۶۷۶۸۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند

بیت کوین یکی از رایج ترین کلمات کلیدی این روزها در سراسر جهان است. پول دیجیتالی که ارزش آن در طول یک سال چند صد برابر شد و سود هنگفتی را نسیب دارندگانش کرد و در طرف دیگر افراد بسیار زیادی را به امید کسب درآمد و میلیونر شدن به سمت استفاده از آن کشید.

وب سایت مجله سخت افزار - محمد یوسفی زاده: بیت کوین یکی از رایج ترین کلمات کلیدی این روزها در سراسر جهان است. پول دیجیتالی که ارزش آن در طول یک سال چند صد برابر شد و سود هنگفتی را نسیب دارندگانش کرد و در طرف دیگر افراد بسیار زیادی را به امید کسب درآمد و میلیونر شدن به سمت استفاده از آن کشید. بدون شک خرید بیت کوین برای هر انسانی یک ریسک است. چه افراد مشهور و ثروتمند و چه کاربرانی که تمام دارایی خود را خرج خرید سیستم های استخراج ارز دیجیتال می کنند. اما شاید آشنا شدن با چهره های سرشناسی که سرمایه گذاری زیادی بر روی بیت کوین کرده باشند برای فهمیدن این نکته که تب بیت کوین چقدر در جهان داغ است جالب باشد. در ادامه تنها با تعداد اندکی از افراد سرشناس یا به اصطلاح "سلبریتی"هایی که ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند آشنا خواهید شد.

۵۰ cent
فیفتی سنت رپر مشهور آمریکایی در سال ۲۰۱۴ تعداد ۷۰۰ بیت کوین به ازای فروش آلبوم های خود به دست آورد. ارزش هر بیت کوین در سال ۲۰۱۴ تنها ۶۶۰ دلار بود اما این پول مجازی در حال حاضر سرمایه ای ۸ میلیون دلاری برای این رپر شکل داده است.

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند

Nas
این رپر آمریکایی هم از سال ۲۰۱۴ و زمانی که ارزش بیت کوین در محدوده ۱۰۰ دلار بود بر روی آن سرمایه گذاری کرده است و گفته می شود در حال حاضر ارزش دارایی های مجازی "بسیار بسیار زیاد" است.

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند

اشتون کوچر
بازیگر مشهور هالیوود نقش هایی مانند استیو جابز را بازی کرده و علاقمند شدنش به تکنولوژی و ارزهای دیجیتال عجیب نیست. جالب است بدانید کوچر یکی از سرمایه گذاران اولیه استارتاپ های ثروتمندی نظیر اوبر و Airbnb نیز به حساب می آید. اشتون کوچر از سال 2014 بر روی بیت کوین و اترنوم سرمایه گذاری کرده است.

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند

کیتی پری
خواننده سرشناس آمریکایی به سفارش دوستان خود از سال 2017 بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و به نظر می رسد در همین مدت کوتاه سود خوبی هم به دست آورده باشد.

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند

فلوید می ودر
بوکسور ثروتمند آمریکایی فکر اقتصادی بسیار خوبی دارد و آن را با قهرمانی های خود در مسابقات بوکس ترکیب کرده است. او به صورت گسترده از سال 2017 بر روی بیت کوین و پلتفرم های پیشبینی بلاک چین سرمایه گذاری کرده است.

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند

مایک تایسون
یک بوکسور دیگر در این لیست مایک تایسون است. او از سال 2015 بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است و حتی همکاری هایی را برای ترویج بیت کوین از طریق موسسه Bitcoin Direct انجام داده.

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند

جیمی فاکس
برنده جایزه اسکار به جز بیت کوین در بخش های دیگر تکنولوژی نیز سرمایه گذاری کرده که از جمله آنها استارتاپ هایی برای ساخت کوله پشتی های مجهز به اسپیکر داخلی و حتی اپراتور ورایزن هستند. او از سال 2017 بر روی بیت کوین تمرکز کرده و در این مدت سود بسیار مناسبی را نیز به دست آورده است.

افراد مشهوری که به خرید بیت کوین روی آوردند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من بدبخت یک دهمش و دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج