جاباما
۵۹۸۷۴۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

درخشش رونالدو در شب پیروزی رئال مادرید

بزرگان فوتبال اروپا با نتایجی متفاوت شب دوم هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را پشت شر گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم: شب دوم هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی خانگی لیورپول، برتری تاتنهام و پیروزی آسان رئال مادرید و منچسترسیتی در شب بازگشت توام با گل رونالدو پیگیری شد.

در گروه پنجم، لیورپول در زمین خودش با تساوی ۲ بر ۲ مقابل سویا متوقف شد. ابتدا بن‌یدر در دقیقه ۵ سویا را پیش انداخت اما لیورپول توسط فرمینو در دقیقه ۲۱ و صلاح در دقیقه ۳۷ به گل رسید و با وجود پنالتی از دست رفته فرمینو در آخرین دقایق نیمه اول، ۲ بریک پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم کوره‌آ در دقیقه ۷۲ گل تساوی سویا را به ثمر رساند. اخراج گومز از لیورپول در وقت‌های تلف شده نیمه دوم آخرین اتفاق بازی بود تا در شب اخراج مربی سویا، باشگاه اسپانیایی در زمین لیورپول یک امتیاز باارزش به دست بیاورد.

در دیگر بازی این گروه ماریبور و اسپارتاپراگ به تساوی یک بریک رسیدند.

در گروه ششم، منچسترسیتی در ادامه پیروزی‌های پرگلش ۴ بر صفر در خانه فاینورد پیروز شد.استونز در دقایق ۳ و ۶۳، آگوئرو در دقیقه ۱۰ و خسوس در دقیقه ۲۵ برای منچسترسیتی گل زدند.

شاختار در زمین خودش 2 بریک ناپولی را برد.تایسون در دقیقه 15 و فریرا در دقیقه 58 برای شاختار و میلیک در دقیقه 71 برای ناپولی گلزنی کردند.

در بازی‌های گروه هفتم، لاپیزیگ و موناکو به تساوی یک بریک رضایت دادند.فورسبرگ در دقیقه ۳۳ برای لاپیزیگ و تیلمانس در دقیقه ۳۵ برای موناکو دروازه‌ها را گشودند. در دیگر بازی این گروه، بشیکتاش ۳ بریک در زمین پورتو به برتری رسید.

در گروه هشتم، رئال مادرید ، مدافع عنوان قهرمانی مطابق انتظار به راحتی و با نتیجه 3 بر صفر در زمین آپوئل نیکوزیا پیروز شد. در شب بازگشت کریس رونالدو از محرومیت 5 جلسه‌ای، این ستاره پرتغالی در دقایق 12 و 50 (از روی نقطه پنالتی) و راموس در دقیقه 61 برای رئال گل زدند. تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی، 3 بریک میهمانش دورتموند را شکست داد.مین در دقیقه 4 و کین در دقایق 15 و 60 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و تنها گل دورتموند به وسیله یارمولنکو در دقیقه 11 زده شد.ضمن اینکه فرتونگن از تاتنهام در دقیقه 92 اخراج شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشقه رئال عشقه کریس .الا مادرید

    • علی

      کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج