جاباما
۷۱۵۹۵۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ارزشمندترین دارایی کشور «نوآوری» است

سورنا ستاری در آیین گشایش پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به اهمیت صنایع خلاق و فرهنگی به عنوان مزیت بومی و زمینه‌ساز توسعه کشور گفت: صنایع فرهنگی ماحصل تاریخ بیش از ۵هزارساله کشور ما است و اقوام گوناگون با تولید انواع گوناگون محصولات فرهنگی، عشق و نوع‌دوستی خود را نشان داده‌اند. اما در سال‌های اخیر بخش قابل توجهی از این میراث ارزشمند را به واسطه تکیه به اقتصاد نفتی و منبع‌محور از بین برده‌ایم.

خبرگزاری مهر: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با بیان اینکه نوآوری ارزشمندترین دارایی کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است، گفت: ارزشمندترین عنصر زیست‌بوم کارآفرینی نیروی انسانی خلاق است.

به گزارش معاونت علمی و فناوری، سورنا ستاری در آیین گشایش پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به اهمیت صنایع خلاق و فرهنگی به عنوان مزیت بومی و زمینه‌ساز توسعه کشور گفت: صنایع فرهنگی ماحصل تاریخ بیش از ۵هزارساله کشور ما است و اقوام گوناگون با تولید انواع گوناگون محصولات فرهنگی، عشق و نوع‌دوستی خود را نشان داده‌اند. اما در سال‌های اخیر بخش قابل توجهی از این میراث ارزشمند را به واسطه تکیه به اقتصاد نفتی و منبع‌محور از بین برده‌ایم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان، نوآوری را ارزشمندترین دارایی کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دانست و گفت: ارزشمندترین عنصر زیست‌بوم کارآفرینی نیروی انسانی خلاق است و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد و دیگر عناصر در کنار یکدیگر این زیست‌بوم را شکل می‌دهد.

رئیس ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز، با اشاره به حمایت جدی معاونت علمی و فناوری از صنایع خلاق و فرهنگی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی سال جاری معاونت علمی و فناوری، توجه به صنایع خلاق و فرهنگی است و از آن‌جایی‌که تمرکز قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بر شرکت‌های فناوری پیشرفته است، سازوکارهای تکمیلی این معاونت شرکت‌ها و صنایع این حوزه را پوشش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیران

      آقای ستاری از ارزشمندترین افراد دولت و کشور هستن.
      به وجودشون افتخار میکنم همینطور که پدرشون باعث افتخار همه ما هست.

    • ناشناس

      نه که نواوردی تو ایران خیلی خریدار داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج