جاباما
۷۴۴۱۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرقت با انگیزه عشق به ماشین‌های گران قیمت

متهم دستگیر شده انگیزه سرقت را خرید خودرو لوکس عنوان کرد و بیان داشت از آنجایی که عاشق ماشین گرانقیمت است قصد داشته با سرقت های سریالی اش بتواند یک خودروی لوکس بخرد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ رسول جهانی در گفت و گویی گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۱۱:۳۰ بود که در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ماموران در جریان یک فقره درگیری بین آقا و خانمی در واقع در مجتمعی مسکونی در خیابان نیک نام قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سریعا ماموران کلانتری به محل اعزام شدند که خانمی به آنها مراجعه کرد و در حالیکه زخم و جراحتی سطحی نیز روی بدنش داشت به ماموران خبر از متواری شدن یک سارق منزل داد.

سرهنگ جهانی گفت: خانم که مدیر ساختمان بود به ماموران بیان داشت در خانه بودم که یکی از ساکنین زنگ زد و گفت فرد غریبه ای را در جلوی واحد طبقه اول دیده ام که سریعا به پایین آمدم و دیدم جوانی کیف به دست در حال خروج از آپارتمان می باشد که وقتی علت حضورش را پرسیدم مرا هل داد و به سمت من حمله ور شد.

رییس کلانتری اظهار داشت : براساس مشخصات اعلامی این خانم ، تلاش های ماموران کلانتری به جریان افتاد و متهم ۲۴ ساله انتهای کوچه در حالیکه کیف بزرگی در دستانش داشت شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: از داخل کیف سارق مقدار زیادی طلاجات به قیمت حدودی ۱۰۰ میلیون تومان و نیز یک دستگاه هارد کامپیوتر و مدارک هویتی کشف شده بود.

سرهنگ جهانی افزود: در بازجویی های اولیه متهم بیان داشت از طریق بالکن وارد طبقه اول شد و پس از شکستن قفل وارد واحد مسکونی گردید و در طول ماه گذشته نیز از یکی از واحدهای آن ساختمان سرقت کرده بود.

ضمنا متهم انگیزه سرقت را خرید خودرو لوکس عنوان کرد و بیان داشت از آنجایی که عاشق ماشین گرانقیمت است قصد داشته با سرقت های سریالی اش بتواند یک خودروی لوکس بخرد.

وی ادامه داد: متهم بیان داشت هر جا خودروی لوکس مدل بالا می دید از راننده آن درخواست می کرد با خودرواش عکس بگیرد.

سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در پایان اعلام این خبر اعلام داشت: متهم برای انجام ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی در اختیار پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج