جاباما
۷۰۴۱۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جباروف رکورددار دقایق بازی در آسیا

با پایان گرفتن دیدارهای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سرور جباروف دارای رکورد بیشترین دقایق حضور در ترکیب تیم استقلال شد.

خبرگزاری مهر: سرور جباروف با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب آبی پوشان تعداد بازی های آسیایی‌اش با پیراهن استقلال را به عدد ۶ رساند تا در کنار داریوش شجاعیان و وریا غفوری یکی از سه بازیکن استقلال باشد که در هر ۶ دیدار مرحله گروهی این تیم به میدان رفته است.

جباروف از مجموع ۵۴۰ دقیقه بازی آسیایی آبی پوشان تنها ۲۰ دقیقه را از دست داده و با ۵۲۰ دقیقه حضور در میدان دارای بیشترین دقایق بازی در بین بازیکنان استقلال است. داریوش شجاعیان تنها ۳ دقیقه کمتر از جباروف در میدان حضور داشته و با ۵۱۷ دقیقه حضور در ۶ بازی بعد از جباروف دومین بازیکن استقلال است که بیشترین دقایق حضور در میدان را در دیدارهای آسیایی این تیم دارد.

وریا غفوری نیز با ۴۹۵ دقیقه حضور در ۶ بازی سومین بازیکن آبی هاست که دارای بیشترین بازی در آسیا می باشد. امید ابراهیمی که تا هفته گذشته با ۵ بازی کامل و ۴۵۰ دقیقه در راس این جدول قرار داشت و به دلیل محرومیت دیدار با الهلال را از دست داد، حالا با ۴۵۰ دقیقه و ۵ بازی به همراه امید نورافکن با آماری کاملا مشابه چهارمین بازیکن آبی پوشان هستند که دارای بیشترین دقایق بازی هستند.

فرشید اسماعیلی با ۵ بازی و ۴۵۵ دقیقه، روزبه چشمی ۵ بازی و ۴۴۳ دقیقه، پژمان منتظری با ۵ بازی و ۳۶۳ دقیقه و مامه تیام با ۵ بازی و ۳۶۰ دقیقه در رده‌های بعدی قرار می گیرند. کمترین دقیقه حضور در میدان نیز به طور مشترک تعلق می‌گیرد به محسن کریمی و بویان با تنها یک دقیقه حضور در میدان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج