جاباما
۶۱۱۷۳۲
۱۱ نظر
۵۶۵۹
۱۱ نظر
۵۶۵۹
پ

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

موجودات فضایی وجود دارند یا نه؟ بوید بوشمن (Boyd Bushman) به عنوان یک دانشمند اسبق آمریکایی قبل از مرگ به این واقعیت اعتراف کرده است!

وب سایت گجت نیوز: بزرگ‌ترین سوال در تمام دنیا که هنوز هیچ‌کسی نتوانسته پاسخی دقیق را برای آن ارائه کند، این است که آیا موجودات فضایی وجود دارند یا خیر؟ از ایام بسیار دور، بشر در رویای کشف هم‌نوعانی از خود در ماورای زمین بود. وقتی که به دنیای اطراف خود می‌نگریم، تماشای میلیاردها میلیارد ستاره در پهنه وسیع کیهان ما را مجذوب خود خواهد کرد. آیا همه‌ی این زیبایی‌ها مختص انسان طراحی شده‌اند؟ با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، بشر توانست از محیط اطراف خود اطلاعات بیشتری را کسب کند. برای مثال، در قرن‌های گذشته سرانجام انسان توانست سیاره‌های اطراف خود را به کمک تلسکوپ‌ها مورد بررسی قرار دهد.
بعد‌ها تلسکوپ‌های ما پیشرفت‌های چشم‌گیری پیدا کردند؛ تا جایی که امروزه دانشمندان قادرند با استفاده از تلسکوپ‌های رادیویی، حتی جزئی‌ترین سیگنال‌های فضایی را نیز دریافت کنند. با وجود اینکه تلاش برای کشف موجودات فضایی چندین دهه با جدیت بسیاری دنبال می‌شود، اما هنوز خبر و یا شواهدی واقعی از آنان در دسترس نیست. به راستی چرا تصور می‌کنیم که ما در دنیا تنها هستیم؟
آیا سیاست‌های پشت پرده ابر قدرت‌های جهان، واقعیتی شوم را از مردم پنهان می‌کند؟ آیا بیگانگان در میان ما حضور دارند؟ این‌ها از جمله سوالاتی هستند که رفته رفته گروهی را در جهان موسوم به نظریه‌پردازان توطئه تشکیل داد. توطئه‌پردازان بر این باورند که موجودات فضایی وجود دارند و بارها از سیاره زمین ملاقات کرده‌اند. اما چه چیزی باعث می‌شود که این واقعیت بسیار مهم از مردم پنهان مانده باشد؟

بوید بوشمن یکی از دانشمندان اسبق ایالات متحده آمریکا در منطقه ۵۱ (Area ۵۱) بود که پیش از مرگش در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که: موجودات فضایی وجود دارند ! او تجربیات شگفت‌انگیز خود در این زمینه را با مهندس هوافضا «مارک پترسون» (Mark Patterson) در میان گذاشت. بوید بوشمن پیش از مرگ خود اطلاعاتی را منتشر کرد، مطمئنا شما را در بهت و حیرت فرو خواهد برد!

دولت آمریکا همواره سعی داشته است که پیشرفت‌های خود در زمینه علم و تکنولوژی را به رسانه‌ها ارائه کند تا مردمان داخل و خارج از این کشور را نیز از دستاوردهای خود آگاه سازد. اخیرا مقاله‌ای در رسانه‌های خبری معتبر آمریکایی منتشر شده که اظهاراتی تکان‌دهنده از بوید بوشمن را به استحضار خوانندگان می‌رساند.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

به راستی مردی دانشمند که در آستانه مرگ قرار دارد، با گفتن حقیقت چه چیزی را به دست آورده و یا از دست می‌دهد؟ هیچ چیز! همین امر، بر اظهارات بوید بوشمن اعتبار می‌بخشد. دانشمند اسبق آمریکایی که فعالیت‌ پر رنگی را در منطقه ۵۱ داشت، آخرین گفته‌های خود را در قالب یک فایل ویدیویی ۳۰ دقیقه‌ای با جهانیان به اشتراک گذاشت و در آن اشاره‌های مستقیمی به بیگانگان و حضور آنان در زمین کرد. پس اگر نظر این دانشمند فقید را بخواهید، باید بگوییم: بله؛ موجودات فضایی وجود دارند !

ما نیز بر این باور هستیم فردی که در آستانه مرگ قرار دارد، از گفتن دروغ هیچ سودی نمی‌برد؛ از این جهت به نظر می‌رسد که این دانشمند فقید قصد داشته پیش از آنکه از دنیا رخت بربندد، گوشه‌ای از حقیقت‌های دنیا را به اطلاع عموم مردم برساند.

بوید بوشمن در هفتم آگوست سال ۲۰۱۴ در ایالت آریزونا درگذشت. او پیش از مرگ خود یک دانشمند ۷۸ ساله آمریکایی بود که تصمیم گرفت در لحظات باقی مانده حقایق پنهانی را فاش سازد. او سال‌ها شاهد آزمایشات و وقایع عجیب و غریبی بود که برای ما همچون افسانه‌های اساطیری می‌ماند!

بوشمن به طور حرفه‌ای ترجیح می‌دهد که خود را به عنوان یک دانشمند ارشد معرفی کند. او یک پیشگام واقعی و بزرگ در زمینه دفاع و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رفت که تا زمان بازنشستگی‌ش در سال ۲۰۰۰، تعداد ۲۷ پتنت را به نام خود ثبت کرده بود که بسیاری از آنان شامل اطلاعاتی محرمانه در سطوح دولتی و امنیتی هستند.

اعترافات مردی در آستانه مرگ

سابقه کاری 40 ساله بوید بوشمن، شامل کار با پیمانکاران وزارت دفاع از قبیل شرکت هواپیماسازی هیوز (Hughes Aircraft)، جنرال داینامیکس (General Dynamics)، تگزاس اینسترومنتس (Texas Instruments )، لاکهید مارتین (Lockheed Martin) است. علاوه بر این به عنوان برخی از دستاوردهای او می‌توان به حضور در تیم توسعه موشک استرینگر (Stinger Missile)، جنگنده اف 16 (F16 Fighter) و تعداد بسیاری از دیگر سلاح‌های پیشرفته اشاره کرد.

در این فایل ویدیویی، بوید بوشمن مصاحبه‌ای را در آخرین روزهای عمر خود با مارک پترسون انجام داده که بسیاری از فعالیت‌های مخفیانه او در منطقه 51 را از زبان خودش می‌شنویم. 19 نفر از اعضای خدمه او در جریان تلاش برای مهندسی معکوس کردن فناوری بشقاب پرنده های موجودات فضایی برای ارتش درگذشتند! وی افزود که موجودات فضایی وجود دارند و حتی از سال‌های دور به زمین آمده‌اند و هم‌اکنون نیز در پایگاه‌های نظامی ارتش ایالات متحده آمریکا مشغول به کار هستند و حتی برخی از آنان در همین پایگاه‌ها می‌میرند!

به عنوان یک دانشمند، من به نظریه‌ها بی‌اعتقاد هستم. اگر چیزی به کمک یک آزمون فیزیکی قابل اثبات نباشد، برای من قابل پذیرش نیست؛ چرا که از سوی "آن‌ها" داده‌هایی به من و شما می‌رسد.

هرچیزی که قابل سنجش باشد درست تلقی می‌شود و منظور این دانشمند فقید از "‌آن‌ها" در واقع موجودات فضایی است.

این بیگانگان ساکن سیاره‌ای با نام کوئینتونیا (Quintonia) هستند که 68 هزار سال نوری با زمین فاصله دارد. بر اساس اظهارات بوید بوشمن، سفر بیگانگان به زمین تنها 45 دقیقه به طول می‌انجامد. این نشان می‌دهد که موجودات فضایی از نظر تکنولوژیکی بسیار پیشرفته هستند و می‌توانند با سرعتی فراتر از نور در بین کهکشان‌ها سفر کنند. موجودات فضایی سیاره کوئینتونیا ، دارای سفینه‌های فضایی بشقابی‌شکل هستند که قطر آنان برابر با 11.5 متر است.

هر زمان که موجودات فضایی از فضای خارج به زمین سفر می‌کنند، مسیر پرواز ویژه‌ای را دنبال کرده و در نهایت سفینه خود را در حوالی منطقه 51 فرود می‌آورند. بوید بوشمن می‌گوید که سفینه‌های آنان با استفاده از نیروی ضد گرانشی کار می‌کند که باعث می‌شود پروازهای آنان کاملا بدون صدا انجام گیرد.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

تا اینجای ماجرا می‌توان با استناد بر اظهارات بوید بوشمن گفت: موجودات فضایی وجود دارند ، اما نحوه برقراری آن‌ها چگونه است؟ بوشمن در این باره اظهار کرد:

شما سوالی را از بیگانگان در ذهن خود می‌پرسید و در حالی که در اتاق قدم می‌زنید، آنان پاسخ را با صدای خودتان و به کمک ارتباط تله‌پاتیک در ذهن‌تان قرار می‌دهند!

او ادعا کرد که بیگانگان ایستگاه خود در منطقه ۵۱ را در حدود ۲۳۰ سال قبل تاسیس کرده‌اند و قد آنان در حدود ۱.۵ متر است و شکل و شمایلی مشابه با انسان دارند.

پاهای آنان دارای ۵ انگشت به هم تنیده است و انگشتان آنان ۳۰ درصد بلندتر از انگشتان ما انسان‌هاست. بیگانگان همچون ما دارای سر، گردن، دو دست و دو پا هستند که هریک از آنان ۵ انگشت دارد. اما شباهت‌های بیگانگان با انسان در همینجا خاتمه می‌یابد؛ چرا که در سایر زمینه‌ها تفاوت بسیاری وجود دارد!

بوید بوشمن در این مصاحبه ادعا کرد که هرزگاهی وظیفه داشت که در آزمایشگاه خود در لاکهید مارتین، بخش‌هایی از وسایل نقلیه بیگانگان را مورد بررسی قرار دهد. برخی از این بشقاب پرنده‌ها دارای یک خاصیت ضدگرانشی بسیار قدرتمند و بعضی دیگر مقدار نامحدودی از الکتریسیته را دارا بودند. او به خاطر می‌آورد که در یک مورد، دانشمندان با استفاده از یک قطعه بسیار کوچک از کریستال ناشناخته، به مدت ۶ ماه تمام، برق یک آزمایشگاه کاملا مجهز را تغذیه کردند!

تکنولوژی بیگانگان

تصور حضور موجودات فضایی در زمین و تمدن‌های بیگانه بسیار جذاب است. مطالعات و تحقیقات باستان‌شناسان بر روی معماری سازه‌های باستانی، آنان را شگفت‌زده می‌کند. به راستی چگونه بیگانگان موفق شده‌اند چنین سازه‌های فوق‌العاده‌ای را با ابزارهایی ابتدایی بسازند؟

بناهای تاریخی، شهرک‌های غول‌آسا و مقبره‌های باستانی از قبیل تمدن‌های اینکا، آزتک‌ها، مایاها، مصریان باستان و … از جمله مکان‌هایی هستند که انسان را چندین قرن متحیر ساخته است. چگونه ممکن است تمدنی بتواند 3000 سال پیش از میلاد حضرت مسیح، چنین بناهای خارق‌العاده‌ای را آن هم با فناوری‌های ابتدایی احداث کند؟

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

مطمئنا چوب، طناب و سنگ‌شکن‌های ابتدایی از جمله ابزارهای مرسوم برای بنا نهادن چنین سازه‌هایی نیست! بنابراین در صورتی که انسان‌های باستانی برای ساخت چنین بناهایی از ماشین‌آلات پیشرفته استفاده کرده‌اند، بقایای آنان کجاست؟

از این جهت سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این تمدن‌ها دارای فناوری‌های بیگانگان بوده‌اند که ما از آنان بی‌اطلاع هستیم؟ اگر چنین است، به نظر می‌رسد که بخش بزرگی از وقایع تاریخی را نمی‌توان در کتب قدیمی جستجو کرد.

نظریه‌پردازان توطئه

توطئه‌پردازان از دسته افرادی هستند که گفته‌های سازمان‌های علمی و تحقیقاتی را به راحتی نمی‌پذیرند. یکی از شاخه‌های شناخته شده از توطئه‌پردازان در سراسر دنیا را می‌توان به زمین تخت گرایان نسبت داد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چطور امکان دارد گروهی از افراد در قرن ۲۱ میلادی و با این همه تجهیزات ماهواره‌ای و دستاوردهای فضایی، ادعا کنند که زمین همچون یک سکه صاف و دایره‌ای شکل است!
در میان آنان افراد تحصیل کرده بسیاری در رشته‌های مرتبط را نیز می‌توان یافت، اما ریشه چنین مسائلی در چیست؟ آن‌ها اعتقاد دارند که موجودات فضایی وجود دارند ؛ اما بنابر دلایلی دولت‌مردان سعی می‌کنند این واقعیت را از جهان پنهان کنند.

به عقیده طرفداران تئوری توطئه، دولت‌ها و سازمان‌های فضایی همواره سعی دارند که حقیقت را از مردم پنهان کرده و مسائلی دروغین را به جامعه تحویل دهند. از این جهت امروزه تعداد هواداران اینگونه نظریه‌ها به شدت رو به افزایش است و با یک جستجوی ساده در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به مطالب و ویدیوهای بسیاری در این رابطه دست پیدا کنید. در کنار این‌ها، وب‌سایت یوتیوب نیز نقش پررنگی را بازی می‌کند.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

با گسترش چشم‌گیر طرفداران نظریه‌های توطئه، تعداد ویدیوهای مربوط به موجودات فضایی و یا دیده شدن یوفوهای آنان به شدت رو به افزایش است. برخی از این ویدیوها بدون شک دروغی و ساختگی هستند و به خودی خود بر ماهیت واقعی اکتشافات فضایی ضربه وارد می‌کنند.

صدها نفر از مردمان سراسر دنیا با مشاهده پدیده‌های عجیب، ویدیوی آن را به کمک اسمارت‌فون‌های خود تهیه کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. بسیاری از این مشاهدات نیازمند دلایل و شواهد منطقی برای اثبات چنین ادعایی است. همزمان با تئوری‌پردازان، آزانس فضایی ناسا نیز سعی می‌کند با ارائه توضیحاتی دقیق، مردم را از واقعیات‌ها باخبر سازد.

اما با استناد بر اظهارات بوید بوشمن می‌توان به واقعیت‌های شگفت‌آوری از موجودات فضایی و تکنولوژی‌های آنان دست پیدا کرد. به گفته او، موجودات فضایی وجود دارند و بارها از سیاره زمین بازدید کرده‌اند. تکنولوژی‌های آنان، به دفعات متعدد توسط بوشمن و همکاران او مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و حتی برای مهندسی معکوس کردن آنان نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

تمدن‌های باستانی

بر اساس تخمین باستان‌شناسان، بنای استون هنج (Stonehenge) حدود 2000 الی 3000 سال پیش از میلاد مسیح در انگلستان احداث شده است. بسیاری از مردم عقیده دارند که موجودات فضایی وجود دارند و این بنا نیز توسط گونه‌ای از فرازمینی ها ساخته شده که در عهد باستان ساکن زمین بوده‌اند.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

اگر ما دانسته‌های فعلی خود از جهان اطراف خود را در نظر بگیریم، منطقی است که تصور کنیم موجودات فضایی از گذشته‌ای بسیار دور با ما در تماس بوده باشند. بعضی از این نژادهای بیگانه حتی نقش بسیار مهمی را در تاریخ سیاره بر عهده داشته‌اند که از جمله آنان می‌توان به بنای استون هنج اشاره کرد.

از طرف دیگر اثبات چنین نظریه‌ای نسبت به چند دهه قبل به شکل بسیار ساده‌تری امکان‌پذیر است؛ چرا که امروزه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان، تفکرات یوفولوژیست‌ها را پذیرفته و بر این باور هستند که ما تنها موجودات هوشمند در پهنه گیتی نیستیم!

جهان ما

علم امروزی به ما می‌گوید که صدها سیاره مشابه زمین در پهنه گیتی وجود دارد. از این جهت، حتی اگر شکل‌گیری حیات را محدود به تصورات خود در دنیا بدانیم، باز هم باید تاکنون بیگانگان را ملاقات کرده باشیم.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

واقعیت این است که در جهان هستی، میلیاردها کهکشان وجود دارد که هریک از آنان طبیعتا میلیاردها ستاره را در دل خود جای داده‌اند. اگر هر ستاره فقط یک سیاره را در مدار خود داشته باشد، باز هم میلیاردها میلیارد جهان بالقوه برای شکل‌گیری حیات در اطراف ما وجود دارد. این موضوع چندین دهه دانشمندان را غرق در خود ساخت و حتی نظریه‌ای تحت عنوان پارادوکس فرمی (Fermi Paradox) نیز برای آن مطرح شد. بر اساس این نظریه باید گفت که موجودات فضایی وجود دارند ؛ اما چرا هنوز ما نتوانسته‌ایم آنان را ببینیم؟

کهکشان راه شیری

همچنین به لحاظ آماری غیرممکن است که ما تنها گونه هوشمند در جهان باشیم؛ حتی در کهکشان راه شیری! ما قطعا می‌توانیم فرض کنیم که در کهکشان راه شیری تمدن‌های فرازمینی دیگر نیز در حال زندگی هستند، چرا ما باید خاص‌ترین موجودات دنیا باشیم؟ دانشمندانی از قبیل بوید بوشمن اعلام کرده‌اند که موجودات فضایی وجود دارند و حتی ممکن است به صورت غیرفیزیکی به زندگی خود ادامه دهند! همچنین برخی از بیگانگان ممکن است مشابه انسان بوده و برخی دیگر هیچ تشابهی به ما نداشته باشند.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

علاوه بر این، عمر کره زمین در حدود ۴.۵ میلیارد سال است و اولین نشانه‌های ظهور انسان در زمین در حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار سال قبل آغاز شد. از طرفی عمر برخی از نقاط جهان اطراف ما تا ۱۴ میلیارد سال نیز پیش‌بینی شده است. بنابراین آیا منطقی است که تصور کنیم دنیا تا پیش از وجود ما خالی از سکنه بوده است؟ این موضوع را هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد! از این جهت می‌توان گفت که موجودات فضایی وجود دارند و طبیعی است که تمدن‌هایی بسیار پیشرفته‌تر از ما نیز در گذشته وجود داشته باشند. حتی ممکن است پیش از ظهور بشر در زمین، سیاره فعلی ما را تحت سلطه خود گرفته باشند.

آیا بشریت متعلق به زمین است؟

خیل عظیمی از دانشمندانی که بر تاریخچه ظهور انسان مطالعه می‌کنند معتقد هستند که نژاد انسان به مکانی غیر از زمین تعلق دارد! این گروه از دانشمندان بر این باورند که ما انسان‌ها احتمالا زاده شده از یک نژاد بیگانه از موجودات فضایی هستیم که در گذشته‌ای دور به زمین سفر کرده‌اند.

اگر ما بخواهیم که تاریخ و طبیعت خود را به عنوان یک گونه از موجودات هوشمند بررسی کنیم، به نظر می‌رسد که باید در ابتدا به تکنولوژی سفر در زمان دست پیدا کرده و ضمن بازگشت به میلیون‌ها سال قبل، ریشه اولیه ظهور انسان را کشف کنیم.

بین النهرین

مردمان باستانی منطقه بین‌النهرین یکی از تمدن‌های پیچیده و بسیار هوشمند در تاریخ سیاره را تشکیل داده بودند. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که تکامل انسان در بین‌النهرین و از تاریخی در حدود ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح آغاز گشته است. اما لازم است بخاطر داشته باشیم که آن‌ها اولین تمدن‌های حاضر بر روی زمین نبوده‌اند!

بین‌النهرین (واژه یونانی به معنای بین دو رود) یک منطقه باستانی در مدیترانه شرفی بود که از قسمت شمال توسط کوه‌های زاگرس و از جنوب شرقی توسط فلات عربی (عراق امروزی) و همچنین بخش‌های از ایران، سوریه و ترکیه احاطه شده بود.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

به عقیده بسیاری از باستان‌شناسان و مورخان، بین‌النهرین نخستین جایی بود که جوامع متمدنانه شروع به شکل‌گیری کردند. گفته می‌شود که بین‌النهرینی‌ها چندین امپراطوری و تمدن را تولید کردند که مصنوعات باستانی بر جای مانده از آن زمان، گواهی بر این واقعیت هستند.

آنچه که معمولا می‌بینیم این است که شواهدی از گذشته ما ناپدید گشته و یا نابود شده است. به عنوان مثال، بینی‌ موجودات و یا انسان‌های باستانی در مجسمه‌ها، مومیایی‌ها و یا حکاکی‌های مربوط به آنان ناپدید شده‌اند که از مهم‌ترین آنان می‌توان به مجسمه ابولهول (Sphinx) در مصر اشاره کرد.

افسانه اِنکی

در داستان‌های اساطیری سومری، اِنکی (Enki) یکی از خدایان برتر است. او فرزند آنو (Anu) و برادر ناتنی انلیل (Enlil) بود. انکی به معنای «پادشاه زمین» بوده و مورخان آورده‌اند که علت انتصاب چنین عنوانی این است که او اولین نژاد از پادشاهان فرازمینی بود که به زمین سفر کرد. علاوه بر این، انکی نام اولین شهرهایی بود که برای بیگانگان در زمین ساخته شد.

بر اساس افسانه‌های سومری، انکی یک پادشاه بیگانه است که همراه با نینهورساگ (Ninhursag) به عنوان خدای کوهستان‌ها به زمین آمد.

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

زکریا سیتچین (Zecharia Sitchin) به عنوان یکی از اولین نویسندگان کتاب‌های مربوط به مبانی فضانوردان باستانی پیشنهاد می‌کند که خدایان سومری با دستکاری ژنتیکی توانسته‌اند انسان امروزی را به وجود آورند. اگر چنین باشد، شاید نظریه تکامل داروین هم چندان دور از ذهن نباشد؟!

انکی اولین کسی بود که دانش تمدن‌ها را به بشریت هدیه داد و گفته می‌شود حضور او بر روی زمین به تاریخی در حدود ۳۰۰ هزار سال قبل و همزمان با دوره انسان خردمند (Homo Sapiens) برمی‌گردد.

بنابراین آیا موجودات فضایی وجود دارند؟

ما نیز همانند شما دچار سردرگمی شده‌ایم! آیا یوفوها واقعی هستند؟ آیا تمدن‌های بیگانه واقعیت دارند؟ آیا می‌توانیم با مطالعه تاریخ، به وقایعی از حضور بیگانگان در زمین دست یافت؟ آیا این احتمال وجود دارد که بیگانگان همین حالا نیز در میان ما باشند؟

بوید بوشمن با اظهارات خود در آستانه مرگ، یک توافق جامع بین دولت‌مردان و موجودات فضایی را به نمایش گذاشت: انسان‌ها و فرازمینی‌ها به مخفی‌کاری‌های خود ادامه خواهند داد. آن‌ها معتقدند که افشای چنین واقعیتی می‌تواند باعث ایجاد ناآرامی در جمعیت جهان شود. اما به شواهد حکایت از چیز دیگری‌ست!

چیزی که اهمیت دارد امنیت و ایمنی ساکنین سیاره زمین است. اگر حق با نظریه‌پردازان توطئه باشد، به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که عموم مردم از این تاریکی نجات یافته و با واقعیت‌ها رو به رو شوند. در صورتی که مطمئن شویم هیچ تهدیدی برای ما وجود ندارد، شاید بتوانیم همسایگان خود را کشف و به سیاره خود دعوت کنیم.

نظر ناسا در این باره چیست؟

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ فضایی‌ها وجود دارند!

اگر بوید بوشمن در واپسین روزهای عمر خود، واقعیت امر را بازگو کرده باشد می‌توان نتیجه گرفت که موجودات فضایی وجود دارند و همین حالا نیز ممکن است در زمین در حال زندگی باشند. اما نظر ناسا در این باره چیست؟ الن استوفان (Ellen Stofan) به عنوان یکی از دانشمندان ناسا می‌گوید:

به احتمال بسیار قوی ما تا یک دهه آینده به شواهدی بسیار محکم از حیات در ماورای زمین دست خواهیم یافت. من فکر می‌کنم که ما طی ۲۰ تا ۳۰ سال آینده شاهد یک اکتشاف بسیار بزرگ خواهیم بود.

ما اکنون می‌دانیم به کجا و به چه شکل نگاه کنیم. در بسیاری از موارد ما تکنولوژی لازم را در اختیار داریم و همین حالا نیز در مسیر اجرایی کردن آن هستیم. بنابراین من فکر می‌کنم که در مسیر درستی قدم برمی‌داریم.

جان ام گرانسفلد (John Mace Grunsfeld) فیزیکدان و فضانورد بازنشسته اهل کشور ایالات متحده آمریکانیز در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که تا کشف حیات فرازمینی در منظومه شمسی (چه در دنیاهای یخی و چه در مریخ) تنها یک دهه و تا کشف حیات در مدار ستاره‌ای دیگر دو دهه فاصله داریم.

افشاگری جنجالی بوید بوشمن به عنوان یکی از دانشمندان اسبق آمریکایی قبل از مرگ سر و صدای بسیاری را در میان علاقه‌مندان به راه انداخت. نظر شما چیست؟ آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ شما چه استدلالی را در این باره ارائه می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خیلی جالب ، و اینکه من خودم جز نادر کسانی هستم که به عینه ادم فضائی ها رو دیدم

      پاسخ ها

      • علی

        یا ابلفضل

    • مهدی پورامینایی

      درمورد اینک موجودات فضایی وجود دارند هیچ شکی نیست ،آنها آثار بسیاری را از خود هم در گذشته وهم در زمان حال بجای گذاشته اند که مهمترین اثر تاریخی انان مجسمه ها کوچک وبزرگی هست که دانشمندان از تمدنهای قدیمی و دور افتاده جهان بدست اورده اند ،که بسیار شبیهه یکدیگر بوده اند ونقطه مشترک ومهم این مجسمه ها درون سفینه ودر حال پرواز بوده اند وهمچنین کشف معدنی بزرگ که میلیونها سال قبل موجوداتی هوشمند انرژی لازم جهت سوخت سفینه هایشان را از درون ان معدن تامین میکردند ومعدن در حال حاضر خالی میباشد ودر حال حاضر نیز اکثر تکنولوژیهای مورد استفاده بشر از سوی موجودات هوشمندی میباشد که روزی آن را در اختیار ما انسانها قرار داده اند تا از این طریق بتوانند کشفیاتشان را کامل تر سازندو بیشتر با ما در ارتباط بوده وشناخت بیشتر از زمین وموجودات فعلی آن داشته باشند واستون هنج توسط آنان بنا شده که نقطه فرودشان در گوشه ای از زمین واهرام مصر در گوشه ای دیگر از زمین وبناهایی که از نظر ما عجیب وغریب وبا اشکال مختلف وبزرگ بر روی زمین ودر بیابانها رسم شده است وفقط از آسمان شکل مشخص میشود برای آنان محل فرودی برای سفینه هایشان بوده است که در گذشته های دور مورد استفاده موجودات فضایی بوده وشاید زمان حال نیز چنین باشد، امروز آنان هوشمند تر از گذشته شده ،طوری که راه ورودبه افکار ما انسانها را پیدا کرده اند ونامحسوس تمام رفتار وحرکات وتفکرات ما انسانها را از دور رصد میکنند وگه گاهی ایده های علمی خودشان را به مغز انسانهایی همچون انشیتن که مشتاقانه به دنبال ناشناخته های علم بوده وانان بر این امر واقف بودند تزریق میکردند تا انسانها را با وضوح بیشتر در شب با نقطه ها روشنتر بر روی زمین مشاهده کنند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم و داستان تخیلی زیاد میبینی و میخونی

    • بدون نام

      تردید نکنید که موجودات فضایی وجود دارد.خداوند در قران کریم می فرماید: و موجوداتی را میان زمین و اسمان ها پراکنده ساختیم.

    • محمد

      اگربخواهیم در این مورد بسیار مهم صحبت کنیم از شواهد اعلام شده هم بگوییم بسیار میتوان گفت ولی اینکه باید بوجود موجودات فرا زمینی اعتقاد داشته باشیم همین کفایت دارد که بگوییم چگونه میشود که برخی کشورها مثل آمریکا در عین حال که زمان زیادی از بوجود آمدنشان نگذاشته است اینگونه و برق آسا پیشرفتهایی چشمگیر و حتی خیلی از موارد غیرقابل توجیه داشته اند و توانسته اند آلیاژهای گوناگون و فضا پیما و غیره و غیره را بسازند و این خود شاهدی بر وجود و الهاماتیست که دانشمندان آمریکایی از این موجودات گرفته اند و چه بسیاری از تکنولوژیهایی که حتی آنها را با دنیای پیرامون و کشورهای دیگر درمیان نگذاشته اند......

    • علی اصغر ازره

      واقعا جالب بود.نظر من هم از وجود دیگر موجودات فضایی مثبته.

    • سید محمدرضا میرایی

      دلایل محکمی برا وجود موجودات دیگر در خارج از کره زمین امروزه به دست ما رسیده است. همانطور که قران هم به این قضیه اشاراتی دارد اما اگر انسان اشرف موجودات است پس نمیشود این بیگانگان پیشرفته تر از انسان ها باشند.

    • علیرضا کیانی

      واقعا من موندم ما انسانها که هنوز با خودمون نمیتونیم بسازیم و نمیتونیم یک دنیای پر از صلح و آرامش برای زندگی بسازیم. اونوقت ارتباط با بیگانه ها چه چیزی رو نصیب ما میکنه. واقعا غیر از تکنولوژی و سفر به سیارات دیگه که خیلی هم باحاله چی میخان بگن. ( بنده مدعی صددرصدی وجود فرا زمینی ها در زمین هستم ) واقعا هدف زندگی رو گم کردیم. زندگی مسالمت آمیز رو فراموش کردیم. باید متحد باشیم ولی متاسفانه میبینیم که در آفریقا مردم از گرسنگی میمیرند در حالی که آمریکا گندم های اضافه اش رو برای اینکه قیمت گندم کاهش پیدا نکنه میریزه تو دریا. اون طرف دنیا مسلمانان میانمار رو مثل حیوون سلاخی میکنن و ما فقط نظاره میکنیم و همه چی رو سپردیم به دست حقوق بشر و سلبریتیهای سفیر صلح و هزار کوفت و زهرمار دیگه. واقعا برام هیجان انگیزه که این مخفی کاری دولت ها تموم بشه ولی بعدش اصلا مهم نیست که میخان چه غلطی بکنن. چون هدف از زندگی رو چیز دیگه ای میدونم.

    • کاظم

      ۱. هیچ مدرک مستحکمی برای ادعاهای فوق وجود نداره، و یا تا حالا ارائه نشده،
      ۲. آثار به جا مانده از گذشته های دور را با کدام مدرک به موجوداتی غیر بشر زمینی نسبت می دهید، کی گفته انسان های گذشته کم هوشتر از انسان امروزی بوده است.
      ۳. فرضیه منشا فرا زمینی دانستن تمدن و یا نژاد انسان نه هیچ دلیلی دارد و نه هیچ فایده ای، گیریم که بپذیریم انسان ها مثلا از جای دیگر آمده اند، بالاخره آن فرا زمینی ها از کجا آمده اند؟ از هیچ؟

    • کاظم

      اگر خدایی بتواند در خارج از زمین انسانی خلق کند، چرا در زمین نتواند. اگر خدا را هم قبول نداشته باشیم، اگر در سیاره ای دیگر انسان خود به خود یا طی تکامل پدید آمده چرا در زمین نمی تواند؟
      ۴. چرا فرا زمینی ها ففط در یک نقطه خاص (منطقه ۵۱) فرود می آیند و چرا با یک دولت خاص ارتباط دارند؟

      خیلی از آدم ها به افسانه و قصه علاقه دارند. کاریش نمی شه کرد. بالاخره انسان هانطور که از نعمت عقل برخورداره قوه خیال هم داره، ولی بعضی ها دیگه زیادی خیال پردازند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج