۷۲۸۹۵۵
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

توضیح بهزیستی درباره ماجرای تجاوز به بهاره

«مرضیه فرشاد» مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به «ایران»، می‌گوید: «این حادثه (درخواست برکناری رئیس سازمان بهزیستی توسط نماینده خمینی شهر) به خاطر سوءتفاهم میان بهزیستی و این نماینده(محمد جواد ابطحی، خمینی شهر)اتفاق افتاده است، چراکه برخی از رسانه‌ها به نقل از رئیس اورژانس اجتماعی ماجرا را وارونه منعکس کردند و این موضوع باعث سوء‌تفاهم برای این نماینده مجلس شده است.»

روزنامه ایران نوشت:«محمد جواد ابطحی»، نماینده حوزه خمینی شهر در نامه‌ای به «محسنی بندپی»، ریاست سازمان بهزیستی خواستار برکناری رئیس اورژانس اجتماعی کشور شد و علت این درخواست هم تأیید و انتشار خبر تجاوز به این کودک ۵ ساله توسط رئیس اورژانس اجتماعی به رسانه‌ها بود.

«مرضیه فرشاد» مدیرکل بهزیستی استان اصفهان می‌گوید: «این حادثه به خاطر سوءتفاهم میان بهزیستی و این نماینده(محمد جواد ابطحی، خمینی شهر)اتفاق افتاده است، چراکه برخی از رسانه‌ها به نقل از رئیس اورژانس اجتماعی ماجرا را وارونه منعکس کردند و این موضوع باعث سوء‌تفاهم برای این نماینده مجلس شده است.»

وی می‌افزاید: حتی پس از این ماجرا، رئیس اورژانس اجتماعی کشور تکذیبیه صادر کرد و گفت، این اظهار نظر‌ها به اشتباه از قول ایشان منتقل شده است. آقای جعفری، در مصاحبه تنها خبر تجاوز را تأیید کرده بود و اشاره‌ای به جزئیات حادثه نداشت. در حالی که در رسانه‌ها به‌نقل از او عنوان شده بود که کودک فوت کرده است.

وی ادامه می‌دهد: اگر خبر بدرستی در رسانه‌ها منتشر می‌شد، ما شاهد واکنش و نامه این نماینده مجلس نبودیم اما امیدوارم این مشکل با گفتمان حل شود و مسیر درست خود را طی کند. بهزیستی چندین جلسه مداوم با خانواده به‌همراه تیم مددکاری و مشاوره برگزار کرده، به طوری که خوشبختانه در حال حاضر وضعیت کودک از نظر جسمی و روحی مساعد است و ما در حد تکالیف‌مان خدمات روانشناسی و مددکاری لازم را برای آنها انجام می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب پس خدا رو شکر مشگلی نیست و بچه خوبه همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
      چرا منه صحنه سازی درست می کنین شما باختین بد هم باختین ولی اون نماینده می خواد صورت مسئله پاک بشه رئیس اورژانس هم که رسانه ای کرده می خواد سر پستش بمونه

    • بدون نام

      نماینده حیا کن

    • بدون نام

      نماینده ننگ بر تو باد

    • بدون نام

      این نماینده واقعا بیکار و الاف و بیسواد بوده . مثلا که چی ماست مالی بشه .

    • بدون نام

      غلط کرده که پخش کرده مگه شهرهای دیگه که تجاوزمیشه پخش میکن احتمالاخودش خمینی شهری نبوده میخواسته بااین کارش خمینی شهرهارابدنام کندهرچندکه معلوم نیس تجاوزگرافغانیه یاایرانی

    • بدون نام

      درموردتجاوز۱۰تاافغانی به پسر۶و۷ساله ودختامون ناموسون چرااینقدرجوسازی واطلاع رسانی نکردین اونها ادم نبودلعنت بهپخینین وطن وهم وطنان برجدوابادخانوادش لعنت اخراج کنیداین قاچاقچیهاغیرقانونی میان۶ماه زندان واخراج واین توهین به مملکلت مردم ودولت اگه بفهمین مثل تمام دنیا بی عرصگیتون نشان مید کلی توهمینهادزدقاچاقچی جاسوس وقاتل وروانی هست ۹۰درصدمشکلات کشوربه خاطروجوداینهاس

    • انسان بدون مرز

      هیچ فرقی نداره که اهل کجا بوده ؛اگر ایرانی نبوده یک دختر بچه بیگناه پنج ساله که بوده واین نه دزده،نه قاچاقچی؛نه متجاوز،فقط یک دختر بچه معصوم وبی گناه بوده درسته که با مرز بندی قانونی که باید پناهش باشه ازش بگیریم و بی پناه هم بشه؟ این که نباید رسانه ای بشه اگر دختر خودش مورد تعرض قرار بگیره باز هم لکه دار نشدن اسم شهرش رو به لکه دار شدن دامن دخترش ترجیح خواهد داد؟ایشان گویا مسئله ای با مواردی مثل تجاوز و تعرض نداره چون در باره مدرسه غرب تهران هم گفته کار عملی انجام نشده ودخولی نبوده فقط بچه مردم رو برده باغ بهش مشروب داده وفیلم پورن هم تماشا کردن واز لین قبیل موارد ساده !!!!!ساده ساده یعنی چه ب..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج