جاباما
۷۳۱۸۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاپ: حقوق و کرامت پناهجویان حفظ شود

پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها به مساله پناهجویان اشاره کرد و گفت: پناهجویان را نباید یک شماره محسوب کرد، بلکه آنها انسان بوده و باید حقوق و کرامت آنها حفظ و از آن دفاع کرد.

خبرگزاری ایرنا: پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها به مساله پناهجویان اشاره کرد و گفت: پناهجویان را نباید یک شماره محسوب کرد، بلکه آنها انسان بوده و باید حقوق و کرامت آنها حفظ و از آن دفاع کرد.

رهبر مذهبی کاتولیک ها در پیامی به شرکت کنندگان در همایش 'دومین گفت وگوی واتیکان و مکزیک درباره پناهجویان بین المللی' که امروز برگزار شد، افزود:پناهجویان افرادی دارای فرهنگ و تاریخ و احساسات و الهامات هستند. آنان برادران و خواهران ما بوده و نیاز به حفاظت مداوم و فرای در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت دارند. باید از حقوق بنیادین و شان آنها محافظت و دفاع شود.

پاپ در این پیام تصریح کرد که باید به کودکان پناهجو و خانواده هایشان توجه ویژه ای کرد. به آنهایی که قربانی شبکه های قاچاق انسان و آنهایی که به سبب جنگ ها و فجایع طبیعی و ظلم و ستم آواره شده اند باید توجه کرد . تمام آنها امیدوارند که ما شجاعت خراب کردن دیوار این همدستی راحت و خاموش را داشته باشیم و به آنها توجه کرده و محبت کنیم.

پاپ تاکید کرد: باید طرز فکر ها را در قبال مساله پناهجویان تغییر داد و بجای اینکه آنها را یک تهدید برای راحتی خود محسوب کنیم، آنها را به عنوان افرادی که با تجربه زندگی و ارزش هایشان می توانند خیلی به غنی سازی جامعه ما کمک کنند، بنگریم.

پاپ در حالی این پیام را ارسال کرد که در روزهای اخیر کشتی 'اکواریوس' حامل ۶۲۹ پناهجو که قصد ورود به ایتالیا را داشت، از سوی دولت رم متوقف و اجازه لنگر انداختن را دریافت نکرد .

وزیر کشور ایتالیا همچنین اعلام کرد بنادر این کشور به روی پناهجویان بسته شده که این روند منجر به تنش با فرانسه ، اسپانیا و مالت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج