۶۹۰۲۷۱
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

آمادگی بیمارستان‌ها برای مصدومان چهارشنبه‌سوری

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تمامی بیمارستان ها آمادگی پذیرش مصدومان حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال را دارند، بر حضور متخصصین مقیم و تعیین تکلیف بیماران در بیمارستان ها تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تمامی بیمارستان ها آمادگی پذیرش مصدومان حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال را دارند، بر حضور متخصصین مقیم و تعیین تکلیف بیماران در بیمارستان ها تاکید کرد.

دکتر قاسم جان بابایی درخصوص تمهیدات درمانی بیمارستان ها و آماده باش اورژانس در مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای امدادرسانی به مردم در آخرین چهارشنبه سال اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ها و اورژانس آمادگی لازم برای پذیرش و درمان مصدومان را دارند، خاطرنشان کرد: امسال نیز آمبولانس‌ های اورژانس پیش بیمارستانی در میدان ‌ها و نقاط پرتراکم شهری و ایمن، جهت امدادرسانی سریعتر به مصدومان مستقر خواهند بود و همچنین تمامی بیمارستان ‌ها جهت پذیرش مجروحان و مصدومان احتمالی آمادگی کامل داشته و تمامی متخصصان مقیم در اورژانس‌های بیمارستان و تعیین تکلیف بیماران حضور خواهند داشت.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برنامه مشخصی برای آماده باش بیمارستان های دولتی و خصوصی و همچنین اورژانس پیش بیمارستانی، در چهارشنبه آخر سال تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در هر صورت، ما از حیث وظیفه سازمانی خودمان این آمادگی را برای اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی، مراکز سوانح و سوختگی در بخش دولتی و خصوصی، تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم و امیدواریم مردم عزیز کشورمان به گونه ای چهارشنبه آخرسال را برگزار کنند که به خود و دیگران آسیب نزنند. همچنین به گونه ای از فرزندان شان مراقبت کنند، که امسال حادثه ای نداشته باشیم و تمهیدات ما فقط جنبه آمادگی داشته باشد.

دکتر جان بابایی خاطرنشان کرد: به این منظور یک دستورالعمل برای دانشگاه ها ارسال شده است تا هماهنگی کامل جهت ارائه خدمت به هموطنان داشته باشیم.
براساس گزارش وبدا، وی درخصوص این دستورالعمل توضیح داد: دستورالعمل آماده باش تمامی بیمارستانها جهت پذیرش مصدومین و مجروحین احتمالی از تاریخ ١٩ اسفندماه تا ٢٤ اسفندماه، حضور متخصصین مقیم در اورژانس های بیمارستان ها، تعیین تکلیف کمتر از 6 ساعت بیماران به منظور ایجاد فضای کافی جهت حضور مجروحین احتمالی، دپوی اقلام مصرفی و غیر مصرفی مرتبط در اورژانس بیمارستانها در تاریخ مذکور، حضور متخصصین طب اورژانس و متخصصین بیهوشی در بیمارستان های پذیرنده بیماران ترومایی و دسترسی سریع به متخصص ارتوپدی، جراحی عمومی و همچنین فوق تخصص های مورد نیاز را به دانشگاه ها تاکید و متذکر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هر چی سرمون بیاد حق مونه آخه این چه چشنی است. چهار شنبه سوری فقط چهارشنبه سوری های قبل از انقلاب ...روز بروز مردم ایران پر خاشگر تر و عصبی وتند مزاج میشوند. مال این سرو صدا هاست..هر کی هم تو این ترقه بازی اگر حادثه ببینه اگر کار خودش باشه حقشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج