جاباما
۶۳۰۴۳۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آمار دقیقی از خرابی ساختمان‌ها نیست

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد هنوز آمار دقیقی از میزان خرابی ساختمان‌ها در دسترس نیست.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد هنوز آمار دقیقی از میزان خرابی ساختمان‌ها در دسترس نیست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به حجم بالای خرابی ها و درگیری نیروهای این اداره به منظور تسریع در عملیات آواربرادری هنوز آمار دقیقی از میزان تخریب ساختمان‌ها در دسترس نیست.

مسعود شریفی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی اداره راه و شهرسازی به منظور رفع مشکل تردد نیروهای هلال احمر از همان ساعات اولیه در حال آواربرداری و باز کردن مسیرهای کوهستانی از جمله محور پاتاق در سر پل ذهاب، گردنه سیاه طاهر در محور ثلاث جوان رود، محور بایگان در شهرستان پاوه و هم‌چنین محورهای یاسوج به مریوان و روانسر به پاوه هستند که این مسیرها بیشترین ریزش را داشتند.

وی در ارتباط با عکس‌های مشاهده شده از وضعیت خرابی‌ مسکن مهر سر پل ذهاب بیان کرد:‌ ما در این شهرستان دو پروژه ۵۰۰ واحدی و ۲۵۰ واحدی مسکن مهر داریم که پروژه اول با توجه به قرار گرفتن آن بر روی گسل آسیب جدی دیده‌اند و این موضوع به دلیل پایین بودن کیفیت ساخت مسکن مهر نبوده بلکه تمام ساختمان‌ها و سازه‌های آن منطقه حتی اداره راه و شهرسازی این شهرستان که ساختمانی یک طبقه است آسیب دیده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان به وضعیت بیمارستان شهدای سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: نیروهای ما به بیمارستان اعزام شده‌اند و در حال بررسی مشکل این بیمارستان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      امیدوارم دولت هرچه سریعتر مصالح و هزینه بازسازی خونه های تخریب شده رو تامین کنه و نیروی سازندگی و پیمانکاری بزرگی مثل قرارگاه خاتم رو هم بفرسته تا مناطق زلزله زده رو بازسازی کنه و برای مردم خونه بسازه نه اینکه مثل زلزله های قبلی بعد از چندماه بیان وام ۱۰ میلیونی چهارساله با سود ۱۰درصد بدن که خود مرد خونه بسازن پول نفت اینجور مواقع باید خودش رو نشون بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج