۷۳۱۶۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

والیبال ایران در اندیشه جبران در شیکاگو

تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در هفته‌ چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ به مصاف لهستان، صربستان و آمریکا می رود.

ایسنا: هفته‌ چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸، از فردا (جمعه) با برگزاری هشت دیدار در شهرهای سئول ، وارنا، شیکاگو و لودویس بورگ آغاز می‌شود که طی برنامه تیم‌ ‌ملی والیبال ایران باید در نخستین دیدارش در این هفته‌ از ساعت سه بامداد شنبه به مصاف تیم صدر جدولی لهستانی برود و سپس بر اساس برنامه در دومین دیدارش از ساعت ۲۳:۳۰ روز شنبه با صربستان دیدار می‌کند و در آخرین بازی نیز از ساعت سه بامداد روز دوشنبه باید رو در روی آمریکای میزبان قرار بگیرد.

تیم‌ ‌ملی والیبال ایران که پیش از این در سه هفته‌ گذشته موفق به کسب یک برد و دو شکست در هر هفته‌ شده بود و در مجموع با سه پیروزی و ۹ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و با توجه به میزبانی از تیم‌های انتهای جدولی در هفته‌ پایانی امیدوار است با کسب امتیاز از این هفته‌ سخت بتواند شانسش برای حضور در دور نهایی را زنده نگه دارد.

همچنین ملی‌پوشان والیبال ایران نشان دادند که همواره با توجه به کری خوانی‌ها و دیگر مسائلی که با بازیکنان تیم‌های آمریکا و لهستان دارند به مراتب نمایش بهتری در رقابت با این دو تیم ارائه می‌کند.

کولاکوویچ هم امیدوار است تا پس از کسب نخستین مدال جهانی با ایران این بار هم در هفته‌های پایانی که تیم رفته رفته بهتر کار کرده است گوی سبقت را از حریفان اروپایی و آمریکایی بدزد و پس از هفته‌ پایانی رقابت ها در تهران به عنوان یکی از شش تیم برتر راهی مرحله نهایی در فرانسه شود.

تیم‌ ‌ملی والیبال ایران تاکنون ۱۶ بار رو در روی تیم‌ ‌ملی والیبال لهستان قرار گرفته است که سهم شاگردان ویتال هنین ۱۰ پیروزی بوده و ایران نیز به شش پیروزی دست یافته است و حتی در لیگ جهانی گذشته در دو دیداری که دو تیم انجام داده‌اند هر کدام موفق به کسب یک پیروزی شدند. با توجه به نبود کوبیاک در ترکیب تیم‌ ‌ملی والیبال لهستان به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم و همچنین جنگندگی که در بین بازیکنان جوان و با تجربه ایران وجود دارد می‌توان امیدوار بود تا در صورت تکرار نمایش تیم‌ ‌ملی برابر برزیل در هفته‌ گذشته شاهد خلق نتایج درخشان از ایران باشیم.

در دومین دیدار بازیکنان ایران باید به مصاف صربستان رده ششمی بروند که پس از کسب نتایج ضعیف در آغاز رقابت‌ها توانسته در حال‌ حاضر با کسب شش پیروزی و پانزده امتیاز جایگاهش را در جدول بهبود بخشد و به رده ششم صعود کند. صربستان یکی از تیم‌هایی است که شکست دادن آنها همواره از سخت‌ترین کارها برای والیبال ایران بوده است و حتی در آخرین هفته‌ لیگ جهانی گذشته تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در حضور ۱۰ هزار تماشاگر خودی با نتیجه‌ سه بر صفر شکست خورد. همین مسائل نشان از قدرت شاگردان نیکولا گربیچ دارد، اما کولاکوویچ با توجه به شناختی که از تیم سابقش دارد، می‌تواند به تیم‌ ‌ملی والیبال ایران کمک کند تا در لحظات حساس نتیجه‌ را به سود خود تغییر دهد.

اما در آخرین دیدار تیم‌ ‌ملی والیبال ایران باید مهمان آمریکا در هافمن استیت شهر شیکاگو باشند. شاگردان جان اسپرا هر چند با کسب هفت پیروزی و ۲۰ امتیاز و ایستادن در رده چهارم از مدعیان اصلی صعود به دور نهایی هستند، اما شکست‌های دور از انتظار این تیم برابر تیم‌های ضعیف‌تر از خودش از جمله آلمان شاگردان کولاکوویچ را امیدوار می‌کند تا با توجه به جنگندگی و سختکوشی همیشگی در دیدار با آمریکا دارند در لحظات حساس میزبان را تحت فشار قرار دهند و بتوانند از این بازی نیز دست پر خارج شوند.

* برنامه دیدارهای ایران در هفته‌ چهارم لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

۲۶ الی ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

ایران - لهستان (شنبه) ساعت سه بامداد

ایران - صربستان (شنبه) ساعت ۲۳:۰۰

آمریکا - ایران (دوشنبه) ساعت ۰۳:۰۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج