۶۰۵۰۶۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نحوه ثبت نام مشمولان پذیرفته شده در دانشگاه ها

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط و مقررات صدور معافیت تحصیلی برای مشمولان پذیرفته شده دردانشگاه های داخل کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا: معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط و مقررات صدور معافیت تحصیلی برای مشمولان پذیرفته شده دردانشگاه های داخل کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نجف حمیدزاده افزود: مشمولانی که با داشتن شرایط اولیه مندرج در دفترچه راهنمای کنکور سراسری، در یکی از دانشگاه های داخل کشور پذیرفته شده اند، طبق قانون خدمت وظیفه عمومی و آیین نامه اجرایی مربوط می توانند از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.
وی افزود: مشمولان فاقد غیبت می بایست با نامه درخواست معافیت تحصیلی صادره از دانشگاه پذیرفته شده، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) شهرمحل استقراردانشگاه مورد پذیرش مراجعه کرده تا مجوز ثبت نام اولیه برای آنان صادر شود.
این مقام انتظامی در خصوص نحوه ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی بیان کرد: دانشجویان در طول مدت تحصیل، تنها یکبار می توانند از رشته تحصیلی و دانشگاه قبلی انصراف داده و در صورتی که حداکثر ظرف مدت یک سال از تاریخ انصراف در رشته و دانشگاه جدید پذیرفته شوند، از معافیت تحصیلی برخوردار خواهند شد.
حمیدزاده گفت: سربازان حین خدمت در صورت قبولی در مقطع کارشناسی و بالاتر می بایست با نامه درخواست معافیت تحصیلی صادره از دانشگاه پذیرفته شده، به دفاتر( پلیس+10)محل استقرار دانشگاه مورد پذیرش مراجعه و در صورت داشتن شرایط ادامه تحصیل، نامه ترخیص از خدمت صادر و پس از انجام تسویه حساب با یگان خدمتی،از طریق دفاتر (پلیس+10) مجوز ادامه تحصیل صادر می شود.

سرهنگ حمید زاده تاکید کرد: دانشجویان اخراجی تا پایان خدمت سربازی و یا اخذ کارت معافیت از خدمت ، حق ادامه تحصیل ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج