۶۶۱۷۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرچمدار بعدی هواوی با دوربین‌های حرفه‌ای

به گفته‌ی ریچارد یو مدیرعامل هواوی، دوربین گوشی پرچمدار بعدی هواوی شبیه به دوربین های حرفه ای SLR خواهد بود و از زوم و فاصله کانونی مشابه این دوربین ها بهره می‌برد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: به گفته‌ی ریچارد یو مدیرعامل هواوی، دوربین گوشی پرچمدار بعدی هواوی شبیه به دوربین های حرفه ای SLR خواهد بود و از زوم و فاصله کانونی مشابه این دوربین ها بهره می‌برد.
پرچمدار بعدی هواوی با دوربین‌های حرفه‌ای

هواوی اینک سومین گوشی ساز بزرگ جهان است. آنها مقام حالای خود را به چند دلیل مختلف کسب کرده‌اند، اما یکی از مهم‌ترین‌هایش این است که این سازنده همیشه به دنبال ارائه قابلیت‌های روز همراه با گوشی های روز است. آخرین پرچمدار این کمپانی هواوی میت ۱۰ پرو نیز از آخرین نوآوری‌های روز و ویژگی‌های جذابی برخوردار است.

پرچمدار بعدی هواوی با دوربین‌های حرفه‌ای

همین مساله باعث شد تا غول گوشی ساز چینی محصولش خودش را روانه بازار آمریکا نیز کند. بی‌تردید این دیوایس یکی از بهترین محصولات تاریخ کمپانی هواوی خواهد بود. حال مدیرعامل این شرکت، ریچارد یو در مصاحبه‌ای جدید عنوان کرده است که تکنولوژی دوربین و ادغام هوش مصنوعی مهم‌ترین سلاح‌های کمپانی‌های سازنده در آینده هستند و این مهم است که دوربین گوشی پرچمدار بعدی هواوی از تجربیاتی مشابه با یک دوربین حرفه ای SLR برخوردار باشد.

این برای نخستین بار است که یک گوشی ساز تایید می‌کند مشغول کار بر روی یک گوشی است که می‌تواند تصاویری مشابه دوربین های حرفه ای SLR تهیه کند. همانطور که ریچارد یو گفت، وی می‌خواهد فاصله کانونی و زومی مانند دوربین های DSLR را به اکوسیستم موبایلی خود بیاورد. در واقع گوشی های دیگری نیز با چنین اهداف مشابهی وجود دارند. در میان آن‌ها ما می‌توانیم به گوشی های پاناسونیک CM۱ و نوکیا لومیا ۱۰۲۰ اشاره کرد که متاسفانه برخلاف انتظارها نتوانستند به اندازه کافی مورد توجه قرار گیرند. بنابراین ما تعجب نخواهیم کرد اگر دوربین گوشی پرچمدار بعدی هواوی از قدرت و امکانات یک دوربین حرفه‌ای برخوردار باشد. به نظر جای خالی چنین گوشی در بازار موبایل جهان خالی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج