۶۶۱۵۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اسکایپ به رمزنگاری پیشرفته مجهز شد

مایکروسافت اعلام کرده است که پبام رسان اسکایپ را به منظور افزایش امنیت سایبری و حفظ حریم شخصی کاربرانش، به فناوری رمزنگاری پیشرفته مجهز کرده است.

خبرگزاری ایسنا: مایکروسافت اعلام کرده است که پبام رسان اسکایپ را به منظور افزایش امنیت سایبری و حفظ حریم شخصی کاربرانش، به فناوری رمزنگاری پیشرفته مجهز کرده است.

به گزارش theverge، شرکت مایکروسافت با انتشار یک پست در وبلاگ اختصاصی خود اعلام کرده است که اپلیکیشن پیام رسان اسکایپ از این پس از فناوری رمزنگاری پیشرفته end-to-end encryption بهره‌مند خواهد شد و تمامی پیام‌های متنی، تصویری و تماس‌های صوتی و ویدیویی به رمزنگاری‌های پیشرفته مجهز شده و در نتیجه به حفاظت اطلاعات و حریم شخصی آنها منجر خواهد شد.

بسیاری از رقبای اپلیکیشن اسکایپ مایکروسافت از جمله آی مسیج اپل، واتس اپ فیس بوک و پیام رسان سیگنال هم اکنون از این فناوری رمزنگاری پیشرفته end-to-end encryption بهره می‌برند. بنابراین این غول تکنولوژی هم اکنون به این فکر رسیده است که باید برای حفظ، تامین و افزایش امنیت و حریم شخصی کاربران پیام رسان محبوب و پرطرفدار خود را به فناوری های رمزنگاری پیشرفته جدیدتری مجهز کند تا بدین وسیله برای کاربران خود اطمینان خاطر و رضایت بیشتری را به ارمغان بیاورد.

لازم به ذکر است که این فناوری رمزنگاری پیشرفته در پیام رسان اسکایپ هم اکنون بر روی سیستم‌های عامل اندروید، iOS، مک، لینوکس و ویندوز دسکتاپ قابل دسترسی و استفاده کاربران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج