۷۱۹۲۹۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پژو بر تعهدات خود با ایران پایبند می‌ماند

خانه ملت به نقل از یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نوشت: هنوز قرارداد تولید پژو ۲۰۰۸ با فرانسه عملیاتی نشده تا ۳۰ درصد محصول آن صادر شود و همچنین تاکنون قرارداد به تولید نرسیده و خط تولید این محصول آماده نیست.

خانه ملت به نقل از یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نوشت: هنوز قرارداد تولید پژو ۲۰۰۸ با فرانسه عملیاتی نشده تا ۳۰ درصد محصول آن صادر شود و همچنین تاکنون قرارداد به تولید نرسیده و خط تولید این محصول آماده نیست.

ولی ملکی درخصوص وضعیت قراردادهای خودرویی بعد از خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: اگر اتحادیه اروپا بر حرف خود مبنی بر پایبندی نسبت به برجام استوار باشد، اتفاق خاصی در وضعیت قراردادهای خودرویی رخ نمی‌دهد زیرا خودروسازان با اروپایی‌های قرارداد منعقد کرده‌اند نه آمریکایی‌ها.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیرا پژو و ایرباس اعلام کرده‌اند که نسبت به قراردادهای خود پایند می‌مانند قطعا رنو نیز چنین تصمیمی را اتخاذ می‌کند، گفت: اگر چنانچه روابط با اتحادیه با پرجا بماند مشکلی به‌وجود نمی‌آیند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای با اشاره به اینکه در شرکت‌هایی که آمریکا سهم عمده‌ای داشته باشد قطعا در آنها اعمال نظر می‌کند، ادامه داد: شرکت زیمنس اخیرا اعلام کرده که با ایران قرارداد جدیدی را منعقد نمی‌کند زیرا ۲۰ میلیارد دلار از آمریکا درآمد دارد و منافع حاصله آنها از ایران بسیار ناچیز است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید منتظر بمانیم تا ببینیم روابط بین ایران و اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام چگونه پیش می‌رود، ادامه داد: در قراردادها زمانی‌که رویه عادی است طرفین تعهداتی از جمله اینکه بومی سازی دانش فنی، داخلی سازی ۷۰درصدی محصولات و رعایت میزان صادرات نسبت به یکدیگر دارند اگر این موارد در قرارداد محکم دیده شود مشکلی ایجاد نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان درخصوص اینکه اینکه در قرارداد پژو ۲۰۰۸ صادرات ۳۰ درصد محصولات رعایت می‌شود یا خیر، اظهار داشت: هنوز قرارداد تولید پژو ۲۰۰۸ با فرانسه عملیاتی نشده تا ۳۰ درصد محصول آن صادر شود و همچنین تاکنون قرارداد به تولید نرسیده و خط تولید این محصول آماده نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بویراحمدی

      پژو بماند یا نماند! .
      وقتی شما چندین برابر قیمت واقعی خودرو رو به مردم میدهید فکر میکنید چه فرقی برای مردم داره وقتی قدرت خرید ندارن

      پاسخ ها

      • salim

        احسنت

    • بدون نام

      بره گمشه ،پژو هم برن دنبال بقیه .

    • محمد

      خاک توسرهمشون مانیازبه بزدلهانداریم که بایه حرف آمریکازیرخودشونوخیس میکنن مگه شمارئیس جمهورنداریدکشورمستقل نیستید؟؟؟چطورازآمریکادستورمیگیریدوباحرف آمریکارنگتون میپره.

    • بینام ایرانی

      از ما خر تر که پژو 405 مال 40 سال پیش را میخریم کجا پیدا میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج