جاباما
۷۴۴۴۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جپاروف نمی‌تواند شاگرد قلعه‌نویی شود!

در حالی که این شایعه مطرح شده که باشگاه سپاهان به دنبال جذب سرور جپاروف هافبک استقلال است اما سپاهانی‌ها تمامی سهمیه‌های لیگ برتری خود را جذب کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: سرور جپاروف هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه استقلال هنوز خود را به وینفرد شفر معرفی نکرده و هر روز شایعه‌ای در خصوص عدم همکاری وی با باشگاه استقلال به گوش می‌رسد اما امروز در خبرها آمده بود که جباروف با درخواست قلعه‌نویی راهی اصفهان و تیم فوتبال سپاهان می‌شود.

این شایعه در حالی مطرح شده که تیم فوتبال سپاهان هر ۶ سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده است. پیام نیازمند،محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، کی‌روش استنلی، ابراهیم صالحی و مهدی کیانی ۶ بازیکنی هستند که امیر قلعه‌نویی آنها را از بین تیم‌های لیگ برتری جذب کرده است ضمن آنکه سجاد شهباززاده به عنوان بازیکنی که سهمیه محسوب نمی‌شد راهی این تیم شده است.

با این شرایط جپاروف تنها در یک صورت می‌توانست راهی سپاهان شود که سهمیه آزاد محسوب شود اما از آنجا که تیم آخر جباروف استقلال است و در لیگ برتر حضور دارد طبعا جپاروف هم سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود، به این ترتیب حضور جپاروف در سپاهان تنها یک شایعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج