۶۷۷۳۳۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پرطرفدارترین برندهای لپ‌تاپ در بازار مشخص شد

با رشد فروش گوشی های هوشمند، بازار کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها با کاهش تقاضا روبرو شده اند. با این حال شرکت ها برای فروش بیشتر محصولات خود با یکدیگر رقابت می کنند. به تازگی لپ تاپ های اپل توانسته اند فروش بیشتری را نسبت به لپ تاپ های ایسوس تجربه کنند.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: با رشد فروش گوشی های هوشمند، بازار کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها با کاهش تقاضا روبرو شده اند. با این حال شرکت ها برای فروش بیشتر محصولات خود با یکدیگر رقابت می کنند. به تازگی لپ تاپ های اپل توانسته اند فروش بیشتری را نسبت به لپ تاپ های ایسوس تجربه کنند.
پرطرفدارترین برندهای لپ‌تاپ در بازار مشخص شد

با توجه به این موضوع که کامیپوترهای تولیدی اپل با سیستم عامل انحصاری این شرکت روانه بازار می شوند، این احتمال وجود دارد که برخی از افراد قادر به برقراری ارتباط با این سیستم عامل نباشند. در حالت کلی بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز میانه خوبی با سیستم عامل مک ندارند. به همین علت کامپیوترهای تولیدی اپل سهم بالایی در بازار ندارد.

به نظر می رسد این روند در حال تغییر باشد و لپ تاپ های اپل از سوی کاربران با استقبال خوبی مواجه شود. بر اساس گزارشی که به تازگی توسط TrendForce منتشر شده، اپل با موفقیت توانسته تبدیل به چهارمین برند پر فروش در بازار لپ تاپ ها شود (استفاده از تراشه اختصاصی اپل در نسل بعدی مک بوک پرو).

در سال ۲۰۱۶ شرکت ایسوس با سهم ۱۰.۳ درصدی موفق به کسب رتبه چهارم فروش در بازار شده بود. در همین سال اپل در بازار لپ تاپ ها سهمی برابر با ۸.۳ درصد داشت. این روند در سال ۲۰۱۷ با تغییر همراه بود. در این سال سهم ایسوس به ۹.۵ درصد کاهش یافت ولی اپل موفق به کسب سهمی برابر با ۹.۶ درصد شد.

بر اساس پیش بینی TrendForce، اپل در سال ۲۰۱۸ رشد فروش را تجربه خواهد کرد که باعث می شود سهم محصولات این شرکت از بازار لپ تاپ ها به ۱۰.۴ درصد افزایش یابد، البته سهم ایسوس نیز به ۹.۸ درصد افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر دو شرکت اچ پی و لنوو بیشترین سهم را در بازار لپ تاپ ها دارند. هر کدام از این شرکت ها دارای سهمی برابر با ۲۰ درصد هستند و در مقام بعدی نیز دل با سهمی برابر با ۱۵ درصدی قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته این امار ها واسه کشور امریکاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج