جاباما
۷۰۴۳۴۸
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

انگلیس: ایران از دخالت در یمن دست بردارد!

نمایندگان انگلیس و فرانسه در نشست امروز شورای‌امنیت درباره یمن بدون اشاره به ادامه محاصره ظالمانه این کشور توسط ائتلاف سعودی، تنها به ابراز نگرانی از اوضاع این کشور بسنده کردند.

خبرگزاری مهر: نماینده انگلیس و فرانسه در نشست امروز شورای‌امنیت درباره یمن به تکرار مواضع پیشین خود درباره اوضاع در این کشور پرداختند.

نماینده فرانسه در سازمان ملل در این باره گفت: افزایش تنش های کنونی در یمن ما را نگران کرده است. بحران انسانی در یمن ادامه دارد و بر این اساس باید گفتگوها برای رسیدن به راه حلی پایدار در یمن آغاز شود.

وی ادامه داد: باید بدون قید و شرط به راه های ارائه شده توسط سازمان ملل درخصوص یمن بازگردیم.

دیپلمات ارشد فرانسه در سازمان ملل بدون اشاره به بیش از ۳ سال تجاوز همه جانبه سعودی ها به یمن در جانبداری آشکار از ریاض مدعی شد: حملات موشکی حوثی ها تبعات زیادی بر صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی دارد! ما حملات موشک بالستیک حوثی ها به عربستان را محکوم می کنیم!

نماینده فرانسه در سازمان ملل تأکید کرد: تمامی فرودگاه ها و بنادر یمن باید باز بمانند تا کمک های امدادی به این کشور برسد. از فراگیرشدن بیماری هایی مانند دیفتری و وبا در یمن ابراز نگرانی می کنیم. همه باید از طرح های مارتین گریفیت (نماینده جدید سازمان ملل در یمن) حمایت کنند.

نماینده انگلیس نیز در ادامه این نشست مدعی شد: ایران باید از دخالت های بی ثبات کننده خود در یمن دست بردارد. حملات موشکی حوثی ها به عربستان را محکوم می کنیم. این حملات موجب تشدید تنش ها می شود. از ایران می خواهیم تا فعالیت های خود در این خصوص را متوقف کند. تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل باید اجرائی شوند. ما از آنچه در این کشور در حال روی دادن است نگران هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تایمازوف

      این انگلیس و فرانسه نصف دنیارو به لجن کشیدن اونوقت به ایران میگن دخالت نکنه دوغتونو بنوشید باو

    • بدون نام

      خدا بر انگلیس و فرانسه و امریکا که دولت مردانشان قاتل و جانی هستند لعنت کند که جنگ افروزان ائتلاف عربی جاهلانه را محکوم نمی کنند و به آنها سلاح پیشرفته می فروشند اما مدافعین کشور و ملت یمن را محکوم می کنند.

    • بدون نام

      ولی شما روباه انگلیس بر دخالتتان بیازایید، لعنتی ها، چند روز پیش به سعودی قاتل بمب فروختید

    • بدون نام

      انگلیس==روباه مکار

    • شهرآشوب

      به انگلیس ربطی ندارد روباه پیر دست از سر منطقه بردارد

    • رضا ط

      ایران : عن گریس اولا که لطفا خفه شو ، دوما بهتره تو و عمه ریکا و فران۳ به جای ذرت پرت کردن و حرف مفت زدن از کشتار زن و بچه و مردم بیگناه یمن و سوریه و فلسطین دست بردارید.

    • بدون نام

      یعنی بماند مثلی لاشخور ها تاحالا مردمی یمن تیکه تیکه کردید تیکه تیکه کنید خدا لعنتت کند انگلیس وآمریکاه بااین بی منطقی ات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج