جاباما
۶۹۰۶۷۲
۱۲ نظر
۵۰۱۳
۱۲ نظر
۵۰۱۳
پ

ایمن‌آبادی: دولت شام داد تا وزیرانش بمانند؟!

جلسه رسیدگی به استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با انتقادات تندی از سوی برخی نمایندگان موافق این استیضاح همراه بود.

خبرآنلاین: جلسه رسیدگی به استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با انتقادات تندی از سوی برخی نمایندگان موافق این استیضاح همراه بود.

نمایندگان استان‌هایی که کشاورزی مهمترین منبع درآمدی مردمان آن است، دل پری از عملکرد محمود حجتی دارند. آنچنان که در ادامه جلسه رسیدگی به استیضاح حجتی و پس از انتقاد نمایندگان ارومیه و اردبیل نوبت به نماینده ای از خطه شمال رسید.

مهرداد لاهوتی که همواره یکی از مخالفان عملکرد وزیر جهاد کشاورزی بود، امروز هم در ادامه انتقادات خود عنوان کرد: یعنی چه که می گویند این موارد به وزیرکشاورزی ربطی ندارد، پس مشکلات کشاورزی را به وزیر نفت بگوییم؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی هم همچون نادر قاضی پور به موضوع زمین خواری در این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: در بهترین نقطه شهر من ۲۰ هزار هکتار بین همکاران شما توزیع شده، شما نمی خواهد جلوی زمین خواری را سراسری بگیرید. از طلاگشتن پشیمان شده ایم، مرحمت فرموده و ما را مس نما! شما فقط جلوی همکاران خودت را بگیری، کافی است.

لاهوتی که در همان چند دقیقه دفاع از استیضاح دوبار بغض کرد، با ناراحتی از وضعیت کشاورزان گفت:‌ دلم می‌خواهد گریه کنم؛ آقای حجتی! اگر جرئت دارید بروید به چای‌کاران دست دهید؛ دست‌های پینه بسته آنان دست شما را مثل اره می‌برد. انتقادات شدید و فریادهای لاهوتی بر سر حجتی به دلیل مشکلات فراوانی که در بخش کشاورزی وجود دارد ادامه داشت و وی در نهایت شعری گیلکی خواند و با زبان محلی خود گفت: "آقای حجتی هرچه درباره شما بگویم کم گفته‌ام".

اما حجتی هم پاسخ لاهوتی را داد و در سخنانش یادآور شد که این زمین سال ۶۹ واگذار شده است. او که می گفت در جریان جزئیات این موضوع نیست و نمی تواند صحت و سقم آن را بررسی کند، گفت: چرا اینها را به من می گویید؟!

چرا شان مجلس را رعایت نمی کنیم؟!

محسن کوهکن هم در مخالفت با وزیر کشاورزی با تاکید بر اینکه باید شان مجلس حفظ شود، گفت: یادمان نرود که رئیس مجلس و نخست وزیر در دوره ای قبل از انقلاب، برادر بودند اما وقتی نخست وزیر یک ربع دیر آمد به او اجازه ورود به مجلس ندادند. او ادامه داد: چرا ما امروز خودمان شان مجلس را رعایت نمی کنیم؟

کوهکن با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند آنچه مملکت را به گل می‌نشاند رودربایستی و رفیق بازی است چرا امروز مجلس طوری اداره می‌شود که استنباط شود مدیریت مجلس کاری به جز اجرای آیین‌نامه ندارد. آنچه به اعتماد مردم لطمه می‌زند این کارها است.

وی گفت: در رابطه با مسئولیت خود در مقابل مردم چه کرده‌اید؟ در صحن وزارت کشور به‌ حق‌آبه‌های مردم تجاوز شد و هیچ اقدامی انجام ندادید. اگر برش ندارید استعفا دهید؟ از وضع کشاورزان اصفهان که نیازمند صدقه شدند آگاهید حق‌آبه آنها را به چه کسانی فروخته‌اید؟

دولت شام داد تا وزیرانش بمانند!

جعفرزاده ایمن‌آبادی که برخلاف هم استانی خود مهرداد لاهوتی، از حامیان محمود حجتی است گفت: زمانی که آقای حجتی از دولت قبل رفت مجبور شدیم سالیانه ۶ میلیون تن گندم وارد کنیم و مجدد در سال ۹۲ بر روی غلتک افتادیم.

وی با انتقاد از واکنش اینستاگرامی یکی از نمایندگان مجلس در خصوص استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: متاسفانه یکی از همکاران ما شب گذشته در استوری صفحه اینستاگرام خود جمله‌ای نوشته، همکاران عنایت کنند که مرز بی‌انصافی و تخریب مجلس تا کجا پیش رفته، عین عبارت این است «دولت شام داد تا وزیرانش بمانند.» چه کسی در این مجلس شام خورده؟ چرا سطح مجلس را تنزل می‌دهید و خودمان را تخریب می‌کنید؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی بیان کرد: من با استیضاح مخالف بودم چرا که زمان آن مناسب نبود، شب عید است، باید از این فضاها استفاده کنیم. کارهای خوبی شده و کارهای زیادی باقی مانده، من تاکید دارم ما باید از این استیضاح‌ها نهایت استفاده را ببریم و پیامی را به جامعه و رسانه بدهیم که این مجلس، مجلس نخبگان است و قرار نیست سایت‌ها بتوانند ما را هدایت کنند. ما باید با استفاده از این استیضاح‌ها برای سال ۹۷ و بهار این پیام را بدهیم که مردم ما به مشکلات شما واقفیم، مگر آقای حجتی این مشکلات را نمی‌داند؟ مگر تمام منابع برای ایشان تامین شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثال بوده خب. یعنی با زد و بند نگه داشته وزیران رو

    • سالار

      ملت بیچاره دلشون به چه کسایی خوش کردند که مشکلاتشون حل کنند وراه چاره ایی بیندیشند غافل ازاینکه مشکل خودشون هستند و تو مجلس مشکلات زیادی دارند و برای کرسی و ریاست دارند تو سرهمدیگه میزنند

    • خاسر

      ....
      همه شماها بفکر جیب خودتان هستید نه مردم واز موقعیت شغلی وحتی جسمی وخانوادگی نهایت سو استفاده را میکنیدبدبختی مردم ایران خصوصا گیلانی ها این است که نماینده در شان مردم نداریم.یک مشت ادم که فقط برای اینده خود وخویشاوندان خود دارندتلاش میکنند.همین.

    • بدون نام

      دوستان شما هم شام خوردن و رای مثبت دادن به شما گفتن بپر تو چاه باید بپری؟؟!!!

    • بدون نام

      و وکیل الدوله های ما چقدرگشنن.....

    • شایگر

      فقط میتوانم بگم متاسفم

    • بدون نام

      شما....هم شام و نهار دادید تا رای بیارید

    • بدون نام

      اظهارنظرها بیفایده است اقایان هرکاری که دوست داشته باشند انجام می دهند

    • بدون نام

      شان مجلس همان بود که مگرینی دیدوعکسش هم هست آقایان نماینده ملت

    • بدون نام

      شام میلیاردی

    • بدون نام

      هر کی دنبال پر کردن جیب خودشه

    • بدون نام

      این مجلس مال دولت است نه مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج