۷۰۲۹۵۵
۳۲ نظر
۵۰۰۹
۳۲ نظر
۵۰۰۹
پ

درخواست کانون کارگردانان از روحانی راجع به پناهی

شوراى مرکزى کانون کارگردانان سینماى ایران با انتشار نامهای خطاب به حسن روحانی، از او خواست تا شرایطی ایجاد کند تا جعفر پناهی در جشنواره کن حضور یابد.

سینما سینما: شوراى مرکزى کانون کارگردانان سینماى ایران با انتشار نامهای خطاب به حسن روحانی، از او خواست تا شرایطی ایجاد کند تا جعفر پناهی در جشنواره کن حضور یابد.

درخواست کانون کارگردانان از روحانی راجع به پناهی

متن این نامه به شرح زیر است :
ریاست محترم جمهورى اسلامی ایران
جناب آقاى دکتر حسن روحانى
با سلام و احترام
با توجه به انتخاب فیلم سینمائی «سه رخ» ساخته آقای جعفر پناهى (عضو کانون کارگردانان سینماى ایران) در بخش اصلی هفتاد و یکمین دوره از فستیوال فیلم کن، خواهشمند است دستور فرمائید با اتخاذ ترتیبات لازم موانع خروج آقای پناهی از کشور برطرف شود تا ایشان بتوانند در این رویداد مهم جهانى شرکت کنند.
با احترام
شوراى مرکزى کانون کارگردانان سینماى ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      که برود فیلمی را نشان بدهد که آبروی ایران و ایرانی را ببرد ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب وظیفه ی اجتماعی انها همین وطن فروشی و شاد کردن دل دشمنان و لجن مال کردن هموطنانشان است. کار بیشتری از این قشر انتظار دارید ؟

    • بدون نام

      فیلمسازی که از دشمن جایزه میگیرد قطعا برای خوشخدمتی و وطن فروشی اش جایزه میگیرد نه برای غیرت و شرف و عزت اش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مساله به این سادگی را میفهمیدند

    • بدون نام

      یه مشت فیلمساز که فیلماشون رو نه کسی حاضره نگاه کنه نه فروش میره و نه ارزش دیدن داره فقط با بد و کثیف نشون دادن ایران از خارجی ها جایزه میگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ کدوم این فیلمسازای جایزه بگیر نتونستن از نمایش و پخش فیلماشون در خارج درآمدی داشته باشن!!!! این یعنی بازار و تماشاچی و سینمادار ها همه میفهمن که این فیلم ها آشغالند و ارزش دیدن ندارند

    • از خوک ها دوری کنید

      برای چه برود ؟ مگر یادتان رفته شوی کثیف خوک را ؟؟؟ نمایش وقیحانه مانی حقیقی و لیلا حاتمی و مسابقه در خودفروشی و وطن فروشی شان را ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوک های کثیف

    • بدون نام

      فیلمسازان جایزه بگیر جز کثیفی و بدبختی در ایران نمیبینند. همین فیلمشان را مثلا به نام جامعه ی پاکستان یا لهستان یا یوگوسلاوی یا کشور های بی حاشیه بسازند هیچ کس به آنها جایزه نمیدهد. جایزه را برای تخریب ایران میگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب معلومه.

      • بی نام

        درود بر پناهی. تا کور شود آن کسی که نمی تواند موفق شدنشان را ببیند

      • بدون نام

        لعنت بر وطن فروش ها موفقیت در تشویق به وسیله ی دشمن خودش نشانه ی خیانت و پستی است

    • بدون نام

      کانون کارگردانان چرا از کارگردان ها نمیخواهد 4 تا فیلم درست و حسابی بسازند !!!؟؟ یعنی نمی توانند فیلمی بسازند که توش کمی از ایران مدرن و زیبا را به دنیا نشان بدهند؟ نمیتوانند فیلمی بسازن که بچه هاش تمیز و با ادب و خوش لباس باشند؟ ادم هاش معتاد وروانی نباشند ؟ اصلا بلدن فیلمی بسازند که راجع به شادی زیبایی و اتفاقات مثبت باشد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب اونوقت ارباب های خارجی که اینقدر براشون دم تکون میدن دیگه بهشون جایزه نمیدن

    • بدون نام

      سانسور چی نکات مثبتو بزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه نکته ی مثبتی در سیاه نمایی و ایران ستیزی و وطن فروشی هست؟

    • بدون نام

      دشمن میلیارد ها برای تخریب ایران و بد جلوه دادن ایران هزینه میکنه و مشتی هنرمند نما و فیلمساز خودفروخته مجانی این کارو براش انجام میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به وطن فروشیشون افتخار هم میکنند.

      • بدون نام

        قسمت دردناکتر ماجرا همینه

    • بدون نام

      مشکل خروج آقای پناهی مالی و شاکی خصوصی است. خب مشکلش رو حل کنه تا ممنوع الخروجیش برطرف بشه

    • بدون نام

      آقای پناهی اگر ایران کشوری عقب مانده است بخاطر اینه که هنرمندا و روشنفکراش اجنبی پرست و وطن فروشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه در تخریب ایران بین برخی هموطنانمون رقابت و مسابقه است

      • جعفرنیک نهاد

        هرساله تو آمریکا کلی فیلم ضد نهادهای نظامی مالی سیاسی ساخته میشه که گاهی تو همون آمریکا جایزه می گیرن اونقدر این فیلمها باید ساخته بشه تا بلکه بعضی‌ها گوشه ای از مشکلات و ببینن وقتی فساد وفقرهست چرا باید بگیم نیست

      • بدون نام

        آقای نیک نهاد در همون آمریکا صد ها و هزاران فیلم ساخته میشه که آمریکا رو برترین کشور جهان نشون میده و قهرمان های خیالی اش رو واقعی و شکست ناپذیر و شهر ها زیبا و مردم فداکار و مهربون و با فرهنگ و همه چی عالی ولی چند فیلم ساخته میشه که آمریکای واقعی رو نشون میده و اونام آخرش طوری تموم میشه که یعنی ما خوبیم و پلیدی ها رو پاک میکنیم و جاش رو روشنی میگیره و آخر فیلم بیننده با حس خوب سینما رو ترک میکنه.
        اما اینجا چی ؟؟؟ البته مشکلات زیادی هست اما اینکه فقط حرف از سیاهی ورنج و بدبختی زده بشه واقعا انصاف نیست و دروغ گویی و خیانت به مردم و کشوره. این ها برای جایزه اقسردگی و نا امیدی و یاس وناتوانی و سرخوردگی رو در جامعه ی ما القا میکنند و به خارجی ها هم میگن ایران جای وحشتناک و داغونیه که بهتره تموم تلاشتون رو برای نابودیش بکنید

    • بدون نام

      بیچاره کردن امثال اینا ملت رو با این پز و افاده های روشنفکریشون.بسه دیگه خسته شدیم از این همه خودبرتربینی.چقدر از بالا به مردم نگاه می کنید؟ به جهنم که فیلم حکومتی نمیسازی.عقده ای های بدبخت که همه چی رو میخواید به سیاست ربط بدید. حالا اون آشغالایی که تا حالا ساختی به چه دردی خورده؟ حیف لای جرز.

      پاسخ ها

      • کوروش

        نشون دادن واقعیت برای برخی تلخه دوروبرمونو یه نگاه بندازیم می بینیم کرمانشاهو که هنوز بیشترشون توکانکسن این همه اختلاس این همه فلاکت این همه تجاوز به کودک این همه بلای طبیعی که هیچ برنامه ای برای مقاوم سازی دربرابرشون نمیشه چه جوری ازاینا حرفی زده نشه تاکی خودمونو گول بزنیم اینارو نشون ندن مملکت درست میشه

      • کوروش

        نشون دادن واقعیت برای برخی تلخه دوروبرمونو یه نگاه بندازیم می بینیم کرمانشاهو که هنوز بیشترشون توکانکسن این همه اختلاس این همه فلاکت این همه تجاوز به کودک این همه بلای طبیعی که هیچ برنامه ای برای مقاوم سازی دربرابرشون نمیشه چه جوری ازاینا حرفی زده نشه تاکی خودمونو گول بزنیم اینارو نشون ندن مملکت درست میشه

      • فیلم های سیاه ضربه به اقتصاد ملی

        آقا کوروش ما خودمون تیشه به ریشه ی خودمون میزنیم.
        تولید ونمایش این فیلم ها از نظر اقتصادی با کثیف عقب مونده و بی فرهنگ نشون دادن ایران و القای این تصویر در ذهن مخاطبان خارجی باعث میشه تا توریست های خارجی تمایلی برای سفر به ایران نداشته باشند و حتی وحشت داشته باشند تا به ایران بیایند. این یعنی ما از درامد بسیار بالا و شیرین توریسم که میتونه چندین برابر نفت باشه محروم میشیم. برین سریال های ترکی رو ببینید که همه رو در روستاهاشون مانکن و خوشتیپ و با کلاس و رییس شرکت و صاحب بیزنس نشون میدن و خونه های دهاتی ها ویلا های بسیار گرانقیمته و نه کثیفی و نه اعتیاد و نه نا امنی رو نشون نمیدن و همه ی دنیا برای سفر به ترکیه مسابقه میدن. ما خودمون رو به دنیا چه نشان میدهیم و دیگران چه تصویری از خود نشان میدهند؟؟؟

    • بدون نام

      اینکه تو جشنواره اخیر برلین خوک شون جایزه نبرده که دیگه تقصیر ایران نیست. برید یقه رفقای اونور آبی رو بگیرید.چرا چرت و پرت گفته؟
      در جواب این آدم باید گفت: باشه بابا تو خوبی، تو جلو بشین اصلا...چشم آبیه تویی... همه گوشت های خورشت کَن و برلین هم مال تو.

    • بدون نام

      اونور آب یه تف مفتی هم تو صورتت نمیندازن خودت میدونی چه چراغ سبزی نشون دادی که حالا رفتی کن.مردم هم خائن های وطن فروشی مث تو رو خوب میشناسن. همین که هنوز دستت برای یه عده احمق رو نشده برو کلاهتو بنداز هوا.ما که میدونیم چی هستی و سر و دمت رو برای کی تکون میدی. الکی هم پاچه نگیر.استخون از کن رسیده رو لیس بزن.

    • بدون نام

      یک نفر بیست تا پیام ضد آقای پناهی داره معلومه بد جوری داره از حرفش میسوزه

      پاسخ ها

      • ققنوس

        جناب سانسورچی.کلاهت راقاضی کن!!!!
        اینهایی که چاپ کردی نطرات کاربران است یافحشنامه یاتوهین نامه !!!!!!
        لطف کنید نظرات اشخاصی را ارابه بدهید که موافقت ویا مخالفتشان راباچاشنی ادب ونزاکت اعلام کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج