جاباما
۶۶۱۳۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۱۰/۲۴


فال روزانه 1396/10/24

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! جاه طلبی ذاتی شما در کنار شانس فوق العاده ای که امسال دارید شما را به سوی کسب موفقیت های جدیدی خواهد کشاند. مسائل مالی امسال به هیچ وجه باعث نگرانی شما نخواهند شد و از لحاظ اقتصادی به احتمال زیاد دوره ی بسیار خوبی را در پیش رو خواهید داشت. موانعی که در زندگی حرفه ایتان احساس می کرده اید و باعث نگرانی شما بوده و نمی گذاشته اند پیشرفت مورد انتظارتان را داشته باشید امسال بالاخره از میان برداشته خواهند شد. شما به مسائل جزئی و پیش پا افتاده اجازه نخواهید داد که سد راه موفقیت شما شوند. حافظه ی قوی شما در این سال جدید از زندگیتان یک ویژگی مفید و قابل اعتماد برای شما خواهد بود. شما خواهید توانست با ذهن پویا و تلاش های سخت کوشانه ی خود مقامات مافوقتان را نحت تأثیر قرار دهید. امسال در زمینه ی تحصیل و سایر فعالیت های ذهنی بسیار موفق خواهید بود. اگر مجرد و مشغول به تحصیل هستید به احتمال زیاد در فضای آکادمیک و به صورتی کاملا غیر منتظره نیمه ی گمشده ی خود را خواهید یافت. تیر، شهریور و آبان با اتفاقات بسیار مهمی همراه خواهند بود.

فال روزانه 1396/10/24

ذهن شما همیشه خیلی سریع و چابک عمل می کند، اما امروز در نتیجه ی اطلاعات جالب و هیجان انگیزی که به تازگی از طریق مطالعه، گوش دادن به اخبار و یا جستجو در اینترنت به دست آورده اید این سرعت ناگهان چندین برابر شده است و شما تقریبا هیچ کنترلی روی ذهن و افکار خود ندارید. بحث ها و مکالماتی که با دیگران دارید نیز به تشدید این وضعیت کمک خواهند کرد و در نهایت این موجِ افکارتان شما را به سمت تصمیم گیری برای فعالیت های نوآورانه و ایجاد برخی تغییرات در روند زندگیتان سوق خواهد داد. البته بهتر است که تمام روز ذهن خودتان را با این افکار درگیر نکنید و با کمی ورزش و فعالیت جسمانی به آرام تر شدن ذهن خود کمک کنید.

فال روزانه 1396/10/24

تجهیزات و وسایل جدیدی که برای انجام برخی از کارها و وظایفتان در اختیار شما قرار گرفته اند برایتان بسیار جذاب هستند و خیلی سریع هر چیزی که لازم باشد در مورد آنها یاد بگیرید را با اشتیاق و علاقه ی فراوان فرا خواهید گرفت. امروز به طور کلی روز بسیار خوبی برای گسترش توانایی ها و مهارت هایتان به ویژه در زمینه ی کامپیوتری خواهد بود. امروز هنرهایی که در ارتباط با تکنولوژی مدرن روز هستند نیز به یکباره برایتان جذابیت پیدا کرده اند و شاید تصمیم بگیرید شانس خودتان را در فراگیری آنها نیز امتحان کنید. همیشه یاد گرفتن هر چیز جدیدی می تواند برای شما یک امتیاز باشد و فرصت های جدیدی را سر راهتان قرار دهد.

فال روزانه 1396/10/24

شما در حال حاضر برای انجام کاری که در دست اقدام دارید به اطلاعات جدیدی نیاز دارید که جستجو برای آنها وقت زیادی از شما خواهد گرفت. به احتمال زیاد یکی از دوستان و یا همکارانتان به شما در یافتن این اطلاعات کمک خواهد کرد، اگر کسی به شما کمک نکند هم خودتان به آن دست خواهید یافت، فقط سرعتتان کمتر خواهد بود. پس از کسب اطلاعات مورد نیازتان خواهید توانست آنچه می خواهید را به خوبی و با موفقیت به سرانجام برسانید. شما نمی دانید چطور با کسی که دوست دارید در مورد سوال هایی که برایتان پیش آمده صحبت کنید، اکنون بهترین زمان برای این کار است، اگر احتیاط کافی داشته باشید اصلا لزومی ندارد بترسید یا نگران باشید.

فال روزانه 1396/10/24

امروز شما با گروهی سر و کار خواهید داشت که در کنار تازگی و جذابیتی که برای شما دارند، فرصت افزایش مهارت هایتان یا آغاز پروژه ای جدید و یا حتی شروع کاری کاملا متفاوت را در اختیار شما قرار خواهند داد. ذهن شما امروز خیلی سریعتر از همیشه کار می کند و خلاقیتتان نیز در اوج خود قرار دارد و اصلا عجیب نیست اگر خیلی بیش از آنچه از شما انتظار می رود به پیش بردن اهداف گروه کمک کنید. اصلا فکر نکنید که زحمات و کمک هایتان نادیده باقی خواهند ماند. اگر دیگران می خواهند به آنها در برطرف کردن تردیدهایی که دارند کمک کنید و شما اطلاعات کافی در این رابطه ندارید بهتر است صادقانه به این موضوع اعتراف کرده و دروغ نگویید.

فال روزانه 1396/10/24

امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را با افراد جدیدی در ارتباط خواهد گذاشت که خیلی جالب و هیجان انگیز به نظر می رسند. شاید آنها علایق مشترکی با شما داشته باشند و شاید هم ایده ها و علایقی داشته باشند که تا به حال با آنها آشنا نیوده اید، اما ناگهان به نظرتان بسیار جذاب شده اند. بحث های جالب و مفیدی با این اشخاص خواهید داشت که به محکمتر شدن روابط دوستانه تان با آنها خواهند انجامید. اگر هنوز مجرد هستید ممکن است در این جمع با شخصی آشنا شوید که شما را به شدت به خود جذب می کند، اما زیاد روی آینده ی این رابطه حساب نکنید، چون به احتمال زیاد خیلی زود این شخص را فراموش خواهید کرد!

فال روزانه 1396/10/24

تماس هایی که امروز با دوستان و همکارانتان دارید ، حتی آنهایی که از شما جوانتر هستند، برای شما ایده ای خوب و جدیدی را به همراه خواهند داشت که می توانید با به کار گرفن آنها زندگی خودتان و عزیزانتان را بهتر کنید. شاید فرصت نقل مکان به یک خانه ی بزرگتر و یا به کارگیری ابزار و تجهیزاتی مدرن برای شما فراهم شود، در هر صورت این ها فقط ایده هایی هستند که می توانید مورد بررسی قرار دهید و اگر نسبت به آنها خوش بین نیستید لزومی ندارد خودتان را با آنها درگیر کنید. بد نیست تصمیم گیری نهایی در این مورد را به روزی دیگر موکول کنید. هنوز چیزهایی در این مورد هستند که شما از آنها بیخبر هستید!

فال روزانه 1396/10/24

امروز صحبت هایی که با دوستان نزدیک، عشقتان و یا فرزندتان دارید اطلاعات جالبی را برای شما در بر خواهند داشت. این اطلاعات جدید اگر به خوبی مورد استفاده قرار بگیرند می توانند اثرات مهمی روی زندگی شما و سایر اعضای خانه و خانواده تان داشته باشند. امروز روزی فوق العاده برای شروع هرگونه شراکت است و هر گونه همکاری که امروز آغاز شود با ثبات و همفکری و موفقیت همراه خواهد بود. هر گونه اقدامات قانونی و کارهای اداری که امروز انجام شوند نیز به نفع شما تمام خواهند شد. اگر در فکر ثبت نام در یک کلاس یا کارگاه آموزشی بوده اید اکنون در بهترین زمان برای انجام این کار قرار دارید و می توانید نتایج خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

فال روزانه 1396/10/24

امروز افرادی به دیدن شما خواهند آمد که در خلال صحبت با آنها راه های خلاقانه ای برای افزایش درآمدتان به ذهنتان خواهد رسید. این روش ها می توانند شامل استفاده از کامپیوترها و تکنولوژی مدرن روز باشند و یا فعالیت هایی را در بر بگیرند که تا پیش از این هرگز امتحان نکرده اید. شاید تصمیم بگیرید در سمینارها و کلاس های مختلفی که اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار خواهند داد شرکت کنید. این که به دنبال کسب درآمد بیشتر باشید خیلی هم خوب است، اما باید پیش از هر گونه سرمایه گذاری حواستان را خوب جمع کنید تا مبادا پولتان را جایی خرج کنید که از بازدهی آن اطمینان کامل ندارید.

فال روزانه 1396/10/24

امروز ذهن شما بسیار تند و سریع کار می کند و پر از ایده های مختلف است. صحبت با دیگران اطلاعات مفید و جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد که درهای جدیدی را در برابر شما قرار خواهند داد. در حال حاضر شما در انجام فعالیت های گروهی می توانید عملرد بسیار خوبی از خودتان نشان دهید و در هر کاری که در قالب یک گروه انجام دهید نتایج خیلی بهتری دریافت خواهید کرد. تا پایان امروز ذهنتان آنقدر درگیر ایده های مختلفی که به سرتان زده اند خواهد بود که نمی توانید احساس آرامش کنید. با یک پیاده روی هر چند کوتاه اما سریع قبل از رفتن به تختخواب ذهن خودتان را کمی آرام کنید تا بتوانید بهتر بخوابید.

فال روزانه 1396/10/24

امروز مطالعه ی کتاب ها، روزنامه ها و مجلات و تماشای تلویزیون و گردش در اینترنت اطلاعات مفید و جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این اطلاعاتی که به تازگی کسب کرده اید ممکن است ذهن شما را در جهت تازه ای قرار داده و شما را به فکر شروع پروژه های جدید و یا ایجاد تغییرات در روند زندگیتان بیندازند. بحث کردن در این مورد با افرادی که تفکرات و علایق مشترکی با شما دارند شما را در راهی که قصد دارید در پیش بگیرید مصمم تر نیز خواهند کرد. خودتان را برای یک روز هیجان انگیز و الهام بخش آماده کنید، تا پایان روز به احتمال زیاد درهای جدیدی را پیش روی خودتان خواهید دید که انتخاب کردن از میان آنها برایتان چندان ساده نخواهد بود.

فال روزانه 1396/10/24

فرصت ایجاد یک تغییر جدی در زندگیتان که برای مدتی طولانی به فکر آن بوده اید امروز بالاخره برایتان فراهم خواهد شد. این اتفاق می تواند نقل مکان به یک شهر یا محل جدید، ادامه ی تحصیلات دانشگاهی و یا آغاز یک کار و حرفه ی جدید باشد؛ در هر صورت بخش زیادی از روزتان را به فکر کردن و صحبت کردن در رابطه با این موضوع خواهید گذراند. شاید دیگران استقبالی که انتظار دارید را از نقشه های شما نکنند، اما اجازه ندهید حرف هایشان شما را دلسرد کنند. انتقادهای سازنده را به دقت گوش کرده و در صورت لزوم تغییرات لازم را در برنامه هایتان ایجاد کنید، ولی خواسته هایتان را با دخالت های دیگران کنار نگذارید.

فال روزانه 1396/10/24

امروز کاغذبازی های اداری که احتمالا هم با مسائل مالی مرتبط هستند ممکن است با کمی مشکل و پیچیدگی روبرو باشند، اما یکی از اطرافیان به کمکتان آمده و راهی برای سرعت بخشیدن به این روند و یا انجام این کارها از یک روش جایگزین به شما پیشنهاد خواهد کرد. شما این پیشنهادها را با کمال میل خواهید پذیرفت و از نتیجه ی کار نیز راضی خواهید بود. ذهن شما امروز خیلی خوب کار می کند، پس از این فرصت استفاده کرده و افق های پیش رویتان را با کسب اطلاعات جدید و تلاش برای به دست آوردن مهارت های متفاوت گسترش دهید. در پایان روز اگر از وقتتان و فرصت هایی که داشته اید به خوبی استفاده کرده باشید با احساس رضایت به خواب خواهید رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج