۷۰۳۲۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقبال فدراسیون فوتبال از پیشنهاد صدا و سیما

نخستین نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۹۷ به ریاست مهدی تاج برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که در ابتدای نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون از اعضای هیئت رئیسه به دلیل همکاری و همراهی فعال در امر سازماندهی و برنامه ریزی‌های فدراسیون فوتبال، کسب عناوین موفق در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که در شرایط سخت مالی و در سال گذشته به دست آمده، تقدیر و تشکر کرد.


مهدی تاج در ادامه ضمن تشکر از نقش کلیدی و راهبردی اعضای هیئت رئیسه از آنها خواست تا در جهت موفقیت تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی و جام ملت‌ها، توسعه و ارتقا فوتبال، لیگ فوتبال، فوتبال پایه و همچنین حوزه درآمد‌زایی و امور اقتصادی، فدراسیون فوتبال را همراهی کنند.


سپس دستورالعمل جامع نظام هماهنگ آموزش و ارتقاء مربیگری فوتبال که توسط کمیته آموزش پیشنهاد شده بود، پس از توضیحات دکتر میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش، مورد بررسی همه جانبه اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت و به تصویب رسید.


همچنین با پیشنهاد کمیته داوران اسماعیل صفیری و طاهره کشتیرانی به عنوان اعضای جدید کمیته داوران انتخاب شدند.
از دیگر مصوبه‌های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این بود که به سازمان لیگ فوتبال اختیار داده شد تا در اسرع وقت در رابطه با قرارداد تبلیغات محیطی سال ۹۷-۹۶ اقدامات لازم را به عمل آورند.


هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اختیار داد تا طبق راهکارهای قانونی برای تعیین پیمانکار تبلیغات محیطی سال 98-97 اقدامات لازم را انجام و نتیجه آن را در اختیار هیئت رئیسه فدراسیون قرار دهند.


در ادامه جلسه، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد سازمان صدا و سیما در رابطه با پرداخت حق پخش و نتیجه همکاری با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال، مطرح شد و ضمن استقبال از رویکرد صدا و سیما در پرداخت حقوق حقه فوتبال، مقرر شد موضوع در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال سریعا بررسی شود. ضمن اینکه کمیته بازاریابی این موضوع را بررسی و کارشناسی کرده و در نهایت پس از تصویب جهت اقدامات بعدی به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال منعکس کند.


همچنین بنا به پیشنهاد کمیته فنی و توسعه فوتبال و موافقت اعضای هیئت رئیسه، حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شد. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های تیم ملی فوتبال امید اعلام و مقرر گردید تامین کلیه نیازهای مالی و اجرایی توسط فدراسیون فوتبال صورت گیرد.


در ادامه جلسه گزارشی از نامه ارسالی فیفا درباره حضور اینفانتینو و تشکر وی از دکتر روحانی، ریاست محترم جمهور و دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و دیگر برنامه‌های جذاب سفر ایشان مطرح شد.


در پایان این نشست گزارشی از برنامه‌ها و بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال به اعضای هیئت رئیسه ارائه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج