جاباما
۶۱۱۴۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۷/۱۷


فال روزانه 1396/07/17
فال روزانه دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 17 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی جاه طلب، مدیر و مدبر، منظم، هوشیار و عملگرا هستید. شما از چنان شخصیتی برخوردار هستید که در هر جمعی که قرار بیرید شما را تبدیل به یکی از ستاره های آن جمع خواهد کرد، اما گاهی چنان دمدمی مزاج، لجباز و کینه توز می شوید که تمام خوبی هایتان را زیر سوال می برید. امسال شما با اشخاص جدیدی آشنا خواهید شد و شراکت های جدیدی را آغاز خوهید کرد که پیشرفت زیادی در زمینه ی حرفه ای برای شما به همراه خواهند داشت. هر کاری که به عهده تان باشد را به خوبی انجام خواهید داد و نتایج مطلوبی به دست خواهید آورد. روابط اجتماعیتان بسیار گسترده خواهند بود و با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود، اما به شما توصیه می شود که به هیچ عنوان در مسائل شخصی دیگران دخالت نکنید. اعضای خانواده و دوستانتان در تمام طول سال شما را مورد حمایت و کمک خود قرار خواهند داد. شاید نگرانی هایی جزئی در مورد والدین خود و سلامت آنها داشته باشید، اما با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد. روابط عاطفیتان امسال به خوبی پیش خواهند رفت، اما باید سعی کنید وقت بیشتری را در کنار عشقتان بگذرانید.
فال روزانه 1396/07/17
شما امروز نمی توانید به یک نفر که قصد کمک به شما را دارد اعتماد کنید، آن هم به این دلیل که فکر می کنید او برنامه های مخفیانه ای در سر دارد. شاید نپذیرفتن این کمک باعث شود مجبور شوید زحمت بیشتری بکشید، اما در حال حاضر شما نمی توانید به شخصی که از اهداف و نیت هایش مطمئن نیستید اعتماد کنید. نگران نباشید، تنها چیزی که در حال حاضر لازم دارید، داشتن هدف، نقشه ی راه و شجاعت لازم برای رسیدن به مقصد است. امروز مشکلی که در رابطه ی عاطفی خود دارید ممکن است رو به بدتر شدن پیش برود و تنش بین شما و طرف مقابلتان بیشتر شود. مواظب باشید با رفتار اشتباه، خودتان را به نقطه ای که اصلا دلتان نمی خواهد نرسانید.

فال روزانه 1396/07/17
شما فکر می کنید در نقشه ای که برای رسیدن به موفقیت برای خود کشیده اید همه جزئیات را در نظر گرفته و خودتان را برای هر پیشامد احتمالی آماده کرده اید، اما متأسفانه هیچ گاه نمی توان تمام مشکلات احتمالی را پیش بینی کرد. با این حال، حتی اگر به مشکلی بربخورید هم، با وجود این که واکنش شما چندان سریع نخواهد بود شرایط کیهانی موجود به دادتان خواهد رسید و روزتان را بدون مشکل خاصی پشت سر خواهید گذاشت. این که طبق نقشه پیش بروید خیلی خوب است، اما وقتی می بینید نقشه تان شما را به مقصد نخواهد رساند باید بیخیال آن شده و با شجاع تمام با این وضعیت روبرو شوید و نقشه ی جدیدی برای خودتان بکشید.

فال روزانه 1396/07/17
با وجود این که شما اغلب می توانیدهوش و ذکاوت خود را با حرف هایی که می زنید به نمایش بگذارید، امروز این مهارت شما در سخنوری چندان به کارتان نخواهد آمد. شنونده هایتان امروز ممکن است از حرف هایی که می زنید برداشت کاملا اشتباهی داشته باشند و همین موضوع باعث به وجود آمدن تنش ها و چالش هایی برای شما شود. متأسفانه هر چقدر تلاش کنید که حرف هایتان را توجیه کرده و بی گناهی خود را ثابت کنید فقط اوضاع را بدتر خواهید کرد! در چنین شرایطی به نفعتان است که بحث را ادامه ندهید و از طرف مقابلتان فاصله بگیرید و اجازه دهید آرامش خودش را به دست بیاورد. یک روز دیگر دوباره با هم صحبت خواهید کرد!

فال روزانه 1396/07/17

شما امیدوار هستید که با داشتن کمی سیاست در برخورد با کسی که نظر مخالف با شما دارد از یک برخورد ناخوشایند جلوگیری کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که سکوت کردن به هیچ عنوان روش خوبی نخواهد بود و با بیان نکردن افکار خود در واقع به دیگران چراغ سبزی نشان می دهید تا حتی اگر رفتارشان اشتباه باشد هم همان طوری که خودشان می خواهند پیش بروند. نظر خودتان را به زبان بیاورید، اما فکر نکنید که این تنها روش حل مسائل موجود است و به حرف های بقیه هم گوش بدهید تا بتوانید با همکاری یکدیگر بهترین راه ممکن را پیدا کنید. اگر به هم اعتماد نکنید نمی توانید همکاری کنید و اگر همکاری نکنید پیشرفت نخواهید کرد.
فال روزانه 1396/07/17

شا فکر می کنید که با کلمات و حرف های هوشمندانه ی خود خواهید توانست حتی افرادی که از نظر فکری با هم بسیار متفاوت هستند را برای رسیدن به یک هدف مشترک بسیج کنید. با این حال احتمال این که حرف هایتان به جای متحد کردن آنها باعث ایجاد آشوب و بهم ریختگی اوضاع شوند اصلا کم نیست. البته با مهارتی که در حرف زدن دارید خیلی زود کنترل اوضاع را دوباره به دست خواهید گرفت، اما شانس رسیدنتان به نتیجه ی مطلوب چندان زیاد نخواهد بود. امروز وقتی پای عشق و مسائل عاطفی به میان می آید زبان چربتان به هیچ عنوان به شما کمک نخواهد کرد. اگر می خواهید دل عشقتان را به دست بیاورید باید وارد عمل شوید!

فال روزانه 1396/07/17

امروز شما می خواهید که در محل کارتان جدی گرفته شوید، اما ممکن است برای رساندن منظور خود به اطرافیانتان کمی زیاده روی کنید. شما خیلی سرسختانه می خواهید آنها را قانع به پذیرفتن حرف های خود کنید و جایی برای اظهار نظر برایشان باقی نمی گذارید و همین باعث می شود که فکر کنند دارید با آنها بدرفتاری می کنید. اجازه ندهید پافشاری روی حرف هایتان مانع رسیدن شما به موفقیت شود. شاید راه هایی که بقیه پیشنهاد می کنند خیلی بهتر از چیزی باشد که شما مد نظر دارید. امروز چه نویسنده باشید و چه بخواهید فقط یک نامه ی ساده و کوتاه اداری بنویسید کنار هم گذاشتن کلمات برایتان بسیار دشوار خواهد بود، شاید بهتر باشید تا فردا صبر کنید.
فال روزانه 1396/07/17
امروز ترس و نگرانی ممکن است باعث شود که شما به یکباره کاری را انجام دهید که شاید در شرایط عادی هرگز آن را انجام نمی داده اید. در واقع شما احساس می کنید که دارید فرصتی را از دست می دهید و همین ترس از شکست باعث خواهد شد که کارهایی بکنید و حرف هایی بزنید که پیش از این تمایلی به آنها نداشته اید. چه اشکالی دارد اگر به جای چسبیدن به گذشته به آینده امیدوار باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید برای حفظ فرصت هایی که برایتان پیش می آیند انجام دهید. امروز سعی کنید بیشتر به ظاهر خود رسیدگی کنید و از این که لباس هایتان با موقعیتی که در آن قرار دارید همخوانی داشته باشند اطمینان حاصل کنید.

فال روزانه 1396/07/17
به نفعتان است مواظب باشید امروز کجاها می روید و چه کارهایی می کنید، در غیر این صورت خودتان را به دردسر بزرگی خواهید انداخت و در دامی گرفتار خواهید شد که رهایی از آن برایتان چندان راحت نخواهد بود. شاید حتی با دانستن خطرناک بودن مسیری که می خواهید در پیش بگیرید وسوسه شوید که آن را امتحان کنید، اما در صورتی که این کار را انجام دهید برای مدتی طولانی آنجا گرفتار خواهید شد. شما امروز تمایل چندانی ندارید که در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید و برنامه هایتان با کسی صحبت کنید، دلیلی آن هم این است که از قضاوت ها و مخالفت های دیگران می ترسید، اما آخر چرا باید انرژی خودتان را صرف کاری کنید که برایتان هیچ اهمیتی ندارید؟

فال روزانه 1396/07/17
امروز بدشانسی و مشکلات دل شما را به درد آورده اند. فکر کردن به گذشته تنها رودی از اشک را بر صورتتان جاری خواهد کرد. این کار را با خودتان نکنید. حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که رو به جلو حرکت کنید. شما نیاز دارید تا کار جدیدی را شروع کرده و کمی هیجان به زندگی خود وارد کنید. بگذارید احساستان به جای محدود کردن شما در گذشته برای پیش رفتن به سوی آینده به شما کمک کند. امروز این طور به نظر می رسد که همه فقط دوست دارند در مورد مسائل پیش پا افتاده صحبت کنند، اما موضوعات جدی و عمیق برای شما اهمیت بیشتری دارند و انتظار دارید وقتی در مورد آنها صحبت می کنید همه با دقت به حرفتان گوش بدهند، این انتظار نسبتا زیادی است.

فال روزانه 1396/07/17
هرگونه مخالفت با شما و تحت فشار قرار دادنتان برای ایجاد تغییرات تنها باعث خواهد شد با لجبازی و سرسختی بیشتری برای به کرسی نشاندن حرف خودتان تلاش کنید و هر کاری که از دستتان بربیاید برای حفظ موضع خود انجام دهید. شما برنامه ریزی هایتان را برای امروز کرده اید و به هیچ عنوان حاضر نیستید تغییری در آنها ایجاد کنید. متأسفانه این کار امروز به نفع شما تمام نخواهد شد. شاید بهتر باشد امروز کمی کوتاه بیایید و خودتان را در نبردی که محکوم به شکست است خسته نکنید. در غیر این صورت حتی اگر دیگران را شکست بدهید هم روزتان را باخته اید! آنچه می خواهیم انجام دهید همیشه بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم نیست!

فال روزانه 1396/07/17

به جای این که خودتان را با مسائل تکراری و خسته کننده که هیچ نتیجه ای هم برای شما ندارد سرگرم کنید، بهتر نیست کار جدیدی را شروع کنید؟ اگر بخواهید پروژه ای که محکوم به شکست است را ادامه بدهید خودتان را در مسیری طولانی و گیج کننده قرار خواهید داد که به احتمال زیاد راه به جایی نخواهد برد. انرژی خود را صرف کارهایی بکنید که نوید آینده ای بهتر را به شما می دهند. امروز شاید به یکباره تصمیم بگیرید که در کلاس جدیدی ثبت نام کنید، اما با مخالفت برخی از اطرافیانتان روبرو شوید. به جای اینکه به اصرار حرف خودتان را به کرسی بنشانید بهتر است به حرفشان گوش کنید، شاید گزینه های بهتری به شما پیشنهاد کنند.

فال روزانه 1396/07/17
امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را از سردرگمی و ناراحتی ناشی از سر و کله زدن با مشکلات و مسائلی که به مرحله ی بحرانی رسیده اند، نجات خواهد داد. شما در موقعیتی قرار گرفته اید که مجبور هستید تغییرات بزرگی را در زندگی خود ایجاد کنید. این تغییرات شاید با سرعتی اندک و به صورتی غیر قابل لمس پیش بروند، اما بسیار مهم هستند و باید مورد رسیدگی قرار بگیرند. دوستانتان می توانند در این راه کمک قابل توجهی به شما بکنند. امروز شاید بین دو تن از نزدیکان خود که با هم مشکل دارند قرار بگیرید و از شما خواسته شود که بین آنها نقش واسطه را ایفا کنید. شما قلبا با یکی از آنها موافق هستید، اما باید سعی کنید بیطرفانه قضاوت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج