جاباما
۶۱۰۶۰۶
۱۸ نظر
۵۵۰۶
۱۸ نظر
۵۵۰۶
پ

برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

دنیای مد و لباس در دهه های اخیر، رشد شتابانی را تجربه کرده است و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به کمک صنعت مد و لباس آمده تا زمینه فراگیر شدن آن را به سراسر جهان فراهم کند.

وب سایت روزیاتو: دنیای مد و لباس در دهه های اخیر، رشد شتابانی را تجربه کرده است و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به کمک صنعت مد و لباس آمده تا زمینه فراگیر شدن آن را به سراسر جهان فراهم کند. امروزه، صدها هزار صفحه در شبکه های اجتماعی،‌ توسط بزرگان این صنعت راه اندازی شده و به تبلیغ طرح ها و یافته های خلاقانه و رنگارنگ خود مشغول هستند و کسب و کارهای جانبی ببسیاری نیز در کنار آنان شکل گرفته است.

دنیای مد و فشن این روزها نگاه های بسیاری را به سمت خود معطوف کرده و مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد. دنیایی که سبک زندگی مردمان روزگار ما را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار داده است.

همچنین باید گفت که دنیای مد و لباس همان اندازه که برای خانم ها جذاب است، برای آقایان نیز جذابیت دارد و مدل بودن فقط به زنان منحصر نیست. سوپر مدل های مرد در ویدئو کلیپ های ستاره های موسیقی پاپ حضور فعال دارند و بسیاری از لباس ها، ادکلن ها و ساعت های برندهای سرشناس جهان را تبلیغ می کنند.

در این راستا، این سوال مطرح می شود که آیا می دانید ۱۰ مدل مرد برتر دنیای مد و لباس چه کسانی هستند و چه فعالیت هایی در این زمینه داشته اند؟ اگر پاسختان منفی است، توصیه می کنیم در ادامه با رویاتو همراه باشید تا با هم نگاهی داشته باشیم به فعالیت های ۱۰ سوپرمدل مرد در طول تاریخ.

تایسون بک فورد (Tyson Beckford)

تایسون بک فورد یکی از مدل های مرد شهیر امریکای شمالی محسوب می شود که مجله ووگ، او را در فهرست برترین های مد و لباس آقایان در دهه اخیر قرار داده است. هیکل ورزیده و قد بلند، این مدل سیاه چرده آمریکایی را محبوب برندهای مد و لباس غرب کرد. وی در عرصه بازیگری نیز فعالیت دارد و صفحه شخصی اش در اینستاگرام، بیش از نیم میلیون مخاطب را با خود همراه کرده است.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

آقای بک فورد با برندهای مطرحی همچون تامی، گوچی و کلوین کلن همکاری طولانی مدتی داشته است. مجله پیپِل وی را در فهرست ۵۰ مرد جذاب دنیا قرار دارد. همکاری تایسون با خواننده گان زن دنیای موسیقی مانند بریتنی اسپیرز، بارها در صدر خبرهای دنیای مد و موسیقی قرار گرفت.

دیوید گندی (David Gandy)

دیوید گندی، بر خلاف تایسون چهره ورزیده و سیاه ندارد اما در دنیای مد و لباس، شهرت بالایی برای خود به هم زده است. آقای گندی را Dolce Boy می نامند که به خاطر کمپین تبلیغاتی Dolce & GABBANA مشهور شد.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

میمیک صورت و نوع استایل چشمان آقای گندی، هشتگ هایی را مانند SWOON در فضای مجازی به دنبال داشت. این مدل انگلیسی که کار خود را از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز کرد، در فعالیت های خیرخواهانه و تجاری بسیاری فعال است.

از برترین ویژگی های ظاهری این سوپرمدل باید به بدن عضلانی و ظاهر مردانه اش اشاره کرد که تاثیر زیادی در شیوه طراحان اروپایی به خصوص ایتالیایی مانند Saatchi در طراحی لباس های مردانه داشته است.

گندی یکی از شاخص های اصلی ایش، بدن عضلانی و ظاهر مردانه بوده که تاثیر زیادی در شیوه طراحان اروپایی به خصوص ایتالیایی مانند Saatchi در طراحی لباس های مردانه داشته است. نشریه مشهور فروبس در سال ۲۰۱۳ میلادی، گندی را در فهرست برترین مانکن های مرد دنیا و یکی از پر درآمد ترین آن ها قرار داد. عضویت در انجمن مد بریتانیا یکی از افتخاراتی است که آقای گندی میلیاردر در سال های اخیر به آن دست یافته است
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

از سال ۲۰۱۰ میلادی به بعد، این مانکن حضور فعالی در برنامه های تلویزیونی داشته است. برای مراجعه به صفحه شخصی وی در اینستاگرام می توانید به این نشانی مراجعه کنید.

براد کورنیگ (Brad Kroenig)

یکی از برترین مانکن های حال حاضر جهان، فردی به نام Brad Kroenig است که توسط یک طراح مطرح مد به نام لاجرفِلد در سال ۲۰۰۳ میلادی در مراسمی کشف شد و استعداد خود را تا به امروز در عرصه مد و لباس مردانه دنبال کرده است. این مدل سی و هفت ساله آمریکایی، روی جلد نشریات بسیاری در عرصه مد، لباس و سبک زندگی حاضر شده که از آن جمله می توان به نشریاتی همانند ووگ، ابرکرومبی و Numéro Homme اشاره کرد.

برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

وی هم چنین در در کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح دنیای لباس و آرایش مانند دولچه اند گابانا، فندی، شانل، آدیداس، روبرت کاوالی و گپ حضور فعالی را تجربه کرده است. در برخی از فوتوشوتینگ های برد کرویینگ، پسر ۵ ساله اش نیز که Hudson نام دارد، حضور دارد که در عکس بالا مشاهده می کنید.

آقای براد، بر خلاف مانکن های مطرح این روزها، در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی حضور ندارد.

جان کورتاجارنا (Jon Kortajarena)

آقای کورتاجارنا یکی دیگر از بزرگان این روزهای عرصه مد و لباس مردانه به شمار می رود که در مراسم کت والک سال ۲۰۱۴ میلادی در شهر میلان ایتالیا برای Emporio Armani و در پاریس برای John Galliano روی صحنه رفت. مدل مو و فیگورهای خاص این سوپرمدل بر جذابیت وی افزوده است.

برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

آقای کورتا یکی از فعالان صنعت مد در فضای مجازی به شمار می رود که در این نشانی با بیش از ۱۵۰۰ پست، بیش از ۱٫۵ میلیون مخاطب را کسب کرده است.

برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

این مدل سی و سه ساله اسپانیایی، امروزه به عنوان بازیگر برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت دارد و تا کنون برای برندهایی همچون اچ اند ام، دیزل، جورجیو آرمانی، ورساچه، گس، زارا، بالی و کاوالی همکاری داشته است که افتخاری بزرگ برای هر مانکن مرد محسوب می شود.

چشمانی تاثیرگذار و چهره ای تا حدودی BABY FACE که خیلی ژورنالیستی است و حس فیلم های رمانتیک و نقاشی های دوره ویکتوریای موزه لوور پاریس را در ذهن مد بازان و نوستالژی بازها، ایجاد می کند در صورت آقای Sean Opry مشاهده می شود.

برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

این مدل سی و سه ساله آمریکایی، مسیر موفقیت در عرصه مانکنی را خیلی سریع پیش رفت و امروز، نام شناخته شده در دنیای مد و لباس مخصوصا برای تولید کننده گان لباس آقایان در سراسر جهان به شمار می رود.

وی برای برندهای مختلف از جورجیو آرمانی تا Bttega Veneta حضور یافته است. او را یکی از موفق ترین مانکن های مرد جهان می دانند که در مراسم های مدی از جمله Yves Saint Laurent تا DSquared2‌ حضور داشته است. ایسنتاگرام وی بیش از نیم میلیون مخاطب دارد و در این نشانی قرار دارد. همراهی وی با تیلور سویفت در یکی از اجراهای سال گذشته بازتاب زیادی در رسانه های موسیقی و سبک زندگی داشت.

مارکوس شنکنبرگ (Marcus Schenkenberg)

مارکوس شنکنبرگ را یکی از فعال ترین مدل های مرد به خصوص برای کت و شلوار و لباس های زیر مردانه می دانند. این مانکن سوئدی، وقتی در حال اسکیت سواری در ونیز ایتالیا بود، توسط یکی از فعالان مد ایتالیا، کشف شد. فعالیت گسترده برای برند معروف Calvin Klein یکی از مسیرهای موفقیت آقای مارکوس در عرصه مد به شمار می رود.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

همکاری با برند ورساچه و هم چنین حضور در کنار سلبریتی های هالیوودی مانند پاملا اندرسون و جسیکا سیمپسون، از جمله فعالیت های هنری آقای مارکوس در دنیای مد و سینما به شمار می رود.

البته آقای مارکوس، در پوشیدن لباس های عجیب و غریب هم خیلی فعالیت دارد و بارها در کت‌واک‌های خود، لباس های خلاقانه ای از طراحان مد و لباس را بر تن کرده که خیلی با سبک لباس پوشیدن مردمان روزگار ما، همخوانی ندارد. اما به هر حال، برای کسب و کار آقای مارکوس و برندهای مد و لباس، شهرت آفرین بوده است.

برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

این مدل چهل و هفت ساله سوئدی،با ۲ متر قد، خیلی به سوئدی های بلوند شباهتی ندارد. وی نویسنده، بازیگر و فعال تلویزیونی نیز محسوب می شود. شنکنبرگ در بیست سال اخیر، فعالیت های فراوانی در عرصه مد و لباس داشته و به همین خاطر وی را در فهرست ۱۰ مدل برتر مرد جهان قرار داده اند.

این سوپرمدل به شش زبان آشناست و پیش تر، با ماریا کری، نیکی هیلتون، نیکی کوهلر، ویکتوریا سیلسدت و جسیکا سیمپسون نامزد بوده است. وی در برنامه های تلویزیونی مختلف نیز حضور داشته که می توان به زندگی سورئال اشاره داشت.

ماتیاس لوریدسن (Mathias Lauridsen)

ماتیاس لوریدسن، ویژگی خاصی دارد که این مدل دانمارکی را با بقیه متفاوت کرده و سبب شد تا Dior وی را در سال ۲۰۰۴ میلادی برای فعالیت هایش انتخاب کند. وی برای برندهایی از جمله لکاست، ژیوانشی، Salvatore، Ferragamo فعالیت می کند.

برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

وی با سی و سه سال سن، یکی از موفق ترین و جوان ترین مدل های مرد سال های اخیر بوده و عنوان سوپر مدل را کسب کرده است. رنگ چشم سبز و آبی آقای ماتیاس، در اثربخشی فعالیت های وی در دنیای مد و لباس موثر بوده است.

وی در توییتر خود نوشته که من یک مدل هستم، اما این واقعا ارزشی ندارد، چرا که من به مردم و طرفدارانم عشق می ورزم. ماتیاس در اینستاگرام و فیس بوک حضوری ندارد. اما همچنان در فهرست ۱۰ مانکن برتر جهان در سال های اخیر قرار داشته است.

مارک واندرلو (Mark Vanderloo)

آقای مارک، یکی دیگر از برترین های دنیای مد آقایان به شمار می رود. او با چشمانی آبی و استایلی ورزیده، همچنان یکی از پر مخاطب ترین مانکن های مرد جهان است این مدل چهل و شش ساله هلندی، نخستین مدلی بود که برای برند هوگو باس با کاور سیاه و سفید، همکاری کرد و این ارتباط از سال ۲۰۰۵ میلادی تا کنون ادامه داشت. همکاری با برندهایی نظیر گس، کالوین کلین، ولنتینو، آرمان، باباب ریپابلیک و دونا کارانا مهم ترین فعالیت های آقای مارک در عرصه مدو لباس در یک دهه اخیرا محسوب می شود.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

حضور آقای مارک فقط به دنیای مد محدود نمی شود بلکه از استایل و میمیک چهره وی در بازی ویدئویی The Mass Effect که برای اکس‌باکس ساخته شده است، بهره برداری شد. تبلیغ وی برای بوگاتی، بازتاب زیادی داشت.

نوآ میلس (Noah Mills)

فردی همچون زمینه موفقیت خود را همیاری با Yves Saint Laurent و گوچی ایتالیا می داند. پس از آن، توانست با برندهای مطرح چون دولچه اند گابانا، تامی هیلفیگر و Bottega Veneta همکاری کند و در کمپین های تبلیغاتی انان در سراسر جهان حضور پیدا نماید.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

نوآ، در فوتوشوتینگ هایی که حضور پیدا می کند، به دلیل هیکل عضلانی خود، معمولا برهنه است.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

نوآ نیز مانند مانکن های دیگر، با دنیای موسیقی عجین شده و ویدئو کلیپی را با تیلور سویفت، ستاره عرصه موسیقی پاپ این روزهای دنیا ساخته است که ما هیچ وقت دیگر هرگز با هم نخواهیم بود، نام دارد و در سال ۲۰۱۲ میلادی رونمایی شد.
۱۶-w۹۰۰-h۶۰۰


اواندرو سولداتی (Evandro Soldati)

دهمین مانکن برتر این روزهای دنیا، فردی به نام سولداتی است که مانکن موفقی از دیار فوتبال یعنی برزیل به شمار می رود. بخشی از معروفیت خود را به خاطر استایل خاص چانه و طرح استخوان بندی آن بدست آورد که چهره ویژه ای را برای اواندرو خلق کرده است.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

فعالیت در کمپین تبلیغاتی لوئی ویتون شروع فعالیت های وی بود که حتی به دنیای موسیقی نیز کشیده شد و در موزیک ویدئو لیدی گاگا به نام Alejandro که توسط استیون کلین طراحی شده بود نیز، حضور یافت. دوچرخه سواری در کوهستان و مدلینگ، از فعالیت های روزمره آقای سولداتی برزیلی به شمار می رود.
برترین مانکن های مرد دنیا چه کسانی هستند؟

این مدل سی و سه ساله برزیلی، به اندازه ۹ مانکنی که در قبل معرفی کردیم شهرت ندارد، اما مجله ووگ وی را در فهرست ۱۰ مانکن برتر مرد در سال های اخیر قرار داده است. صفحه اینستاگرام او در این نشانی در دسترس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالم از نوآ میلس بهم خورد

    • بدون نام

      از مدلهای مرد ایتالیایی هیچی نگفتید.

    • بدون نام

      نصفه اینا اگر ایران بودن در حال اجر انداختن بالا بودن/:

    • بدون نام

      لباسای میلس چقدر مسخره ان

    • محیا

      آخریه خیلی جذابه

    • بدون نام

      فقط جان کورتاجارنا .. عالیه این مرد

    • بدون نام

      از نظر من فقط 4و5و9 جذاب هستند

    • بدون نام

      فقط جان کورتاجانا ومدل اخریه

    • بدون نام

      واقعا چهره ی بعضی هاشون خوراک مدلینگ بود

    • شیما

      پنجمی

    • بدون نام

      نه خوشتیپ هستتد .نه خوشگل نه به دل میشنند

    • هلی

      اه اه اه اینا واقعا بهترینای جهانن؟
      اووووق!بازم میشه به کورتانجا بود چی بود یه نگاه کرد
      تو ایران صد برابر بهتر از اینا رو داریم

    • هانیه

      همشون ازدم چرت بودن.....
      تو ایران خیلی از اینا بهترش رو داریم....نمونش احسان علیخانی.باربد بابایی.امیرآقایی.شهاب حسینی.پارساپیروزفرو.....
      اینا که آبرو هر چی خوشتیپه بردن....

    • Amir

      اه هانیه تو اینجا هم باربد و احسان رو ول نمیکنی؟؟؟؟

    • بدون نام

      توی متن جان کورتاجارنا یکجا نوشتید سی شش سال یکجا دیگه نوشتید بیست و شش سال ولی در اصل 33 ساله هستش
      لطفا اصلاح کنید

    • محمد

      به نظرم تایسون بک فورد خیلی جذابه ادم توصورتش محو میشه
      اقای گندی هم خیلی صورت مردانه ای داره که درلباس های کلاسیک ونیمه کلاسیک مثل یک ستاره میدرخشه
      تریپ فقط واقعی.

    • اشکان

      هانیه خانوم مدل بودن فقط جذابیت ظاهری نیس. استایل. اموزش پیشرفته دیدن و فعالیتهای بدنی. هنر و توانایی خیلی مهمه. اگه به خشگلی بود هزارن افراد هستن در اروپا خشگل و خوش تیپن ولی یه مانکن معمولی هم نمیشن.

    • ازیتا

      با نظر اقا اشکان موافقم. چون من یکی از دوستم تو یه اژانس مدلینگ کار میکنه. دقیقا همینو میگه. سیمای جذاب فقط یکی از فاکتوراشه. اونم نه هر چهره جذابی. یه سری قیافه های خاص و متناسب با معیارهای اون مدلینگ نه چهره های عملی و و مصنوعی که هانیه خانوم ازشون اسم برد. . بهترین مدل های دنیا قیافه معمولی دارن. ولی همین توانایی و مهارت و البته استایل حرفه ای و منحصر به فردشون اونارو در صدر بهترینا قرار داده. اگه فقط به خوشگلی و زیبایی بود الان میلیونها ادم خوشگل و جذاب سرتاسر دنیا سوپر مدل بودن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج