۶۹۵۴۳۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

زندگی همیشه فرازو‌نشیب‌های خاص خودش را دارد و به هر اندازه هم که در رفاه و آسایش زندگی کنید باز هم روزهای دشواری وجود دارند که گذر از آن‌ها بدون تکیه به شانه‌های استوار پدر ممکن نیست.

برترین ها - محمد کاملان: زندگی همیشه فرازو‌نشیب‌های خاص خودش را دارد و به هر اندازه هم که در رفاه و آسایش زندگی کنید باز هم روزهای دشواری وجود دارند که گذر از آن‌ها بدون تکیه به شانه‌های استوار پدر ممکن نیست. به این ترتیب زیاده‌روی نکرده‌ایم اگر بگوییم هر روز باید قدردان پدران خوب و بی‌ادعایی باشیم که بی‌‌هیچ توقعی همیشه تکیه‌گاه محکمی برای اعضای خانواده هستند. خوشبختانه روز پدر در راه است و می‌توانید این فرصت را غنیمت بشمارید و برای اثبات قدردانی به پدر یا شوهر عزیزتر از جان خود به رسم یادگار هدیه‌ای بدهید. در این بین پدران زیادی پیدا می‌شوند که به فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید علاقه دارند با این حساب چه بهتر که این علاقه را به فال نیک بگیرید و برای پدر یا شوهر خود یک هدیه جدید و امروزی خریداری کنید. اگر احساس می‌‌کنید نمی‌دانید چه هدیه‌ای برازنده این عزیزان است، در ادامه به فهرستی از هدایایی اشاره می‌کنیم که برای پدران عاشق تکنولوژی مناسب به‌نظر می‌رسد.

گوشی هوشمند

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

بدون شک پدر یا شوهر شما هم‌اکنون گوشی هوشمند دارد اما همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید گوشی‌های هوشمند پس از یکی دو سال استفاده، قدیمی‌ و کند می‌شوند، از طرف دیگر این روزها به اندازه‌ای شاهد پیشرفت سریع گوشی‌های هوشمند به لحاظ سخت‌افزار و امکانات هستیم که به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنار یک گوشی پرچمدار و جدید گذشت. با در نظر گرفتن این موارد اگر پدر یا مرد زندگی شما چند سالی است که گوشی جدیدی نخریده زمان خوبی است تا روز مرد را به فال نیک بگیرید و با خرید یک گوشی هوشمند جدید قدردانی‌تان از زحماتش را ثابت کنید.

گوشی‌های هوشمند طیف وسیعی دارند و خرید یگ گوشی امروزی و جدید چیزی حدود ۸۰۰ تا ۲ میلیون‌ تومان تمام می‌شود.

ساعت هوشمند

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

اگر پدر یا همسر شما از علاقه‌مندان سینه‌چاک فناوری‌های جدید است و هرگز تمایل ندارد از مسیر پرسرعت دستاورد‌های فناوری عقب باشد ساعت هوشمند گزینه بسیار خوبی برای هدیه به نظر می‌رسد. ساعت‌های هوشمند امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که برقراری تماس صوتی از طریق گوشی و تعامل با ایمیل‌ها و پیامک‌ها را می‌توان قسمت‌هایی از این امکانات جالب دانست. از طرف دیگر بعضی از ساعت‌های هوشمند امکانات خوبی برای رصد کردن وضعیت سلامتی کاربر دارند. به این ترتیب اگر پدر شما دوست ندارد از جریان فناوری‌های جدید عقب باشد حتماً ساعت هوشمند را در فهرست گزینه‌های هدیه روز پدر قرار دهید.

ساعت‌های هوشمند در بازار ایران قیمتی حدود ۵۰۰ تا ۲ میلیون تومان دارند.

دستبند هوشمند

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

دستبند‌های هوشمند میوه‌های تازه باغ فناوری هستند که علاقه‌مندان به تکنولوژی‌های جدید تمایل زیادی به نوبَر کردن این محصولات جدید و جذاب دارند. این دستبندها فرآیند سلامتی فرد را زیر نظر می‌گیرند و گزینه بسیار مناسبی برای ورزشکاران به‌حساب می‌آیند. به این ترتیب اگر همسر یا پدر عزیز شما اهل ورزش است و به فناوری‌های جدید نیز علاقه‌ نشان می‌دهد با هدیه یک دستبند هوشمند به پدرتان کمک کنید سلامتی و ورزش روزانه‌اش را زیر نظر بگیرد.

هندزفری بلوتوث

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

آقایان مشغله زیادی دارند و پدران زیادی را سراغ داریم که ناچار هستند دائم با گوشی صحبت کنند، برای چنین پدران زحمت‌کشی بهترین هدیه هندزفری بلوتوث است، به لطف هندزفری بلوتوث آقایان می‌توانند در حین صحبت با موبایل کارهای دیگری نیز انجام دهند.

یک هندزفری بلوتوث باکیفیت را در بازار با قیمتی حدود ۱۰۰ هزارتومان و بالاتر می‌توانید پیدا کنید.

کتابخوان دیجیتال

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

پدران زیادی هستند که تمایل دارند اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب و مجله سپری کنند، خوشبختانه به این عادت خوب و قدیمی نیز می‌توان چاشنی فناوری‌های جدید را اضافه کرد و می‌توانید با خرید یک کتابخوان دیجیتال لذت مطالعه کتاب‌های الکترونیکی را همانند تجربه مطالعه کتاب کاغذی به پدر عزیز خود هدیه دهید.

با این حساب اگر پدر شما اهل کتاب و مطالعه است با اختصاص مبلغی حدود ۱ تا ۲ میلیون تومان دنیایی از کتاب و مجله را در قالب یک کتابخوان دیجتال به وی هدیه دهید.

تبلت و لپ‌تاپ

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

به عنوان فردی که در جریان فناوری‌های جدید قرار دارد حتماً به‌خوبی می‌دانید که گوشی‌های هوشمند قسمت مهمی از امور دیجیتال هر فردی را انجام می‌دهند اما باز هم گوشی‌های هوشمند پاسخگوی نیاز‌های سنگین کاربران نیستند، به همین دلیل پیشنهاد می‌‌کنیم بسته به نیاز رایانه‌ای پدر خود برایش تبلت یا لپ‌تاپ خریداری کنید. این روزها لپ‌تاپ‌های خوبی را در بازار شاهد هستیم که وزن بسیار کمی دارند و به لطف حضور صفحه‌‌نمایش لمسی می‌توان با این لپ‌تاپ‌ها همانند یک تبلت تعامل داشت.

با اختصاص هزینه‌ای حدود ۱ میلیون تومان تبلت خوبی برای روز پدر خواهید خرید، لپ‌تاپ‌های خوب بازار نیز قیمتی بین ۱ تا ۳ میلیون تومان دارند.

لوازم جانبی موبایل

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

موبایل یکی از پرکاربردترین وسایل کار و زندگی آقایان امروزی است، با این حساب اگر پدر شما گوشی هوشمند خوبی دارد و نیازی به خرید گوشی جدید نمی‌بینید یا اینکه نمی‌خواهید هزینه‌ گزاف خرید گوشی را تقبل کنید می‌توانید دل مرد خانه را با خرید لوازم جانبی موبایل شاد کنید.

کاور گوشی، پاوربانک، پایه‌ نگه‌دارنده گوشی در خودرو، مونوپاد، شارژر فندکی، هدست و محصولاتی از این دست را می‌توان به عنوان لوازم جانبی دانست که با حدود ۱۰۰ هزارتومان می‌توانید خریداری کنید.

مسواک هوشمند

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

محصولی نیست که این روزها دستخوش تغییر نشده باشد و حتی مسواک‌های امروزی نیز هوشمند شده‌اند، یک مسواک هوشمند به راحتی باکتری‌های باقیمانده داخل دهان را از بین می‌برد و عمل‌کردی قوی‌تر نسبت به مسواک‌های معمولی دارد. برس مسواک‌های هوشمند نیز به گونه‌ای طراحی شده تا سطح بیشتری از دندان‌ها را پوشش داده و تمیز می‌کند. در نتیجه اگر پدر شما از آن دسته افرادی است که به سلامت دهان‌و‌دندان اهمیت زیادی می‌دهد با خرید یک مسواک هوشمند حتماً دلش را شاد خواهید کرد.

مسواک‌های هوشمند را در بازار می‌توانید با قیمتی حدود ۳۰۰ هزار تومان پیدا کنید.

دوربین دیجیتال ورزشی

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

دوربین حرف اول را در گوشی‌های هوشمند می‌زند اما این گوشی‌ها به راحتی صدمه می‌بینند و به لحاظ کیفیت نیز نمی‌توان از دوربین گوشی هوشمند انتظار دوربین دیجیتال حرفه‌ای را داشت، به همین دلیل شاهد حضور دوربین‌های حرفه‌ای هستیم که برای تصویربرداری ورزشکاران و فعالیت‌های پرتحرک ساخته شده‌اند. این دوربین‌ها به راحتی صدمه نمی‌بینند و می‌توان با نصب آن‌ها بر روی دسته دوچرخه، موتور یا مواردی از این دست، لحظات پرتحرکی را ثبت کرد. حتی امکان نصب دوربین‌های ورزشی بر روی پیشانی نیز موجود است تا از این طریق هیجان و جسارت ورزشکار در حین انجام حرکات پرتحرک ضبط شود. به این ترتیب اگر پدر یا همسر شما اهل ورزش و ماجراجویی است بدون شک دوربین دیجیتال ورزشی گزینه مناسبی برای وی خواهد بود.

قیمت دوربین‌های دیجیتال ورزشی در بازار ایران از یک میلیون و پانصد هزارتومان به بالا شروع می‌شود.

ترازوی هوشمند

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

خرید ترازوی هوشمند از آن ایده‌های بکری است که برای پدرانی که افزایش وزن دارند بسیار جالب به‌نظر می‌رسد، ترازوهای هوشمند در کنار اعلام وزن با اپلیکیشن خاصی که بر روی گوشی نصب شده است ارتباط برقرار می‌کنند و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. از این طریق در یک بازه زمانی مشخص اپلیکیشنی که بر روی گوشی نصب شده است وزن فرد را رصد کرده و گزارش می‌دهد. تشخیص اینکه فرد در وزن طبیعی قرار دارد نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ترازوی‌های هوشمند است. به این ترتیب اگر پدر شما دچار افزایش وزن است با هدیه ترازوی دیجیتال می‌توانید قدمی در راه کمک به کاهش وزن پدر خود بردارید.

ترازوی دیجیتال در بازار قیمتی حدود ۳۰۰ هزار تومان دارد.

هارداکسترنال، فلش‌مموری و کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی

هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی

در دنیای اطلاعات زندگی می‌کنیم و آقایان زیادی را سراغ داریم که اطلاعات و مستندات کاری خود را بر روی حافظه گوشی و لپ‌تاپ نگه‌داری می‌کنند، از طرف دیگر حجم اطلاعات به‌اندازه‌ای زیاد شده است که حافظه‌ گوشی و لپ‌تاپ کفاف نگه‌داری این مقدار حجم زیاد اطلاعات را نمی‌کند. اینجاست که می‌توانید با خرید یک هارداکسترنال یا فلش‌مموری هدیه‌ای به پدر یا همسر خود بدهید و خاطرش را از ذخیره‌سازی اطلاعات جمع کنید. هاردهای اکسترنال از ۱ ترابایت به بالا ظرفیت دارند و قیمت‌‌شان هم حدوداً از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

فلش‌مموری نیز هدیه‌ مناسبی برای ذخیره اطلاعات به‌حساب می‌‌آید و قیمت ارزان‌تری هم دارد، قیمت یک فلش مموری با حافظه‌ ۱۶ گیگابایت که حافظه رایج و کافی در بین فلش مموری‌هاست از حدود ۳۰ هزار تومان به بالا شروع می‌شود.

در این بین اگر گوشی پدر شما حافظه داخلی کمی دارد و از درگاه ورودی کارت میکرو‌ اس‌دی پشتیبانی می‌کند، خرید یک کارت حافظه میکرو اس‌دی گزینه خوبی به نظر می‌رسد، قیمت این کارت‌های حافظه با ظرفیت ۱۶ گیگابایت از حدود ۴۰ هزار تومان به بالا شروع می‌شود که بسته به نیاز پدر خود می‌توانید ظرفیت‌های بیشتری را نیز خریداری کنید.

در این قسمت به پایان فهرست هدایایی برای پدران عاشق تکنولوژی رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر ایده جالبی در این زمینه در ذهن شماست، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از این ایده‌های جالب باخبر سازید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوید

      با همه این احوالات جوراب و شورت و زیرپوش اولویت دارند ((:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج