جاباما
۶۶۱۶۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کفشگری: مبلغ قراردادم با سایپا را دایی تعیین کرد

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، مبلغ قراردادش با این باشگاه را علی دایی تعیین کرده است.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد کفشگری درباره حضورش در سایپا گفت: من چهار سال شاگرد علی دایی بودم و بهترین اتفاق این بود که دوباره افتخار کار کردن با این مربی را به دست بیاورم. حتی اول فصل هم دوست داشتم با سایپا قرارداد امضا کنم، اما متأسفانه نشد. شاید آن زمان بهتر بود خودم با علی آقا صحبت می‌کردم. با این وجود خوشحالم که این انتخاب را انجام دادم و امیدوارم جواب اعتماد دایی را بدهم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل مالی هم برایش در این انتخاب مهم بوده است، خاطر نشان کرد: دایی در فوتبال ایران آنقدر بزرگ و باارزش است که وقتی بخواهم در تیم او بازی کنم، حرفی از پول نزنم. مبلغ قراردادم را دایی تعیین کرد و من هیچ مشکلی در این زمینه ندارم. فقط خوشحالم که بعد از چند سال دوباره با این مربی کار می‌کنم.

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه قرار است پیراهن شماره ۱۳ را بر تن کند و برخی این عدد را نحس می‌دانند، اظهار داشت: من می‌خواستم پیراهن ۲۴ را انتخاب کنم، اما این شماره در اختیار شریفی بود. حالا هم ۱۳ را برای اولین بار انتخاب کردم و اعتقادی به نحسی این عدد ندارم.

کفشگری در پایان تصریح کرد: هدف مهم من این است که بازیکن مؤثری برای سایپا باشم و بتوانم خودم را احیا کنم. امیدوارم که بهترین عملکرد را داشته باشم تا برای فصل آینده موقعیت خوبی داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج