۵۹۸۷۳۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس بدون بال؛ زندگی روی زمین

این روزها کمتر کسی جای خالی رامین رضاییان را در پرسپولیس حس می‌کند. مگر با حضور ماهینی آماده و محرمی باانگیره جای خالی‌ هم می‌ماند که آن را حس کرد.

وبسایت نود: این روزها کمتر کسی جای خالی رامین رضاییان را در پرسپولیس حس می‌کند. مگر با حضور ماهینی آماده و محرمی باانگیره جای خالی‌ هم می‌ماند که آن را حس کرد. پرسپولیس اما یک خلا دارد. خلایی که شاید با بردهای پرسپولیس به چشم نیاید اما وجود دارد.

پرسپولیس بازیکنی برای سانتر کردن ندارد. نه ماهینی متخصص این کار است و نه صادق محرمی. دیگر گزینه‌های دفاع چپ این تیم هم همینطور. توانایی سانتر و ارسال بلند را ندارند.

در بازی‌هایی مانند بازی مقابل الاهلی که کار پرسپولیس با یک بازیکن کمتر گره خورده بود چند سانتر از جناحین خوب و بی‌نقص شاید می‌توانست گره بازی را زودتر و راحت‌تر باز کند اما این اتفاق نیفتاد. در ۹۰ دقیقه بازی دیروز، پرسپولیس فقط یک سانتر موفق داشت. وحید امیری از جناح چپ و تمام. ماهینی با آمار دوسانتر ناموفق باز هم نشان داد که در فاز هجومی نمی‌تواند به اندازه فاز دفاعی تاثیرگذار باشد. در مورد ماهینی علاوه بر این که دوسانتر ناموفق داشت، پاس‌های بلندش به محوطه جریمه حریف هم به هدف نرسید و پاس‌‌های صحیح او پاس‌های روبه عقب، کوتاه و عرضی بوده است.

جالب است که این اتفاق در بازی قبلی هم افتاده بود. زمانی که محرمی در دفاع راست به میدان رفت و ماهینی، دفاع چپ بود. در آن بازی هم خبری از پاس‌های بلند به زمین حریف نبود و شش سانتر اشتباه حاصل تلاش برای نفوذ این دو مدافع کناری بود.

حضور این دو بازیکن در دفاع کناری پرسپولیس باعث شده تا این تیم نسبت به زمان حضور رامین رضاییان کمتر به بازی هوایی روی آورده و تعداد گل‌هایش که از روی سانتر از جناحین به دست آمده به صفز برسد و مهاجمان این تیم برای صاحب موقعیت شدن بیشتر چشم‌امیدشان به هافبک‌ها و بازیکنان فانتزی تیمشان باشد. پرسپولیس برانکو بدون بال پرواز می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mina joon0908

      مگه ما کیسه هستیم که خسرو بکش زیرش بازی کنیم ما پرسپولیس تیکی تاکا هستیم نه کیسه بکش زیرش

    • بدون نام

      کاملا نقد عالیی بود و منصف

    • ali kattina

      اون تاکتیک علی منصوره هااا
      به نظر نمیرسه برانکو اصلا بخواد تیمش از جناحین سانتر کنه,چون مدافع هارو کلا اجازه پیشروی بهشون نداده,اگ نیازی به سانتر میدید سه تا کرنر رو تو بازی سه شنبه احمدزاده و مسلمان پاس کوتاه نمیدادن...
      حالا ایشون به رامین رضاییان ارادت داره ک بماند,ولی اگ قراره یه بال راست ک خوب سانتر میکنه با کلی حاشیه تو تیم باشه,همون بهتر ک نباشه,میریم سانترای خسرو رو نگاه میکنیم...

      پاسخ ها

      • MGZ

        آخرش خیلی باحال بود دمت گرم خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج