۶۶۰۸۵۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مثلث دنيزلي - برانكو - شفر

شكست دو بر صفر در برابر نفت تهران و حضور در رتبه يازدهم جدول رده‌بندي سبب شده تا بسياري از هواداران تراكتورسازي از نتايج اين تيم ناراضي باشند و زمزمه‌هايي درباره احتمال استعفاي يحيي گل‌محمدي، سرمربي اين تيم مطرح شود.

روزنامه قانون: شكست دو بر صفر در برابر نفت تهران و حضور در رتبه يازدهم جدول رده‌بندي سبب شده تا بسياري از هواداران تراكتورسازي از نتايج اين تيم ناراضي باشند و زمزمه‌هايي درباره احتمال استعفاي يحيي گل‌محمدي، سرمربي اين تيم مطرح شود. هرچند مدافع پيشين تيم‌ملي كشورمان كه در ذوب‌آهن نتايج درخشاني كسب كرد اما محروميت سرخ‌پوشان تبريزي از نقل و انتقالات و ضعيف‌تر شدن اين تيم نسبت به سال‌هاي گذشته سبب شد تا گل‌محمدي نتواند عملكرد مناسبي را در تراكتورسازي ارائه دهد. از چند روز پيش شايعات فراواني درباره جانشين او در فضاي مجازي مطرح شود. شنيده‌ها حاكي از مذاكره مصطفي آجورلو، مديرعامل تراكتورسازي با مصطفي دنيزلي سرمربي پيشين پاس و پرسپوليس است.
دنيزلي يك بار موفق شده همراه با آجورلو نسل طلايي پاس را بسازد و تجربه همكاري اين دو نفر بسياري را اميدوار كرده تا دنيزلي به حضور در تراكتورسازي راضي شود. در كنار دنيزلي، تراكتورسازي به دنبال گزينه‌هاي ديگري نيز رفته است. ارسون ينال كه سابقه قهرماني با فنرباغچه را در سوپرليگ تركيه دارد و همراه با ترابوزان اسپور در جام يوفا حضور داشته ،گزينه دوم آجورلو براي جانشيني گل‌محمدي است. كاشف آردا توران كه سابقه بازي در اتلتيكو مادريد و بارسلونا را نيز در كارنامه دارد، ۵۶ ساله و يكي از شاگردان معروف مصطفي دنيزلي است و اين روزها نامش به عنوان آلترناتيو «افندي» مطرح شده، گزينه سوم تراكتورسازي ارتوگرول سالام، مربي ۴۸ ساله تركيه‌اي است كه سابقه هدايت بشيكتاش و قهرماني با بورسا اسپور در سوپرليگ تركيه را نيز در كارنامه دارد. هواداران تراكتورسازي در فضاي مجازي از احتمال حضور مصطفي دنيزلي در اين تيم خوشحال هستند و استقبال خوبي از اين مربي كرده‌اند اما جدا از اتفاقات رخ‌داده در فضاي مجازي، حضور اين مربي تركيه‌اي در فوتبال كشورمان مي‌تواند سبب جذاب‌تر شدن بازي‌هاي ليگ برتر شود.
برخي كارشناسان معتقدند حضور همزمان برانكو ايوانكوويچ، وينفرد شفر و مصطفي دنيزلي در ليگ ايران و تمديد قرارداد كارلوس كي‌روش (كه البته بسيار بعيد به نظر مي‌رسد) مي‌تواند فوتبال ايران را در آستانه يك تحول تاريخي قرار دهد. تمديد قرارداد پرسپوليس با برانكو تا سال ۱۳۹۹ و قرارداد يك ساله وينفرد شفر با استقلال، خيال هواداران را از حضور اين مربيان كه تيم‌هاي خود را متحول كرده‌اند راحت شده، اضافه شدن مصطفي دنيزلي نيز مي‌تواند به تراكتورسازي را از شرايط فعلي نجات داده است و به قهرماني نزديك كند. به هر ترتيب به نظر مي‌رسد اين مربيان سرشناس مي‌تواند با حضور در ليگ برتر ايران زمينه موفقيت هرچه بيشتر كشورمان را در آسيا و جهان پايه‌گذاري كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      چرا تراکتور همش گزینه ترکیه ای داره؟؟
      این با شعار هایی که تو ورزشگاه میدند و پرچم هایی که میارند و کسی کاریشون هم نداره ارتباطی داره؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لا اقل به تو یکی ارتباطی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج