جاباما
۷۱۸۵۷۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

مخالفت اینیستا با نظر مسی در قضیه نیمار

این روزها شایعات انتقال نیمار به رئال مادرید در تابستان، بار دیگر داغ شده است.

ورزش سه: این روزها شایعات انتقال نیمار به رئال مادرید در تابستان، بار دیگر داغ شده است.


مسی دو روز پیش در مصاحبه با یک رسانه آرژانتینی اظهارنظر جالبی در مورد انتقال احتمالی نیمار به رئال کرده بود. مسی گفت که تماشای نیمار با پیراهن رئال، برای بارسایی ها وحشتناک خواهد بود و باعث قدرتمندتر شدن هرچه بیشتر کهکشانی ها می شود.

مخالفت اینیستا با نظر مسی در قضیه نیمار



اینیستا اما نظری متفاوت دارد. او به راک 1 گفت: « شکی در این نیست که نیمار یکی از بهترین و مهمترین بازیکنان فعلی دنیاست. بازیکنی که تفاوت ها را رقم می زند. پیوستن او به رئال؟ واضح است که رئال را قوی تر می کند ولی فکر نمی کنم در بارسلونا باید به خاطر این انتقال، تحت تاثیر قرار گرفته و بترسیم.»

مسی: « او بهترین بازیکنی است که دیده ام و با فاصله بهترین فوتبالیست دنیاست. درست است که در توپ طلا مسی و رونالدو برابر هستند ولی برای ارزیابی بهترین بودن یک بازیکن، فقط نمی توان توپ طلا را معیار قرار داد.»

بدترین لحظات فوتبالی: « مرگ دنی خارکه و تیتو ویلانووا، بدترین لحظات من در فوتبال بوده اند. شکست برابر رم نیز باورنکردنی و غیر قابل هضم بود. واقعا هنوز هم باورش مشکل است که ما برتری بازی رفت را در رم از دست داده و حذف شدیم.»

چین یا ژاپن: « دوست دارم تیم بعدی ام را با نظر خودم انتخاب کنم. در حال حاضر احتمال رفتن من به هر کدام از این دو کشور وجود دارد.»

فینال کوپا دل ری: « فینال برابر سویا برایم مثل فینال زندگی بود. پس از شکست تلخ مقابل رم، به قهرمانی در کوپا نیاز داشتیم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت.»

گواردیولا: « او همواره الگوی من بود و زمانی که به عنوان سرمربی بارسا برگزیده شد بسیار خوشحال شدم. شروع ما با پپ با شکست و تساوی همراه شد ولی از همان ابتدا نشانه های مثبتی در تیم می دیدم و به آینده امیدوار بودیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج