بیشترین انتقادی که به iPhone ۸ و برادر بزرگ ترش وارد است مربوط به نامگذاری آنهاست و با وجود ظاهری کاملا شبیه به نسل پیشین انتظار داشتیم تا نام های iPhone ۷s و iPhone ۷s Plus برای آنها در نظر گرفته شود. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای پیش فروش iPhone۸ و iPhone ۸ Plus با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به ترتیب ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار بوده و قیمت نمونه ۲۵۶ گیگابایت آنان نیز ۸۴۹ دلار برای iPhone ۸ و ۹۴۹ دلار برای iPhone ۸ Plus تعیین شده است.

Apple Watch 3
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

Apple Watch 3 نیز یکی دیگر محصولات معرفی شده در کنفرانس دیشب اپل است که توانست شور و هیجان بیشتری را به حضار منتقل کند. بزرگ ترین پیشرفت Apple Watch 3 در مقایسه با نسل پیشین استفاده از فناوری LTE است که با استفاده از آن دیگر نیازی به همراه داشتن آیفون خود نخواهید داشت، به گفته کارشناسان اپل این ساعت هوشمند می تواند تمامی اعمالی همچون بر قراری تماس های تلفنی، ارسال پیامک و پخش آنلاین موسیقی را بدون داشتن ارتباط با آیفون به انجام برساند، در بخش طراحی ظاهری تغییر زیادی نسبت به نسل پیشین دیده نمی شود و شاید تنها تغییر آن افزایش نسبی قطر بدنه و وجود یک نقطه قرمز رنگ بر روی دکمه تنظیم آن باشد.

پردازنده استفاده شده در تولید Apple Watch ۳ از نوع W۲ است که به گفته اپل در کنار قدرت بیشتر باعث افزایش طول عمر باتری نیز خواهد شد و با استفاده از این پردازنده جدید عمر باتری Apple Watch ۳ به ۱۸ ساعت ارتقا پیدا کرده است؛ قیمت تعیین شده برای پیش خرید Apple Watch ۳ ۳۲۹ دلار است.

Apple TV 4K
جدیدترین محصولات اپل در کنفرانس WWDC 2017

همانطور که از نام این گجت بر می آید تنها قابلیت اضافه شده به آن در مقایسه با نسل پیشین پشتیبانی از ویدئو هایی با کیفیت 4K و البته HDR است. Apple TV 4K از فناوری های HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند و در طی مراسم رونمایی، اپل ازسازگاری این گجت با سرویس های اینترنتی ای مانند Netflix و Amazon Prime Video صحبت کرد.

با آغاز عرضه Apple TV ۴K فروشگاه Itunes Store نیز دچار به روز رسانی هایی خواهد شد و محتوای ۴K نیز به لیست محصولات قابل سفارش آن اضافه خواهد شد؛ البته خبر خوش برای علاقه مندان به این گجت این است که اپل برای خرید محتوای ۴K از مشتریانش هزینه بیشتری نسبت به محتوای HD طلب نخواهد کرد. Apple TV ۴K ۱۷۹ دلار قیمت دارد و عرضه آن ار تاریخ ۲۲ ام ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج