جاباما
۶۱۹۳۶۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جزئیات بیمه زائران اربعین حسینی

بیمه ایران تمام زائران اربعین حسینی که بصورت انفرادی یا گروهی بصورت قانونی از کشور خارج می شوند را بیمه می کند.

خبرگزاری ایسنا: بیمه ایران تمام زائران اربعین حسینی که بصورت انفرادی یا گروهی بصورت قانونی از کشور خارج می شوند را بیمه می کند.
معاون فنی بیمه ایران با اعلام این خبر افزود: این بیمه‌نامه شامل بیمه عمر، درمان و حوادث است و به منظور ایجاد آرامش وتامین امنیت خاطر و بهره‌مندی زائران عتبات عالیات از پوشش‌های بیمه ای مناسب با حق بیمه ۱۶۰ هزار ریالی برای هر زائر عرضه شده است.

حیدری در خصوص پوشش‌های این بیمه نامه افزود: پوشش‌های این بیمه‌نامه برای هر یک از بیمه شدگان شامل: پرداخت غرامت نقص عضو یا از کارافتادگی دایم کلی یا جزیی در اثر حادثه ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، پرداخت غرامت فوت ناشی از حادثه ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، هزینه های درمانی بستری بیمارستانی و اعمال جراحی به علت بیماری یا حوادث ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و هزینه های درمانی سرپایی و پاراکلینیکی به علت بیماری یا حادثه ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران، در مورد مدت پوشش این بیمه نامه برای هر یک از بیمه شدگان اظهار کرد: مدت پوشش بیمه‌ای برای هر یک از بیمه شدگان حداکثر ۳۰ روز در فاصله زمانی چهاردهم مهر تا سوم آذر امسال است که این زمان از فاصله ۲۰ کیلومتری مرزهای خروجی خاک ایران به سمت خاک عراق شروع می‌شود.

معاون فنی بیمه ایران در ادامه با اشاره به حذف مالیات بر ارزش افزوده بیمه های درمان از تاریخ سوم مهر ۱۳۹۶ و به تبع آن حذف مالیات این بخش در محاسبه حق بیمه تمام شده زائران، گفت : به رغم افزایش هزینه در بخش درمان و افزایش تعهدات و سایر هزینه های جنبی، حق بیمه دریافتی از زائران کاهش یافته است.

وی اضافه کرد : این حق بیمه به صورت حمایتی تنظیم شده و بیمه ایران به رغم اینکه بنگاهی اقتصادی است، لیکن با توجه به ابعاد معنوی حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی و در چارچوب مسئولیت های اجتماعی خود، قرارداد بیمه زائران اربعین را بدون نگاه سودآوری منعقد کرده است.

به گفته آقای حیدری چنانچه پس از کسر هزینه های مربوط شامل اجرای قرارداد، خسارتهای پرداختی و هزینه های عملیات اجرایی، بخشی از سود احتمالی از این قرارداد حاصل شود، از حق بیمه سال آینده کسر خواهد شد.

معاون فنی بیمه ایران همچنین درباره شیوه انتخاب کارگزار مربوط به این قرارداد گفت : با توجه به تجارب عوامل اجرایی، کارگزار ذیربط برای اجرای با کیفیت و مناسب خدمات از سوی سازمان حج و زیارت به بیمه ایران معرفی شد و شرکت بیمه در تعیین کارگزار نقشی نداشته، ولی آنچه مورد تاکید است ارائه خدمات مورد نیاز بیمه گزاران، هماهنگی لازم با مراجع درمانی و سایر موارد در مرزهای دوکشور همچنین شهرهای مذهبی کربلا، کاظمین، سامرا و نجف جزو وظایف این کارگزاری قرار داده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج