۷۰۳۲۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کمپانی:

منچسترسیتی باید از قهرمانی اش دفاع کند

ونسان کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، پس از قطعی شدن قهرمانی تیمش در رقابتهای این فصل لیگ برتر، تاکید کرد که تیمش قصد دارد فصل آینده از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

ورزش سه: ونسان کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، پس از قطعی شدن قهرمانی تیمش در رقابتهای این فصل لیگ برتر، تاکید کرد که تیمش قصد دارد فصل آینده از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.


شاگردان پپ گواردیولا که با شکست در دربی منچستر، جشن قهرمانی شان کمی به تاخیر افتاد، با شکست 1-0 امشب منچستریونایتد برابر وست بروم، قهرمانی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی شده دیدند.


سیتی دو بار قبلی که در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ قهرمان لیگ برتر شد، نتوانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند اما کمپانی امیدوار است که بتوانند فصل آینده این کار را انجام بدهند.

منچسترسیتی باید از قهرمانی اش دفاع کند


او به خبرنگاران گفت:" نمی توان همه چیز را به سرنوشت سپرد. پیش از اینکه بفهمید، قهرمانی را ازدست می دهید. من خوش شانس بودم که سه بار قهرمان لیگ برتر شدم اما چند جام را هم از دست دادم.


امروز من خوشحال هستم. تصور می کنم که این حرف من کمی حوصله هم تیمی هایم را سر می برد اما من حالا منتظر دیدن واکنش هستم. من هیچ وقت نتوانستم از قهرمانی مان دفاع کنم و می خواهم ببینم که این تیم می تواند موفق تر باشد یا نه.


در سن من، هنوز می توان چیزهای زیادی یاد گرفت و از هر لحظه لذت برد اما فکر می کنم ما یک چیز مشترک داریم و آن اشتیاق برای موفقیت های بیشتر است و اینکه راضی نمی شویم. شاید من اولین کسی باشم که به فصل آینده فکر می کنم. نمی خواهم مغرور شوم. این یک امپراطوری نیست. این فقط یک قهرمانی است. درخشان است اما می خواهم تیم تمام پتانسیل اش را نشان بدهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج