جاباما
۷۱۱۸۲
۹۹ نظر
۵۲۴۶
۹۹ نظر
۵۲۴۶
پ

سامسونگ گلکسی نوت ۳ خوبه واقعا؟

Samsung Galaxy Note ۳ دارای یک صفحه نمایش بزرگ و پردازنده ۴ هسته ای قوی و قلم S بهبودنسبت به سری‌های پیشین است. از مزایای دیگر می‌توان به عمر طولانی باتری و کیفیت صدا و تصاویر عالی اشاره کرد.

گویا آی تی:

بررسی محصول جدید سامسونگ، Samsung Galaxy note ۳:


نوت قدرتمند همراه با تقویت مهارت‌های قلم مخصوص.

مزایا نوت ۳: Samsung Galaxy Note ۳ دارای یک صفحه نمایش بزرگ و پردازنده ۴ هسته ای قوی و قلم S بهبود نسبت به سری‌های پیشین است. از مزایای دیگر می‌توان به عمر طولانی باتری و کیفیت صدا و تصاویر عالی اشاره کرد.

معایب نوت ۳: مثل دیگر محصولات کمپانی سامسونگ گران قیمت است. اندازه آن بزرگ است و از همه موارد بدتر بدنه آن از پلاستیک ارزان قیمت می‌باشد.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

سخن نهایی نوت ۳: اگر چه بدنه ظاهری آن ارزان قیمت است و باعث اذیت و آزار کاربر می‌شود، این محصول در رده بندی بهترین محصولات کمپانی سامسونگ قرار گرفته است.

Galaxy Note ۳ با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه شده است و دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با لبه های تیز است. عمر باتری بهبود یافته است و مناسب برای کار کردن در مسافرت و راه های دور است. اکنون با نسل سوم خانواده نوت رو به رو هستیم و مشاهده می‌کنیم که نوت ۳ دارای پیشرفت‌های بسیار نسبت به نوت ۲ است. قدرت این دستگاه هوشمند افزایش یافته و کار کردن با قلم هوشمند S بسیار لذت بخش تر شده است.

قیمت و زمان عرضه :

در اکتبر سال ۲۰۱۳ فروش و عرضه نوت ۳ در ایالت متحده آمریکا آغاز می‌شود و طبق قرار داد نوشته شده، قیمت نوت ۳ در شرکت‌های Verizon و AT&T حدود ۲۹۹٫۹۹ دلار و در شرکت T-Mobile ۱۹۹٫۹۹ دلار است و شما باید به مدت ۲۴ ماه و ماهی ۲۱ دلار به شرکت پرداخت کنید.

چه ویژگی جدیدی در نوت ۳ وجود دارد؟

نوت ۳ نسبت به اعضای پیشین خانواده نوت پیشرفت قابل توجهی کرده است. به طور خلاصه، دارای یک صفحه نمایش با کیفیت HD و اندازه ۵٫۷ اینچ است و ویژگی‌های قلم S بیشتر شده است که در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت. سرعت پردازنده نسبت به نوت های قبلی بیشتر شده است.

طراحی و ساخت:

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

موضع سامسونگ نسبت به محصول جدیدش بسیار روشن است. وقتی محصول نهایی را با دقت بررسی می‌کنیم می‌بینیم که ظریف‌تر و در عین حال پیچیده تر از آنچه هست که قبلاً درباره‌اش شنیده‌ایم. نوت ۳ را اندازه گیری کردیم و مشاهده شد که ۶ اینچ طول و ۳٫۱ اینچ عرض و تنها ۰٫۳۳ اینچ ضخامت دارد. با وجود صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی خود از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی باریک‌تر است.

از سوی Samsung Mega با صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی خود نسبت به نوت ۳ به نظر خیلی قطور تر می‌رسد.طراحان به مقدار چند صدم از یک اینچ را در طراحی نوت ۳ تغییر دادند و نتیجه این کار این بود که اندازه نوت ۰٫۵ در هر اینچ شد. اما خوب بهتر است به دیگر رقیبان نوت ۳ هم دقت کنید، Htc One و Samsung Galaxy S۴ و Motorola Droid MAXX از جمله گوشی‌های بزرگ کمپانی سازنده خود بودند که در دست هم به سختی قرار می‌گرفتند اما از سوی دیگر Samsung Galaxy Mega با صفحه نمایش عظیم خود یعنی ۶٫۳ اینچ باعث شده است که اندازه نوت ۳ برای ما بسیار اندازه و مناسب باشد.

بدنه نوت ۳ صاف و پلاستیکی و بیضی شکل و پشت آن از جنس چرم مانند است. طراحی گوشی نسبت به سری‌های قبل تغییر کرده است و اثر انگشت بر روی شیشه صفحه نمایش باقی نمی‌ماند و از این نظر یک امتیاز مثبت است.همچنین در قسمت پشت گوشی شما دوربین را مشاهده می‌کنید. لنز دوربین ۱۳٫۳ مگا پیکسل و همراه با فلش LED است. درون این گوشی هوشمند یک باتری قوی ۳۲۰۰ میلی آمپری و یک کارت حافظه قرار گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

محل قرار گرفتن کارت حافظه دقیقاً بالای میکرو سیم کارت قرار داده شده است و این به آن معناست اگر می‌خواهید کارت حافظه خود را ارتقا دهید مجبور هستید در ابتدا باتری را بیرون بیاورید و سپس کارت حافظه را تغییر دهید.

توجه داشته باشید که قلم هوشمند S در قسمت پایین گوشی قرار گرفته شده است. بر روی بدنه گوشی سه دکمه فیزیکی قرار گرفته که عبارتند از:یک کلید کوچک برای خاموش و روشن کردن در سمت راست و یک دکمه کوچک در سمت چپ برای تغییر صدا و یک دکمه بزرگ بیضی شکل برای رفتن به قسمت خانه و اصلی برنامه‌ها در زیر صفحه نمایش قرار داده شده‌اند. اطراف این دکمه دو کلید خازنی برای رفتن به قسمت منو و بازگشت وجود دارد.

در بالای صفحه نمایش شما یک دوربین رو به جلوی ۲ مگا پیکسلی می‌بینید که برای چت‌های تصویری و عکس‌های پرتره شما کاربرد بسیاری دارد. در لبه بالای نوت ۳ یک جای جک هدفون ۳٫۵mm قرار داده شده است. لبه پایین نوت ۳ همان چیزی بود که به آن فکر می‌کردم. یک پورت Micro-USB همراه با جای جک USB ۳ و همان طور که می‌دانید پورت USB ۳.۰ داده‌ها را در زمان سریع‌تری انتقال می‌دهد (حدود ۱۰ برابر سریع‌تر) و به راحتی با کامپیوتر و لپ تاپ همکاری می‌کند.

صفحه نمایش خیره کننده:

به این حرف من اعتماد کنید وقتی می‌گویم که صفحه نمایش نوت ۳ در عین سادگی زرق و برق دار است و توجه کاربر را به خود جلب می‌کند. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و با رزولوشن Full HD و ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل و ۳۸۵ppi است.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

قطعاً شما نوت ۲ را به خاطر می‌آورید (صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسلی و ۲۶۷ppi). صفحه نمایش نوت ۳ دارای کنتراست بالاست و زاویه دید کاربر بسیار گسترده است. همانند گوشی هوشمند نوت ۲ شما ۴ حالت صفحه نمایش را می‌توانید انتخاب کنید (دینامیک، استاندارد، عکس حرفه ای و فیلم) که البته من حالت فیلم را بیشتر ترجیح می‌دهم چون رنگی که در آن قرار گرفته و تنظیم شده است جز واقعی‌ترین رنگ‌ها است.

صفحه نمایش بسیار روشن و واضح است. شما به راحتی می‌توانید جزئیات عکس‌ها و فیلم‌ها را به بیتید. چشم کاربر هنگام کار کردن با صفحه نمایش خسته نمی‌شود و این مزیت بزرگی است.

همه چیز در مورد قلم هوشمند S:

من شک دارم که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند از قلم S استفاده کنند و سامسونگ درصدد این است که ویژگی‌هایی به قلم مخصوص خود اضافه کند تا کاربران وفاداری برای این تکنولوژی پیدا شوند. حتما شما تبلت Samsung Galaxy note ۱۰٫۱ را به یاد دارید که در آن با قلم S به راحتی می‌توان از کلیه امکانات تبلت مانند حرکت بین صفحات یا اجرای نرم افزارها و حتی تایپ کردن با صفحه کلید مجازی روی صفحه بهره برد اما برای انجام امور معمول و رایج در تبلت‌ها، استفاده از دو دست سریع‌تر و راحت‌تر از این قلم هوشمند است. من فکر می‌کنم کمپانی سامسونگ می‌خواهد با این قلم کارهای شگفت انگیزی انجام دهد.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

شما می‌توانید از این قلم در هر برنامه و یا صفحه ای استفاده کنید و با نگه داشتن قلم در بالای صفحه نمایش و فشردن دکمه قلم S آن را فعال کنید. Action Memo به شما اجازه می‌دهد که اقدام به ثبت یک یادداشت جدید کنید و می‌توانید آن‌ها را به لیست کارهای روزانه تبدیل کنید. به هر حال یکی از مشکلات بدی خط با استفاده از قلم هوشمند است من در یکی از تجربیاتم مشاهده کردم که دست خط دوستم را که با قلم هوشمند S نوشته بود را نمی‌توانستم بخوانم.

از ویژگی S Finder برای جستجوی جهانی استفاده می‌شود و در گوشی می‌توانید برای یافتن دست نوشته‌ها و یا غربال کردن کلمات و یادداشت‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با قلم به صفحه نمایش ضربه بزنید و یک برنامه کاربردی را اجرا کنید. یکی دیگر از قابلیت‌ها این است که شما می‌توانید پست الکترونیکی خود و یا مرورگر وب را باز کنید و یا یک پنجره دیگر که شامل دفترچه تلفن و یا ماشین حساب است را باز کنید و همه این پنجره‌ها می‌توانند شناور باقی بمانند و با همه آن‌ها کار کرد.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

برای مثال فکر کنید که شما در حال خواندن یک ایمیل دریافتی هستید، سپس می‌خواهید از دفترچه تلفن شماره شخصی را پیدا کنید و با وی تماس بگیرید این سه مرحله به راحتی انجام می‌شود و سرعت بین سوئیچینگ برنامه‌ها بسیار بالا است و شما شاهد اتلاف وقتی نیستید.من فکر می‌کنم یکی از ویژگی‌های بسیار مفید و مورد کاربرد همان امکانات چند پنجره است به خصوص برای کاربرانی که در یک آن واحد از چندین برنامه استفاده می‌کنند. این تابع به شما اجازه می‌دهد که دو پنجره مختلف را باز کنید و با کشیدن و رها کردن می‌بینید که محتوای بین آن‌ها با هم ادغام شده است. این خصوصیت برای یادداشت برداری بسیار کاربردی است به خصوص هنگامی که می‌خواهید جزئیات یک مکان را از ایمیل خود یادداشت برداری کنید و از آن برای استفاده از محل جلسات مهم من در قسمت یادداشت‌ها استفاده کنید.

نرم افزارها و واسط کاربری و پیشنهاد های جدید سامسونگ:

ممکن است سیستم عامل این محصول جدید KitKat پیشنهادی نباشد ولی سیستم عامل Android ۴٫۳ Jelly Bean بر روی آن نصب شده که اخیراً ارائه شده است. Android KitKat به زودی عرضه می‌شود و من امیدوارم نوت ۳ به روز رسانی شود و از این سیستم عامل جدید استفاده کند. که دارای قابلیت‌های بیشتری است. همان طور که می‌دانید Nestlé صاحب برند شکلات KitKat در مقابل استفاده تیم اندروید از این نام برای نام گذاری اندروید ۴٫۴ که نوعی تبلیغ رایگان شکلات‌های آن به شمار می‌رود، برای گوگل و محصولات سری نکسوس، بر روی بسته بندی‌های خود تبلیغ خواهد کرد تا به این صورت یک بازی برد-برد برای هر دو شرکت شکل گرفته باشد و در حوزه های نفوذ یکدیگر تبلیغ کرده باشند. داخل بعضی از این بسته بندی‌ها گیفت کارت گوگل پلی خواهد بود. رابط کاربری سفارشی سامسونگ که ما آن را به اسم TouchWiz می‌شناسیم، گذشته از تمام پیشرفت‌هایی که در قلم هوشمند S شاهدش بودیم، رابط کاربری دقیقاً مثل Samsung Galaxy s۴ است. در عین حال که رابط کاربری بسیار کاربردی است اما از دید من قدیمی است.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

یکی از ویژگی‌های جدیدی که درون سامسونگ نوت ۳ قرار گرفته است این است که برنامه های خاصی را که مورد توجه شما است را می‌توانید درون یک پوشه بریزید. در این پوشه که سامسونگ نام گرفته است شما می‌توانید برنامه های مورد نظر خود را قرار دهید.

نکات مهمی که وجود دارد عبارت اند از: یادداشت برداری و فرامین S برای دستور های صوتی و ویدیوها و عکس و ضبط صدا که همه این‌ها دارای کیفیت بسیار بالا هستند.

شما با گوگل پلی به راحتی می‌توانید کار کنید و نرم افزار های دلخواه خود را دانلود کنید.یکی از ویژگی‌های جدیدی که درون سامسونگ نوت ۳ قرار گرفته است این است که برنامه های خاصی را که مورد توجه شما است را می‌توانید درون یک پوشه بریزید. در این پوشه که سامسونگ نام گرفته است شما می‌توانید برنامه های مورد نظر خود را قرار دهید.

نکات مهمی که وجود دارد عبارت اند از:یادداشت برداری و فرامین S برای دستور های صوتی و ویدیوها و عکس و ضبط صدا که همه این‌ها دارای کیفیت بسیار بالا هستند. شما با گوگل پلی به راحتی می‌توانید کار کنید و نرم افزار های دلخواه خود را دانلود کنید.

دوربین:

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

اگر شما دوربین گوشی کهکشانی سامسونگ یعنی Galaxy S۴ را دوست دارید بهتر است این خبر خوب را بشنوید که شاتر هر دو محصول سامسونگ یکی است. دوربین ۱۳ مگا پیکسلی که به فلش LED مجهز شده است، این دوربین دارای حالت‌های مختلف برای عکاسی می‌باشد و بهتر است شما دنبال اختلافی از جهت دوربین در بین نوت ۳ و سامسونگ S۴ نباشید. قابلیت پانوراما و حذف مردم و اشیا در پس زمینه شما از دیگر قابلیت‌ها می‌باشد.

هنگام عکاسی در داخل خانه و محیط‌های بسته می‌توانید عکس‌های با کیفیت بالا و شفاف بگیرید. در حالت اتوماتیک تعادل رنگ سفید برقرار است. در عکس زیر گل‌ها در رنگ‌های بسیار زنده هستند و حتی با این که آسمان ابری است جزئیات به طور واضح قابل تشخیص است که اندازه عکس ۳۰۹۶ * ۴۱۲۸ پیکسل است.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

عملکرد دوربین این گوشی بسیار شبیه به Samsung Galaxy S۴ و HTC One است. یکی دیگر از ویژگی‌ها عملکرد سریع برای عکس گرفتن است که بسیار مناسب برای عکاسی از کودکان و حیوانات خانگی است. بدون فلش زیاد نمی‌توان عکس‌های خوبی گرفت و شما باید در مناطق تاریک حتماً از فلش استفاده کنید.

قدرت شگفت انگیز تلفن همراه:

بهتر است کمی هم به بررسی سخت افزار بپردازیم. پردازنده ۲٫۳GHz چهار هسته ای Snapdragon ۸۰۰ است که دارای ۳۲GB حافظه داخلی است و همان طور که انتظار می‌رفت سرعت این گوشی برای پاسخگویی به درخواست کاربر بسیار بالاست.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

پردازنده نمره ۲۳٬۰۴۸ را از ما می‌گیرد و من آرزو می‌کنم کاش قادر بودم یک صفر به انتهای نمره اضافه کنم زیرا قدرت پردازنده چهار هسته ای بسیار بالا است. وقتی پردازنده را با دیگر رقیبان مقایسه می‌کنیم مشاهده می‌شود که پردازنده گوشی هوشمند Htc One نمره ۱۲٬۱۹۴ و گوشی سرسبد سامسونگ یعنی Galaxy S۴ نمره ۱۱٬۳۸۱ و محصول جدید شرکت ال‌جی نمره ۱۹٬۰۵۰ کسب می‌کنند.

سرعت داده‌ها :

من نوت ۳ را از طریق T-Mobile تست کردم و دستگاه قادر به اتصال به شبکه ۴G LTE در نیویورک است. سرعت به طور متوسط ۸٫۳Mbps بود ولی آپلود فایل‌ها خیلی بد نبود و دارای سرعت متوسط ۶Mbps بود.
من موفق شدم برنامه کاربردی را با حجم ۴٫۹۶MB را در مدت ۸ ثانیه دانلود کنم.

سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟

کیفیت تماس:

سامسونگ از کیفیت برقراری تماس صوتی در نوت ۳ غافل نبوده است. من از شبکه GSM شرکت T-Mobile برای آزمایش استفاده کردم و می‌توانم به راحتی بگویم به راحتی یکی از با کیفیت‌ترین مکالمه‌هایی بود که می‌شنیدم. دوستانم از کیفیت صدای من در هنگام تماس شگفت زده بودند و من بدون کوچک‌ترین وقفه و یا صدایی می‌توانستم با آن‌ها مکالمه کنم.

طول عمر باتری:

نوت ۳ با وجود بدنه نازکی که دارد از تمام قدرت خود برای انجام کار استفاده می‌کند. نوت ۳ دارای یک باتری قوی ۳۲۰۰ میلی آمپری است که به طرز حیرت آوری در تست ما حدود ۱۵ ساعت تماشای فیلم ویدیویی با کیفیت HD طول کشید تا کل باتری تخلیه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      تلوزیون ما از این کوچیک تره

      خخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • erfan

        من دارم عالیه لباس تنتوبفروش ولی بخر.

      • رستا

        گوشی من نوت 3 هستش و چند ساله که دارمش و هنوز مثل روز اول کار میکنه فقط مواظب باشید چرم قابش خط نیوفته چون زشت میشه و هروقت خط افتاد از قاب استفاده کنید

    • هوشنگ محمدی سرشت

      سلام: این موبایل سامسونگ گلکسی نوت 3 را از کجا میتوان خریداری کرد و قیمت ریالی آن چند است؟

      پاسخ ها

      • mona

        قیمت این گوشی 2,279,000 تومان است

      • سلام

        قیمتش1.779.000

    • مهدی علی عباسی

      باسلام درموردتمام گوشی هامطلب بگذاریدومشخصاتشان راهم بنویسید.

    • mohammadreza

      سلام

      میخواستم اگه میشه یه مقایسه هم بین دو مدل این گوشی یعنی n9000 و n9005 بزارید یا تو همین مقاله بنویسید که کدوم سریعتر هست و مصرف باتری کمتری داره چون واقعا به این اطلاعات نیاز دارم خیلی ممنون

    • محمد

      سلام:
      لطفا هر دو مدل n9000 و n9005 را باهم مقایسه کنید بگید از لحاظ سخت افزاری کدوم بهتره و قدرتمند تره ممنون میشم راهنمایی کنید.در ضمن تا اونجایی که من اطلاع دارم نوت3 8 هسته ای درسته؟در این موردم توضیح دقیقی بدین ممنون میشم چون من واقعا در این مورد سردرگمم

    • شهاب الدین

      سلام ؛ نوت 3 در دو مدل چهار هسته ای و هشت هسته ای عرضه شده .
      به طور خلاصه چهار هسته ای هم قدرتمند تر است و هم داغ نمیکند و هم فیلم برداری با دوربینش خیلی خیلی محشرتر از هشت هسته ای هست ولی عکاسی یکیه و هم عمر باتری بهتره است (مصرف باتری بهینه تر از هشت هسته ای)
      در کل تو ایران هشت هسته ای گرون تر (حدودا 50 الی 100 ) و تقریباً هشت هسته ای بدون گارانتی 2050000 هست ( 4/8/92)
      بهتره بدونین هشت هسته ای هم زمان کار نمیکنه ( اینو مردم نمیدونن فک میکنن خیلی قوی تره ! ) چهار هسته 1.9 کار میکنه ولی تو مدل چهار هسته ای ؛ چهار هسته 2.3 باهم کار میکنن (البته نه همیشه ولی نیاز شد!) که به مراتب بهتتره و قدرتمند تر(خفن ترین سی پی یو تا حالا !!! همین چهار هسته ای روی نوت 3 هست؛ شاید باورت نشه ولی معرکست !!!) .
      برین همون چهار هسته ای رو بخرین .
      این گوشی تو مایه های کامپیوتر وا میسه خیالتون راحت (رم 3؛سی پی یو 4 هسته ای دیگه چی می خوای ؟! )

      پاسخ ها

      • ادم

        دوست عزیز اشتباه میکنید فیلم برداریش خیلی خیلی محشر نیست بلکه فرقش فقط فیلم برداری 4k هست که توی ایران بی فایده هست چون فرضا فیلم با اینم کیفیت گرفتین کجا میخواین ببینین مصرف باتر 8 هسته ای طبق بنچمارک ها بهتر بوده سی پی یو اونهم همینطور ولی در گرافیک یه سر سوزن از 4 هسته ای کم اورد که مقدارش اونقدر ناچیزهه که به چشم نمیاد لطفا اطلاعات اشتباه به مردم ندید با تشکر

      • ادم

        در باره سی پی یو هم باید بگم اون4 هسته ای هم 2 هسته کارهای کوچک و در کارهای سنگین 4 هسته فعالن ولی در 8 هسته ای 4 هسته برای امور ضعیف هستن و امور سنگین 8 هسته باهم اطلاعات ناقص نندازین به همه چه حرفا مردم نمیدونن خیال کردی خیلی حالیته برو خاله افکار خنده داری داری الانم 8 هسته بدون گارانتی 920/1 هست تازه اون چهار هسته 2 هسته ای که فعال میشه 2.3 هست باعث گرمای بیشتری میشه بنچمارکها نشون داده 8 هسته ای کمتر داغ میکنه عقل کل از گوشی چیزی سرت نمیشه بشین کامنتای دیگران رو بخون

      • آرش

        دمت گرم ادم ای پسره هیچی حالیش نیست

      • محمد

        با عرض معضرت از همه دوستان هیچکدوم اطلاعات ندارین فقط حرف میزننین!!
        اصلا 8 هسته ای وجود نداره بالاترین تکنولوژی بازار4هسته ای هستش و8 تا Threads داره یعنی:
        Cores 4 / 8Threads
        یعنی 4هسته فیزیکی که هرکدوم 2تا هسته مجازی که بهش میگن نخ یا Threads داره واون 4هسته ای که میگید یعنی 2 هسته ایه و 4Threads
        جایی نگین 8 هسته ای بهتون بخندن!!

      • محمد

        4 هسته ایش هیچ جا کم نمیاره و تقریبا هیچ جایی نیاز به 4هسته ی مجازی پیدا نمی کنید

      • محمد

        آخه چرا وقتی اطلاعات ندارید نظر میدید عزیز من اصلا همون هسته فیزیکی که2تا مجازی داره به صورت پارالل یعنی موازی با هم کار میکنند و هسته مجازی از فیزیکی جدا نیست و وقتی میگید هسته فیزیکی یعنی 2تا مجازی با هم داره کار میکنه(در 4هسته ای) و کلا اگر CPU 20%فعالیت کنه اعمال رو تقسیم میکنه در 8 هسته مجازیش و اینطور نیست که یکی یکی تا 100% کار کن بعد دیگری وارد کار بشه!!

    • amir

      گلکسی نوت 3 در بازار ایران چند قیمته؟؟؟

      پاسخ ها

      • نیما

        الان زیر دو میلیون هستش

    • parham

      کجا می توان این گوشی را به همراه ساعتش خریداری کرد؟

      پاسخ ها

      • میلاد

        خونه ی آقا شجاع.....

    • مرمر

      بالاخره یه منبع معتبر معرفی کنید به من که آیا داغ می کنه یا نه؟؟؟ :( 4هسته ای یا 8هسته ای؟ لطفا راهنمایی ؛)

      پاسخ ها

      • محمد

        دوست عزیز شما نیازی به منبع ندارید مسلم هست که بالا رفتن تعداد core ها دما رو میبره بالا چون در یک مکان فیزیکی محدود برای cpu تعدادترانزیستورها که بره بالا برای بالا بردن توان کاری cpu دما زیاد میشه مثل اینه که توی یک خیابون بخواد 2ماشین رد شه یا 50تا.
        باید مشخص بشه که این ایجاد دمای بیشتر در 8هسته ای به قول دوستان غیرعادی هسست یا نه که من بعید میدونم شرکت سازنده که الان تقریبا بیشترین فروش رو در دنیا داره انقد الکی کار کنه کهcpu مشکل فیزیکی داشته باشه،درضمن قبل از اینکه وارد بازار بشه بیش از 1000بار این cpu ها مورد تست قرار میگیرن!!

    • omid

      تلویزیون عمومیه

    • مهدی

      لطفا راهنماییم کنید که آیا 9005 از زبان فارسی پشتیبانی می کنه یا نه؟؟ تو یک جایی خوندم که زبان فارسی رو ساپورت نمی کنه.

    • شایان

      کسانی که این گوشی رو دارن لطفا بگن که آنتن دهیش چه طوره؟ از یکی شنیدم کمی ضعیفه، این درسته؟ و اینکه راسته که می گن مدل 8 هسته ایش از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنه؟ و سوال آخر مصرف باتری تو کدوم مدل کمتره؟

    • بدون نام

      عجب چی است

    • رضا

      آیا الان قیمت این گوشی چند است من که گیج شده ام نمیدانم به حرف کی گوش کنم اگر زحمتی نیست خواهش میکنم به سوالم پاسخ دهید و آیا به کارکرد و سرعتش اعتماد کنم یا نه

    • رضا

      عجب موبایلی دمش گرم تا چند ماه دیگه ایا پایین تر میاد یا نه لطفا بگید و همینطور به نظر من اس 4 اصلا نگیرید زود داغ می کنه و بی خودی من اس 4 داشتم ولی می خوام نوت3 بگیرم واقعاااااااااااااااا ارزش داره به خاطرش صبر کنیم عالییییییییییییی

    • amir hossein

      سلام من گلکسی نوت 3دارم یه مشکلی براش پیش اومده باطریش خیلی کند شارز میشه مثلا 12ساعت میزنمش به شارز تازه 90 درصد شارز میشه الان حدود 3ماهه که خریدمش به نظر شما مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • سمیه

        شارژرتو عوض کن درست میشه

    • نیما

      سلام به نظرتون z1 بخرم یا نوت3؟

      پاسخ ها

      • برسا

        به نظر من نوت3 بهتره

    • Hossein

      سلام .بچه هااااااا من می خوام گلکسی بخرم حتما هم باید نوت باشه ولی نمیدم نوت 8 بگیرم نوت 10 بگیرم نوت 3 بگیرم کدومش رو بگیرم کمکم کنیددددددددددددددددد

      پاسخ ها

      • حمید

        معلومه عزیز نوت 3

      • رستا

        ببین نوت 3 خوبه اما نوت 10 بهتره بابام داره نوت 10 منم نوت 3 دارم کیفیت دوربین و چیز ها و قابلیت های نوت 10 بهتره

    • نوید

      من نوت3 دارم اصلا راضی نیستم دکمه ی وسط بعد دو روز کنده شد . دور بینش لرزش گیر نداره . دیر شارج میشه . زود خالی میشه . الان اس 4 دارم واقعا 360 درجه بهتر بود از نوت 3

      پاسخ ها

      • حمید

        خواهش میکنم اطلاعات غلط نده واسه مردم

      • یه بنده خدا!!!!!!!!!!

        اقا چرا اطلاعات غلط میدی! من این گوشی رو دارم به هیچ مشکلی هم بر نخوردم

      • امیر

        منم این گوشیو دارم خیلی هم خوبه

      • آرین

        من خودم نوت دارم از اس5 هم بهتره

    • مسي

      سلام به همگي
      ميخواستم بدونم كه آيا با نت3هم ميشه از اينترنت كامپيوتر از طريق كابل يو اس بي استفاده كرد؟بدون هيچ برنامه اي

      پاسخ ها

      • غلیل

        با نت 3 نه ولی با نوت 3 میشه آقایه مسی

    • یاسین

      سلام
      بچه ها من اس4 دارم میخوام نظرتون رو بدونم ایا گوشیمو برا نوت3 عوض کنم؟

    • آرمین

      دوستان سلام من قصدم خرید نوت 2 بود ولی منصرف شدم و دوست دارم نوت 3 بخرم به نظر شما با بودجه ای که دارم صبر کنم نوت 3 ارزونتر بشه یا برم همون نوت 2 رو بخرم لطفا راهنماییم کنید ؟ خیلی فرق د ارند؟

    • بیژن

      بابا خیلی داغونینی. الان گوشیو ول کردین دارین می کننین تو هم که چهار هسته یا هشت هسته. هسته هاشو تف کنین فقط نپره تو گلوتون. حالا هر کی هر چه بلده میگه دلیلی نداره به رخ بکشین که اه اه

    • علی

      من گلکسی نوت 3 دارم .عالی عالی

      پاسخ ها

      • عسل

        سلام من تازه نوت3 خریدم مسیج که میفرستم علامت سوال ارسال میشه
        چرااا؟

    • نادر

      دوستان سلام به نظر شما نوت 2 بخرم یا صبرکنم کمی ارزونتر بشن و نوت 3 بخرم اخه قیمت الانش بالاست ضمنا کسایی که اطلاع دارند بگن که فرق بین نوت 2و3 ارزش این همه انتظار رو داره یا نه /

    • عسل

      سلام من نوت 3 تازه خریدم وفتی مسیج ارسال میکنم کل متن به صورت علامت سوال واسه طرف ارسال میشه
      چرررررررراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟:((((

      پاسخ ها

      • حمید

        دوست عزیز.برو توقسمت مسیج .تنظیمات.زبان نوشتن.تیک خودکار رابزن

    • shiva

      سلام اگه میشه یه لطف کنید یه گوشی که دوربینش عالی هست رو بهم معرفی کنید...ممنون میشم............

      پاسخ ها

      • محمد

        نوت3 عالیه

      • نتذ

        اول لومیا بعد زد2

      • عغلبف

        z1 با دوربین 20.7

    • احمد

      جواب کسایی که میگن نوت 3 دارن و پیام های فارسیشون به صورت علامت سوال ارسال میشه:
      توی تنظیمات مربوط به پیامها برید و یه قسمتی داره که سه نوع رو انتخاب میکنید که یکیش unicode هستش.
      یونیکد رو انتخاب کنید درست میشه.

    • رضا

      من این گوشی رو دارم مدل9005حرف نداره معرکس حرف نداره

    • فاطمه

      بچه ها من خیلی دارم سرچ می کنم واقعا گیج شدم
      آیا از خرید نوت 3 پشیمون می شم؟

      پاسخ ها

      • بهارک

        نه اصلا.فوق العاده ست

    • شایسته

      سلام
      میخوام نوت3 بخرم میخواستم بدونم آیا ارزشش اینو داره ک غرای شوهرمو ب جون بخرم تا نوت 3 واسم بخره؟؟؟؟؟
      واینکه منوشو میشه فارسی کرد؟
      و یا بقول این دوستمون از خریدش پشیمون میشم؟؟؟؟؟؟؟
      ممنون میشم ج بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره ارزششو داره

    • فرشاد

      lدو تا نوار ابزار پایین نت سه که دارم از کار افتاده راهنمایی کنید ممنون

    • بدون نام

      سلام به بچه ها اقا این نوت ۳ به قول دیجی کالا یه غول پر قدرته ولی من یهمشکلی دارم مگه نوت ۳ هشت هسته ایه

    • ali

      سلام یه سوال داشتم ایا نوت3 فارسی می شه

    • علیرضا

      به نظر یکی از بهترین گوشی هااست بهتره بگم بهترین فبلت من خودم تبلت دارم 7اینچه تازه تو یه دستم می شه گرفتش

    • amir

      من ميخوام نوت ٣بخرم ميخوام بدونم كدوم مدلش بهتره و داغ نميكنه

      پاسخ ها

      • بهارک

        4 هسته ای دوست من

    • شششقایق

      سلام .....
      می سامسونگ گلکسی 8 واقعا خوبه یا نه ؟؟؟؟ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم...

    • ali

      خواهشها جواب بدید من میخوام برم نوت 3 بگیرم یه جا میگن 9000 بگیر یه جا میگن 90005 نظر شما چیه فقط من برام خیلی مهمه که منوی فارسی اس مس فارسی داشته باشه میگن 9005 فارسی رو ساپورت نمیکنه درسته خواهشا یکی جواب بده

      پاسخ ها

      • رستا

        آره منو فارسی میشه گوشی هم فارسی میشه

    • مهشید

      من می خوام گوشی بخرم نمی دونم نت 3بخرم یا z1می شه کمکم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوت 3

      • بهارک

        نوت 3 نوت 3 نوت 3 :)

    • galaxy note3

      سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدید.
      من نوت 3 مدل n9005 دارم ولی بعد از بروزرسانی یک علامت ممنوع بالای صفحه ظاهر شده و اصلا سیم کارتو نمیخونه.چند جا بردمش حتی نماییندگی سامسونگ توی اهواز بهمون گفتنکشماره سریالش پاک شده یه جا دیگه بردم گفتن ریجستر دانلود کنی درست میشه شما بگید من باید چیکار کنم تا دوباره سیم کارتو بخونه اصن انتن نمیده خواهش میکنم بگید دوباره درست میشه؟ میتونم شماره سریال گوشیو برگردونم؟

    • بدون نام

      سلام ببخشید میشه منو راهنمایی کنید که ایفون5s بگیرم یا نت3؟ممنون میشم

      پاسخ ها

      • بهارک

        نوت 3 بگیرین

    • صمد ابراهیمی

      چکار کنم که آیتمهای بالای صفحه رنگی بشن قبلاً رنگی بودند ولی الآن سفید شدن-نشان وایفا، آنتن، باطری،اینترنت

    • saeid

      با سلام خدمت دوستان من note3 دارم هنگامی که میخام رمز گشمو وارد کنم در بعضی از مواقع تصویر دچار کم و زیاد شدن نور صفحه به مدت 7_8 ثانیه میشه اگه راهنمایی کنید که مشکل از کجاست ممنون میشم

    • امین

      من نوت 3 دارم خیلی هم راضی هستم دوربین اش محشره سرعت اش هم بالا سنگینترین بازیها رو انجام می دهیم ولی آخ هم نمیگه

    • النا16

      عالیههههههههههههههههههههههههههههههههه من دارم ولی فقط ی خورده بزرگه

      پاسخ ها

      • بهارک

        اوهوم :)

    • مهدی

      سلام من 22مرداد93 میخواهم این گوشی رو بخرم آیا اینترنتش قابل قبوله؟ لطفا اگه کسی می تونه راهنمایی کنه ممنون

      پاسخ ها

      • بهارک

        عالی

    • افشین

      من نوت 3 دارم
      خععععععلی عالیه

    • رونالدو

      من دیروز یه نوت 3 خریدم واقعا عالییییییییییییییییه بابا عجب گوشیه محشره دم شرکت سامسونگ گرم

    • مانا

      سلام من نوت 3 دارم خیلی عالیه.9005فارسی میشه بایدبراش زبان فارسی رودانلود کنی البته منوها فارسی نمیشه فقط اس ام اس وصفحه کلیدش رو میتو نی فارسی کنی.یه مدت که باهاش کارکنی همه منوهاش رومیتونی راحت بفهمی چی به چیه. یه کم هم انگلیسی بدونی دیگه مشکل ندارید دوستان. بخریدولذت کارکرد با یه گوشی خوب روامتحان کنید.

    • مهران

      سلام؛من امروزرفتم نوت 3 ان 9005بخرم؛روجعبش sm-n9005wdexsiنوشته بود؛ترسیدم اصل نباشه؛هرکی نوت3داره میشه راهنمایی کنن؛فداتون؛روجعبه گوشی شماچی نوشته

      پاسخ ها

      • ر

        اره روی مال منم همینو نوشته بود

    • مهران

      wdexsiچی هس

    • بدون نام

      خوبه

    • زهرا

      سلام.میخوام نت3بخرم.آیا اینترنتش قطع و وصلی نداره؟

    • بدون نام

      همین که خواستم بخونم دیدم اولش نوشتی 4 هسته ای سایتت از چشمم افتاد برو درستو حسابی تحقیق کن بعد مطلب بذار .بای

    • مریم

      چطور با نوت 3 پیامک طولانی فارسی بفرستم که به mms تبدیل نشه؟

    • مصطفی

      با سلام
      گوشیم نوت 9005 هستش بعد از اینکه 4G توی مشهد راه افتاد سیمکارتم رو عوض کردم اما باری سویچ کردن روی 4G هیچ گزینه ایی وجود نداره تست 6گانه هم مرور کردم کانتر ناکس هم نگاه کردم0.0 بود
      زبان سیستم و صفحه کلید هم فارسی رو داره
      رو جعبه نوشته european sim mode
      ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید بابت این مشکل منم در جریان بذارید

    • طناز

      سلام میخواستم ببینم که بین نوت3وتب3ونوت8وگلکسی اس 5 از نظر سخت افزار و سرعت کودوم خوبه؟؟؟؟راهنمایی کنید البته با اطلاعات درست ممنون میشم

    • فریبا

      میخواستم بخرم ولی چرا گوشی با این عظمت از شبکه ۴Gپشتیبانی نمیکنه؟شنیدم بلندگوشم ضعیفه؟!

    • هدیه

      منم یک ماهه خریدمش...واقعا راضی ام ..اینایی ام که میگن داغ میکنه یا خاموش میشه چرته...واقعا بهترین گوشیه ممکن تو بازاره

    • سجاد

      سلام درباره کشورسازنده نوت3کمک میخواستم میگن بایدنوشته بشه مید این بای سامسونگ.درست میگن؟

    • الی

      من not دارم خیلی راضی ام امالرزش گیربراعکاسی نداره

    • arya.gh

      آخ یادش بخیر همون سال اول با پولای عیدیم خریدمش واقعا عالی بود البته الانم هست چون الان دارم با همون پیام میدم هنوز داره برام کار میکنه به این میگن گوشیه سامسونگ:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج